Visa fullständig version : Har Protec någon like?
Finns det proteinpulver som har lika hög andel kasein mot vassle som protec?
Vet att Dalblads och Optimum också har kasein/vassle blandningar men om jag minns rätt har de större andel vassle i sina...
Någon?
I princip alla tillverkare har ju protein med hög nivå kasein. Det är Kolla runt på olika webshopper så ser du...
Om jag inte har fel så har eiselt typ 70% kasein i sin protec..
Har aldrig sett ett annat prottepulver med så hög andel kasein i...
Fairing skriver inte ens hur fördelningen ser ut i sin complete protein.
De skriver bara "i fallande skala", och där står vassle först...
öhhh... en vanlig vassledrink i mjölk kanske? :D
Trytter: Completen är ungefär 50/50.
Det finns rent kassein att köpa också men jag väntar fortfarande på den första tillverkaren som släpper ett smaksatt rent kassein.
Originally posted by Karelin
öhhh... en vanlig vassledrink i mjölk kanske? :D
Eftersom mjölken har ungefär samma proteinsammansättning som Protec och du tillsätter vassle då blir det ju inte samma eller hur:thefinger
För att inte nämna kolhydraterna som inte alltid är önskvärt..
fitness-bunny
2004-05-01, 13:03
Trytter! Om du letar efter ett pulver med väldigt hög andel kasein så finns det Pro Cas 85 från ***** sport nutrition. Jag har än så länge bara hittat det på inga länkar till andra webshoppar. Posta ett svar på denna tråd om du eller någon annan hittar det på en annan webbshop.:eek:
Fitness-Bunny - i reglerna och i stickys framgår det mycket tydligt att direktlänkning är absolut förbjudet. Eftersom du stängt av PM-funktionen får jag varna dig öppet i tråden. En chans får alla - ett misstag till så är du borta!
allan
Wow Allan, du är verkligen en hårdingmoderator.:naughty:
fitnessbunny: Kan du inte skicka ett pm med länken till mig istället?
Eller är det förbjudet också?
Löjtnant Blank
2004-05-01, 16:27
Originally posted by Allan
Fitness-Bunny - i reglerna och i stickys framgår det mycket tydligt att direktlänkning är absolut förbjudet. Eftersom du stängt av PM-funktionen får jag varna dig öppet i tråden. En chans får alla - ett misstag till så är du borta!
allan
Jag tycker att han borde få en förnedrande signatur i stil med: "Läsa forumreglerna? Tänka före man skriver? Inte jag jag, kompis!" :D
fitness-bunny
2004-05-01, 22:25
Sorry Allan, ska inte upprepas.
Och Löjtnant Blank, om du syftar på mej som "han", så undrar jag vad fick dej att tro det?
Sorry igen Allan
Originally posted by fitness-bunny
Och Löjtnant Blank, om du syftar på mej som "han", så undrar jag vad fick dej att tro det?
Jag tror inte att den gode Löjtnanten vill ha tjejer i militären;)
Löjtnant Blank
2004-05-02, 09:58
Originally posted by fitness-bunny
Sorry igen Allan
Silly me. Jag bara antog. Men faktum är att killarna är i majoritet här på forumet. Könsfördelningen liknar en ölhävarklubb, skulle jag tro.
Edit: I.
fitness-bunny
2004-05-02, 14:00
Lungt grabbar! Jag tar inte illa upp, världen e som den e.
Vet någon annan något om detta märke ***** sport nutrition?
(lite utanför denna tråden, men men)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.