handdator

Visa fullständig version : Sommarpratare 2017

The_RobRoy
2017-07-11, 02:12
Ja det har ju redan dragit igång. Vilka har varit bäst hittills? Vilka ser ni fram emot?

Sara Sjöströms prestationer är ju fantastiska, men hennes sommarprat var inte riktigt lika lysande.

Dogge Doggelito gjorde ett lite ojämnt sommarprat, delvis bra, men tappade mig lite mot slutet.

Per Gessle - Kul att få höra hans tankar, kändes ärligt, men ändå rätt tamt.

Richard Tellström - Kanske extra intressant för oss träningsintresserade, men återigen kändes materialet lite tunt.

Janne Josefsson - Levererar extremt bra och välbehövlig kritik mot svenska journalistvärlden, samt drar upp ett antal belysande exempel om hur snett Sverige är påväg att gå. Jag är ju en Josefsson-fan sen länge, men för mig var detta överlägset av det jag hört hittills.

spoon
2017-07-11, 08:15
Lyssnade på Dogge igår när jag klippte gräset. En blandning av anekdoter och rövarhistorier. Jag gillade det. Kunde gärna hört mer om musikkarriären.

Skickat från min D5803 via Tapatalk

wintersnowdrift
2017-07-11, 08:26
Negra Efendic sommarprat har varit bäst av de jag hört hittills i år. Generellt tycker jag att journalister, författare och forskare brukar ha de bästa sommarpraten - personer som kan och är vana vid att leverera en berättelse. Idrottare brukar vara så kassa att jag har svårt att stå ut.

Jockefoten
2017-07-11, 09:28
Dagny Carlsson var rätt trevlig att lyssna på.

Kallsone
2017-07-11, 17:41
Ja det har ju redan dragit igång. Vilka har varit bäst hittills? Vilka ser ni fram emot?

Sara Sjöströms prestationer är ju fantastiska, men hennes sommarprat var inte riktigt lika lysande.

Dogge Doggelito gjorde ett lite ojämnt sommarprat, delvis bra, men tappade mig lite mot slutet.

Per Gessle - Kul att få höra hans tankar, kändes ärligt, men ändå rätt tamt.

Richard Tellström - Kanske extra intressant för oss träningsintresserade, men återigen kändes materialet lite tunt.

Janne Josefsson - Levererar extremt bra och välbehövlig kritik mot svenska journalistvärlden, samt drar upp ett antal belysande exempel om hur snett Sverige är påväg att gå. Jag är ju en Josefsson-fan sen länge, men för mig var detta överlägset av det jag hört hittills.

Jag tyckte dogges överraskade och var ganska underhållande.

Janne Josefsson blev jag lite besviken på. Även om det inte var dåligt var det inte så underhållande och han tog upp saker som redan diskuterats. Jag gillar Janne och såg verkligen fram mot hans sommarprat, men då tycker jag dogge levererade mer underhållning!

Ser fram mot Magda Gad!

Jockefoten
2017-07-13, 19:45
Birgitte Bonnersen var förvånansvärt bra. Trots hennes danska.

Scratch89
2017-07-13, 21:24
Jag lyssnade på operasångaren Rickard Söderberg. Väldigt bra.

Angel
2017-07-14, 21:44
Negra Efendic var bra. Även Linda Boström Knausgård var väldigt bra.

Angel
2017-07-14, 21:45
Annars är min favorit från tidigare år Gunhild Stordalen, både grät och blev upplyft!

The_RobRoy
2017-07-15, 05:28
Birgitte Bonnersen var förvånansvärt bra. Trots hennes danska.

Jag blev också förvånad, verkade vettig. Som arbetande på bank, gillade verkligen storyn när bankföreningen träffades :d

Donner
2017-07-15, 06:32
Jag lyssnade på operasångaren Rickard Söderberg. Väldigt bra.

Tyckte detsamma, det är en trevlig herre.

Lite kuriosa är att det är min granne :)

Ska upp till fjällen i 2 veckor så tänkte beta av en hel del sommarpratare, rätt många intressanta i år.

HMS Laestander
2017-08-17, 23:47
Wow, var inte riktigt beredd på feels-trainet i Tobias Forges sommarprat.

Sheikah
2017-08-18, 05:29
Måltidsforskaren Richard Tellström var mycket intressant. Inte jättemycket nytt, men spännande forskningsområde.