handdator

Visa fullständig version : Träningskläder - Under Armour

Kralligare
2017-06-20, 14:53
Jag kan inte rå för det, men jag ogillar märket UA. Varenda pajas på gymmen har detta märke och det stör mig, vet egentligen inte varför. Jag skulle aldrig ta på mig något av UA, det är för mig Peter 35 år som tränar för ökad muskelfunktion eller Anette 57 år, som börjat träna för hon måste gå ner 20 kg. Är det bara jag som dissar UA :)

Kabuto
2017-06-20, 15:06
Jag gillar UA :)

Termy
2017-06-20, 15:08
Jag gillar materialet förutom den feta loggan på framsidan av linnet jag har, då den inte släpper igenom svett speciellt bra jfr med resten av linnet.

vicarious
2017-06-20, 15:24
UA är helt OK.

Tree Fiddy
2017-06-20, 15:58
Skulle aldrig skita ner mina UA-grejer genom att ha dom på gymmet.

Decepticon
2017-06-20, 16:44
Jag har också tänkt på att varenda kotte har UA, dock inga byggare, mest kreti och pleti, och det är inget märke jag besudlar med kropp med :cool:

1x0
2017-06-20, 17:11
Jag kan inte rå för det, men jag ogillar märket UA. Varenda pajas på gymmen har detta märke och det stör mig, vet egentligen inte varför. Jag skulle aldrig ta på mig något av UA, det är för mig Peter 35 år som tränar för ökad muskelfunktion eller Anette 57 år, som börjat träna för hon måste gå ner 20 kg. Är det bara jag som dissar UA :)

Vad gillar du för märke på träningskläder? Tycker du borde skriva det när du fimpar ett träningsklädesmärke. Lite som att säga "jag hatar volvo". Då börjar jag undra vad du gillar för bilar istället. :)

Sohlsken
2017-06-20, 18:12
Jag föredrar Nike, om det inte gäller sportbh eller andra underkläder. Då är Nikes design dålig för mig, då axelbanden alltid hamnar på trapezius. Jag har inget emot UA, men för löpningsavseenden föredrar jag Nike och CompressionZ tights.

Donner
2017-06-20, 18:53
UAs t-shirts är skitbra. Har de när jag tränar / vandrar / löper. Andas bra och är lätta.

Cooks
2017-06-20, 19:58
Kan någon banna nissen? UA is the shit!

Shqypnia
2017-06-20, 20:04
Fick googla namnet på märket. Har sett märket - men aldrig namnet.

Beemel
2017-06-21, 07:39
De sponsrar Tottenham Hotspurs...
En fullgod anledning till att jag aldrig skulle befatta mig med deras produkter.

Rahf
2017-06-21, 09:09
UA har dem enda tights som inte luktar fullständigt polyester-pöööh efter ett pass.

Kralligare
2017-06-21, 12:53
Vad gillar du för märke på träningskläder? Tycker du borde skriva det när du fimpar ett träningsklädesmärke. Lite som att säga "jag hatar volvo". Då börjar jag undra vad du gillar för bilar istället. :)

Som jag skrev, så har varenda pajas UA och det är väl därför jag själv aldrig skulle ta på mig det. Använder själv BB, Gasp och Gorilla.

emoris
2017-06-21, 12:59
Tycker personligen varje pajas har BB, Gasp, Gorilla. Älskar UA.

MasterChief
2017-06-21, 13:22
Som jag skrev, så har varenda pajas UA och det är väl därför jag själv aldrig skulle ta på mig det. Använder själv BB, Gasp och Gorilla.

:d

För övrigt, orka störa sig på kläder.

Tree Fiddy
2017-06-21, 14:20

hA.. HA.. HAHAHAH :laugh:

Snubben säger att varenda pajas har UA, men själv rullar han runt i BB och Gasp :laugh:

Piranha
2017-06-21, 14:37
Ibland blir de såpass fel att det bästa att göra är att bara skapa ett nytt konto.

Donner
2017-06-21, 14:55

Det du menar är alltså att det knappt är några som knatar runt i BB och Gasp kläder? Om så är fallet bör du nog se dig om på gymet :)

Kralligare
2017-06-21, 19:17
Det du menar är alltså att det knappt är några som knatar runt i BB och Gasp kläder? Om så är fallet bör du nog se dig om på gymet :)

Jag förespråkar inte BB, Gasp & Gorilla, det var någon som undrade vad jag själv använde så jag svarade. Men det är tomtarna som använder UA :cool:

Flygplan
2017-06-21, 21:22
Jag brukar ogilla märken som "alla" har. Men just UA är för bra för att ogilla.

Zrob
2017-06-22, 06:30
:laugh: Gasp, BB, Gorilla.... Finns väl inget löjligare än alla cooola gymgrabbar med hel uniform från dessa, hoodie, linne, byxor, väska å shaker med neonfärgad bcaa :hbang: high fivear polarna och babblar mer än tränar. Bara uniformen kostade lika mycket som årskortet på gymmet.
Kollar troligen på mig och undar hur den gubben med HM tshirt utan tryck och Stadium shorts, drickandes vatten kan vara mer vältränad ;)

Wormzie
2017-06-22, 08:16
Brukar köra med ett par shorts från UA men har alltid vanliga bomullstishor upptill, har alltid och kommer alltid hata "funktionsmaterial".

Mantus
2017-06-22, 12:19
Brukar köra med ett par shorts från UA men har alltid vanliga bomullstishor upptill, har alltid och kommer alltid hata "funktionsmaterial".

Finns det folk som styrketränar i funktionströjor? Dvs sådana där åtsittande hala material som ska tvättas utan sköljmedel.

MackeJuve
2017-06-22, 12:23
Finns det folk som styrketränar i funktionströjor? Dvs sådana där åtsittande hala material som ska tvättas utan sköljmedel.

Japp, det händer. Brukar undvika det materialet när jag ska bänka, utöver det så tycker jag att det är skitsamma.