Visa fullständig version : Varför är inte fler byggare flint??
Micke Persson
2017-04-27, 17:26
Testo omvandlas ju till DHT som dödar hår celler och gör en flintis. Därför män blir flintis men inte kvinnor.
Borde inte byggare vara flintis oftare?? De tar ju mycket testo
Bjorneman
2017-04-27, 18:12
Testo omvandlas ju till DHT som dödar hår celler och gör en flintis. Därför män blir flintis men inte kvinnor.
Borde inte byggare vara flintis oftare?? De tar ju mycket testo
Det är de väl också? I alla fall tidigare än de hade varit utan preparat. Det påskyndar väl eventuellt håravfall?
Jag kan vara ute att cykla. Ville mest hälsa Mr Eks välkommen tillbaka!
Jag har börjat bli flint, men jag preppar inte. Funderar nästan på att börja göra det så jag blir lite grov så jag kan ha en ordentlig ursäkt.
Det är STOR skillnad på antalet skalliga bland seriösa lyftare och tex en dataförening. Har även sett det flera gånger att i en syskonskara blir den som tränat styrketräning länge och hårt tunnhårig medans hans icke tränande bröder har håret kvar.
Sedan vad som är hönan och ägget vet jag inte, de med mer testo och dht som blir bäst och fortsätter träna seriöst eller att själva träningen som gör det. Pratar endast om rena personer nu.
Micke Persson
2017-04-27, 21:32
Det är STOR skillnad på antalet skalliga bland seriösa lyftare och tex en dataförening. Har även sett det flera gånger att i en syskonskara blir den som tränat styrketräning länge och hårt tunnhårig medans hans icke tränande bröder har håret kvar.
Sedan vad som är hönan och ägget vet jag inte, de med mer testo och dht som blir bäst och fortsätter träna seriöst eller att själva träningen som gör det. Pratar endast om rena personer nu.
oh fan manenn intressant analys !!!:hbang:
http://www.express.co.uk/life-style/life/662431/gym-habits-can-accelerate-baldness-warn-experts-protein-can-cause-hair-loss-workout
Gener samt dos och typ av prepp.
Patriarch K
2017-04-28, 17:29
Ägget måste väl vara den skalliga i alla fall? :d
ApexProcyon
2017-04-28, 17:40
Ägget måste väl vara den skalliga i alla fall? :d
6zXDo4dL7SU
Jaha då har jag äntligen fått svaret på varför det började bli glest uppe på huvudet så tidigt.
Läskeblask
2017-04-29, 19:58
Finns värre saker om mam vill tappa hår. Men jo jag har lagt märke till att fler byggare saknar hår men det kan lika bra vara av ärtfliga orsaker. Det är lite som att säga att varför dör inte alla rökare lungcancer
edit: Sen kanske det är en "byggargrej" att vara flintis, lika som GASP-hoodies och så är det såklart betydligt smidigare att ha en flintskslle
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.