handdator

Visa fullständig version : En Polare

hobbitar
2004-04-27, 19:44
En kompis första ryggbild.
Killen har inte tränat förr men tänkte börja nu....

OBS!!!! Detta är INTE jag på bilden OBS!!!

RealElwood
2004-04-27, 19:55
Riddarposering på knä, snyggt. Säg till kompisen att inte trycka ihop skuldrorna så, ryggen blir som ett sugrör då...

Verkar vara bra stockar iaf. Vad pysslar han med till vardags.

hobbitar
2004-04-27, 20:09
Inget, han är arbetslös för tillfället.

Men han har precis gjort klart sin militärtjänst.
Ca 1.90 lång är han.

Crystal
2004-04-27, 20:22
Blir många bilder på "polare" nuförtiden..trodde denna sektion var till för medlemmar? :confused:

hobbitar
2004-04-27, 20:37
Originally posted by Krystal
Blir många bilder på "polare" nuförtiden..trodde denna sektion var till för medlemmar? :confused:

OK jag kanske skulle lagt den i "allmänt", men det är ju inte så svårt för vår moderator att flytta den...

EDIT: Jag har inte sett många "polare-bilder" i denna sektionen innan.

Crystal
2004-04-27, 20:41
Originally posted by hobbitar

OK jag kanske skulle lagt den i "allmänt", men det är ju inte så svårt för vår moderator att flytta den...

EDIT: Jag har inte sett många "polare-bilder" i denna sektionen innan.

Lungt asså, det är ganska många som lägger in bilder på sina polare bara så man blir rätt irriterad..man vill ju se själva medlemmen, inte nån person som man inte har något att göra med...

kharon
2004-04-28, 06:49
Tycker det är roligast då det är så otroligt viktigt att poängtera att det är en polare och inte medlemmen själv!

DET ÄR INTE JAG PÅ BILDEN!!!! Ni måste tro mig!!!!! Det är en polare! Jag LOVAR!! På hedersord!

What's the big deal, liksom? :laugh:

hobbitar
2004-04-28, 12:30
Originally posted by kharon
Tycker det är roligast då det är så otroligt viktigt att poängtera att det är en polare och inte medlemmen själv!

DET ÄR INTE JAG PÅ BILDEN!!!! Ni måste tro mig!!!!! Det är en polare! Jag LOVAR!! På hedersord!

What's the big deal, liksom? :laugh:

Vill inte att folk ska blanda ihop mig med en klen kille som aldrig tränat styrketräning ;)

Men tillbaks till tråden, vad tycker ni om hans kroppsbyggnad?

shirunai
2004-04-28, 12:38
Svårt att se när han inte ens gör en vettig posering med ryggen.

axlar och armar ser helt ok ut, bara köra på.

vars är benbilden ?