handdator

Visa fullständig version : Tror ni restaurangkedjan "Hooters" skulle gå bra i Sverige?

trädgårdsmöbel
2017-04-01, 15:44
I USA finns en restaurangkedja som heter Hooters. Servitriserna/bartendrarna är snygga, lättklädda och flirtiga, och en stor del av grejen med att gå dit är att glo på servitriserna.

Ni kan tänka er en slags mix mellan stripklubb, sportbar och vägkrog. De anställda strippar inte, men har hotpants, magtröjor, osv.

Vad tror ni, hade det här konceptet (behöver inte vara just Hooters, utan kan vara liknande koncept med annat namn, och annan meny) kunnat funka i Sverige? Finns det ett klientel som skulle uppskatta detta, eller skulle "sådana" hellre gå till en riktig stripklubb?

Skulle det vara möjligt i Sverige med anställningar där (cis-) kvinnligt kön, flirtighet och tilltalande utseende inte bara premieras utan krävs och övriga diskrimineras? Hade feminister i Sverige gått bananas och fått stället att bomma igen?

Skulle det funka bättre i en småstad än i större städer?

MasterChief
2017-04-01, 15:46
Konceptet hade dödats så hårt i media att jag tror gemene svenne inte skulle gå dit.

Bob90
2017-04-01, 15:49
Det har blivit alldeles för PK och FI för att det ska få fäste :d
Troligtvis större chans i småstad.

ApexProcyon
2017-04-01, 15:49
Jag kan inte förstå hur människor med självrespekt kan besöka sådana ställen.

Diomedea exulans
2017-04-01, 15:53
Jag tror det hade blivit en superhit för det är så inne att vara icke-PK.

Rahf
2017-04-01, 15:54
Ja, i liten utsträckning skulle kedjan gå runt. Faktum är att den förmodligen skulle frodas av publiciteten och tjäna pengar på det. Detta efter att ha fått utstå sabotage av extrema individer.

Ett stort problem med den kedjan är ju att maten är dålig. Det är inte värt att besöka om man nu ska äta en okej måltid. Särskilt inte med svenska mått mätt.

Stompa
2017-04-01, 15:59
På ballbreaker på kungsholmen glider ju servitriserna runt med rollerblades och hotpants. Visserligen inte i restaurangdelen men övriga lokalen så.

ApexProcyon
2017-04-01, 16:01
Jag tror det hade blivit en superhit för det är så inne att vara icke-PK.

Så kan det mycket väl vara, jag tänkte samma sak. Feminismen har nästan fått en gummibandseffekt som slagit tillbaks hårdare åt andra hållet istället.

Den som gapar efter för mycket.

Bärsärk
2017-04-01, 16:02
Personen som driver stället lär ju få utstå en del glåpord om han bara anställer snygga tjejer med stora juver, jag vet inte hur det ser ut med lagarna i Sverige det kanske till och med är olagligt och anses diskriminerande att bara anställa människor som ser bra ut? Skulle inte förvåna mig om så var fallet.

tomten1
2017-04-01, 16:03
Det finns goda skäl att anta att Hooters-konceptet skulle strida mot svensk lagstiftning, nämligen diskrimineringslagen.

EDIT: För att förtydliga, man kan diskriminera fula, snygga, rödhåriga, feta osv. utan att begå lagbrott, däremot får man inte könsdiskriminera m.m.

xan
2017-04-01, 16:08
Personen som driver stället lär ju få utstå en del glåpord om han bara anställer snygga tjejer med stora juver, jag vet inte hur det ser ut med lagarna i Sverige det kanske till och med är olagligt och anses diskriminerande att bara anställa människor som ser bra ut? Skulle inte förvåna mig om så var fallet.

Vore inte det riktigt korkat? Klart man som arbetsgivare ska få anställa efter egna preferenser.

tomten1
2017-04-01, 16:11
Nej, man får inte diskriminera baserat på kön, sexuell läggning, ålder, religion eller funktionsnedsättning. I övrigt får man anställa hur man så behagar.

Om det inte finns ett berättigat syfte, vilket Hooters knappast kan anses vara. :D

Rikard Jansson
2017-04-01, 16:17
Det har blivit alldeles för PK och FI för att det ska få fäste :d
Troligtvis större chans i småstad.

Bor utanför en småstad och där höll det på att bli inbördeskrig för att en strippklubb öppnade, så tror inte det.

BelowAverage
2017-04-01, 16:34
Tycker det är en smaklös verksamhet, kan bara hoppas vi inte ser mer utveckling mot sån skit.

Finns det folk beredda att pröjsa stålars ser jag inte varför det inte skulle fungera i Sverige.
Tycker mig iaf lägga märke till att butiksbiträden i klädaffärer ofta ser bra ut, svårt att påvisa att diskriminering sker pga utseende, och utseende säljer. Att fortsätt anställa attraktiva före oattraktiva och ge dem arbetskläder som är utmanande känns inte som en orimlig företeelse.

HenrikJ
2017-04-01, 17:01
Jamen varför inte. Vem vill inte äta middagen med ståkuk liksom? Känns som att det bara är väldigt sunkiga snubbar som går dit?

ApexProcyon
2017-04-01, 17:04
Jamen varför inte. Vem vill inte äta middagen med ståkuk liksom? Känns som att det bara är väldigt sunkiga snubbar som går dit?

https://cdn.meme.am/cache/instances/folder144/66128144.jpg

Jockefoten
2017-04-01, 17:18
Nej. Alla utom hårdrockare och raggare hade tyckt det varit för pinsamt att gå dit.

trädgårdsmöbel
2017-04-01, 17:56
Nej. Alla utom hårdrockare och raggare hade tyckt det varit för pinsamt att gå dit.

Kanske det, men om man även har någorlunda bra käk på stället, till rimligt pris så borde väl det finnas folk som skulle kunna hävda att de går för maten och inte för att de är snuskpellar?

TranceII
2017-04-01, 18:00
En annan sak man kan fundera på är om svenskar vill att servitriserna är så sociala. Det är nog en del som skulle tycka det var obekvämt med den glättiga trevligheten.

trädgårdsmöbel
2017-04-01, 18:13
Hade jag vart företagsam och rik så hade jag gärna försökt öppna något liknande.

Jag hade kallat stället för "Rattar", servitriserna skulle haft på sig bikiniunderdel, högklackat och väldigt kort/uppknuten ärmlös t-shirt med texten "Rattar" på. Vi hade serverat öl (inte från hipster-ipa- microbryggeri, utan enbart väldigt vanliga sorter), brännvin, men inte vin, och olika stekar (Ungefär som Jensens), och absolut inga vegetariska rätter, nästan alla rätter för under 200 spänn. I dörren skulle jag ha asbiffiga gravt överspända steroidvakter som så fort någon snubbe ser osvensk ut hävdat att han var för full för att få komma in.

På väggarna hade det hängt sydstatsflaggor blandat med svenska flaggor, tavlor av olika historiska volvobilar, det hade spelats dansbandsmusik och jag hade haft temakvällar där servitriserna hade haft olika outfits samt anordnat ätartävlingar.

BelowAverage
2017-04-01, 18:16
Idyll

Hoppas du gör kedjan rikstäckande, vore synd om bara Götet fick ta del av den utsökta dekadensen!
Taskig idé att skippa hipster-IPA däremot :(

Pudzianovski
2017-04-01, 18:23

Jag känner iof ingen hårdrockare som tycker det är ballt. Jag och alla mina hårdrockspolare vill gå till en vanlig bar med bra öl, käk och hårdrock :cool: :hbang:

Anders The Peak
2017-04-01, 18:25
Blir det inte lite antiklimax med den här framtoningen ;)
http://d3mgqxatenzigh.cloudfront.net/assets/front2/foodipedias/hooters-girls/img4-f3245adc666448d6876e6ff0da4e475f.png

Och de här :)
http://a57.foxnews.com/images.foxnews.com/content/fox-news/food-drink/2016/08/12/tallywackers-male-hooters-abruptly-shutters-in-dallas/_jcr_content/par/featured-media/media-0.img.png/876/493/1471035609314.png?ve=1&tl=1

Bärsärk
2017-04-01, 18:47
Blir det inte lite antiklimax med den här framtoningen ;)
http://d3mgqxatenzigh.cloudfront.net/assets/front2/foodipedias/hooters-girls/img4-f3245adc666448d6876e6ff0da4e475f.png

Hon till höger ser ut som Quagmire.

trädgårdsmöbel
2017-04-01, 18:57
+3kg muskler och -5kg fett på Hootersdamerna och de hade platsat på en Bikinifitness-scen :) Jag tror inte ens jag överdriver nu.

timoat
2017-04-01, 19:12
Hon till höger ser ut som Quagmire.

Är det bara jag som inte gillar såna här Slitz brudar?

ceejay
2017-04-01, 19:16
Nja. Hooters är inget speciellt. Har besökt dem några gånger och bott på hootershotell i USA...

Yes
2017-04-01, 19:25
Hooters hade utlöst moralpanik i Sverige.

Jag gillar annars konceptet i all sin enkelhet. Öl, brudar och hamburgare typ. Vem gillar inte sånt?

trädgårdsmöbel
2017-04-01, 19:45

Om det är din genuina åsikt så är det nog närmast unikt, men om du enbart hävdar att du inte gillar det för att plocka poäng hos andra kvinnor är det nog inte helt ovanligt.

Wain
2017-04-01, 20:10

Nepp, inte bara du.

ApexProcyon
2017-04-01, 20:19

Slitzbrudar ofta är vanliga kvinnor med extra mycket kosmetika och silikon. Inget att hurra över.

Naturligt vackra kvinnor som är vältränade och sparsamma med kosmetika, där har vi 10-poängare.

trädgårdsmöbel
2017-04-01, 20:27
Nepp, inte bara du.

Slitzbrudar ofta är vanliga kvinnor med extra mycket kosmetika och silikon. Inget att hurra över.

Naturligt vackra kvinnor som är vältränade och sparsamma med kosmetika, där har vi 10-poängare.

Det är med största sannolikhet inga brudar som läser denna tråden ändå, det här är så gott som ett manligt Safe-space, så ni kan slappna av och släppa den inställningen här:) Ingen kommer skvallra, det är tryggt. Så vi kan skriva som det är: Slitzbrudar är jättesnygga.

Yes
2017-04-01, 20:28
Snygga tjejer som kan väcka perversa fantasier, det är riktiga tiopoängare.

Jennifer Lawrence tex. Skitsnygg, charmig och jag lovar att hon skulle få en hora att rodna. Det är kärlek.

An Iron Soul
2017-04-01, 20:34
Snygga tjejer som kan väcka perversa fantasier, det är riktiga tiopoängare.

Jennifer Lawrence tex. Skitsnygg, charmig och jag lovar att hon skulle få en hora att rodna. Det är kärlek.

+1 Jennifer Lawrence

Wain
2017-04-01, 20:42
Slitzbrudar är jättesnygga.

Nej, oftast inte. Jag har betydligt högre krav på utseende.

Yes
2017-04-01, 20:45
+1 Jennifer Lawrence
Hon kan få kalla mig papi när som helst.

ApexProcyon
2017-04-01, 20:57
Det är med största sannolikhet inga brudar som läser denna tråden ändå, det här är så gott som ett manligt Safe-space, så ni kan slappna av och släppa den inställningen här:) Ingen kommer skvallra, det är tryggt. Så vi kan skriva som det är: Slitzbrudar är jättesnygga.

Hårt sminkade kvinnor gör mig skeptisk. Lite väl många sminksnygga kvinnor som blir direkt osnygga (för att vara snäll) när de träffar en tvättlapp.

http://images.baklol.com/8_jpeg8c97e97de9c1e8031382d34b45a8f586.jpeg

supercharge
2017-04-01, 21:08
Nej, man får inte diskriminera baserat på kön, sexuell läggning, ålder, religion eller funktionsnedsättning. I övrigt får man anställa hur man så behagar.

Om det inte finns ett berättigat syfte, vilket Hooters knappast kan anses vara. :D

Då skulle inte filmbolag, teateruppsättningar eller modellagenturer få anställa specifika personer heller. Det är klart att om du har ett företag vars hela funktion och image är unga kvinnor som servitriser så måste du få anställa unga kvinnor.

Personligen tror jag konceptet skulle fungera utmärkt på rätt plats i Sverige om det görs snyggt och professionellt. Inte minst på grund av all gratis uppmärksamhet det skulle få i media. Det fyller en viss funktion i segmentet mellan strippklubb och bar/restaurang. Det får absolut inte kännas ofräscht och sunkigt dock utan helt poängen är att det är betydligt mer städat än strippklubbar och lockar ett annat klientel.

Diomedea exulans
2017-04-01, 21:15
Hårt sminkade kvinnor gör mig skeptisk. Lite väl många sminksnygga kvinnor som blir direkt osnygga (för att vara snäll) när de träffar en tvättlapp.

http://images.baklol.com/8_jpeg8c97e97de9c1e8031382d34b45a8f586.jpeg

Skulle säga att hon är snyggare än medel utan smink.

ApexProcyon
2017-04-01, 21:19

Om hon är snyggare än medel så har jag haft en ofantlig tur med mina partners. Jag trodde att hon var långt under medel, hur man nu mäter det.

Yes
2017-04-01, 21:21
Hon hade sett bra ut om hon inte haft så dålig hy.

Diomedea exulans
2017-04-01, 21:35
Hon hade sett bra ut om hon inte haft så dålig hy.

Precis min tanke.

Men frågan är ointressant egentligen. Säger man "jag tycker Slitzbrudar är fula" så måste man väl mena som de ser ut i Slitz, alltså med massor smink.

Man kan ju inte säga "jag tycker tjejer med silikonpattar är fula, för tar man ut silikonet har de oftast väldigt fula bröst".

1x0
2017-04-01, 21:41
Hade jag vart företagsam och rik så hade jag gärna försökt öppna något liknande.

Jag hade kallat stället för "Rattar", servitriserna skulle haft på sig bikiniunderdel, högklackat och väldigt kort/uppknuten ärmlös t-shirt med texten "Rattar" på. Vi hade serverat öl (inte från hipster-ipa- microbryggeri, utan enbart väldigt vanliga sorter), brännvin, men inte vin, och olika stekar (Ungefär som Jensens), och absolut inga vegetariska rätter, nästan alla rätter för under 200 spänn. I dörren skulle jag ha asbiffiga gravt överspända steroidvakter som så fort någon snubbe ser osvensk ut hävdat att han var för full för att få komma in.

På väggarna hade det hängt sydstatsflaggor blandat med svenska flaggor, tavlor av olika historiska volvobilar, det hade spelats dansbandsmusik och jag hade haft temakvällar där servitriserna hade haft olika outfits samt anordnat ätartävlingar.
Haha så jävla skön! Dagens fniss.

BelowAverage
2017-04-01, 21:41
Snygga ja, attraktiva nej.
Men det är för att jag läser in en massa negativa associationer, någon som väljer att kapitalisera och fokusera så mycket på sitt utseende måste vara rätt tafflig intellektuellt, intalar jag mig fördomsfullt.

Känns dock typiskt om tråden i vanlig ordning ska spåra ur i vad vi anser är ok eller inte för kvinnor att göra, isch.

Så.
Vad tycker jag om en restaurang där välhängda, vältränade och solade män serverar mat i tighta kläder och flörtar upp damer?
Lika illa som om det vore kvinnor. Men att tjäna pengar på kvinnlig sexualitet verkar inte lika vinstgivande / eller mer tabu än att göra det på manlig sexualitet, så det känns inte lika sannolikt inom en nära framtid. *popcorn*

ApexProcyon
2017-04-01, 21:48

Jag ändrade precis uppfattning, jag hade blivit stamkund. Ätartävlingar och stora mängder kött övertygade mig.

timoat
2017-04-01, 21:51
Om det är din genuina åsikt så är det nog närmast unikt, men om du enbart hävdar att du inte gillar det för att plocka poäng hos andra kvinnor är det nog inte helt ovanligt.

Det är verkligen min genuina åsikt. Jag swipar vänster när de dyker upp på Tinder, jag har aldrig tyckt att den typen av brudar är attraktiva, varken fysiskt eller psykiskt. De är vulgära och ytliga. JLAW före dem alla dar i veckan. Skulle valt Ellen Page före dem med.

Yes
2017-04-01, 21:56
Så.
Vad tycker jag om en restaurang där välhängda, vältränade och solade män serverar mat i tighta kläder och flörtar upp damer?
Lika illa som om det vore kvinnor. Men att tjäna pengar på kvinnlig sexualitet verkar inte lika vinstgivande / eller mer tabu än att göra det på manlig sexualitet, så det känns inte lika sannolikt inom en nära framtid. *popcorn*
Vänta, va? Nu skrev du väl ändå fel? Kvinnlig sexualitet ger ju onekligen bättre pengar.

Min bild av Hooters är annars att det inte alls är så sexualiserat som det framstår. Nu är visserligen min källa till det främst en polares ex som jobbat där. Inget snusk, bara snygga och trevliga servitriser, samt att alla typer av människor kommer dit. Typ som en vanlig sportbar i Sverige.
Jämför exempelvis Ballbreaker i Stockholm där du har servitriser i hotpants som glider runt på rullskridskor. De flesta gånger jag varit där så är det brudar på jobbet som tagit initiativ till en AW.

BelowAverage
2017-04-01, 21:59
Vänta, va? Nu skrev du väl ändå fel? Kvinnlig sexualitet ger ju onekligen bättre pengar.

Min bild av Hooters är annars att det inte alls är så sexualiserat som det framstår. Nu är visserligen min källa till det främst en polares ex som jobbat där. Inget snusk, bara snygga och trevliga servitriser, samt att alla typer av människor kommer dit. Typ som en vanlig sportbar i Sverige.
Jämför exempelvis Ballbreaker i Stockholm där du har servitriser i hotpants som glider runt på rullskridskor. De flesta gånger jag varit där så är det brudar på jobbet som tagit initiativ till en AW.

Det kan du kanske ha rätt i, blev rätt förvirrad själv när jag skulle skriva :D
Hooters tjänar pengar på (imo) manlig sexualitet. Hur män tycker det är trevligt att titta på vad som anses vara vackra kvinnor.

Annars, pratar man i stora drag tror jag ändå det är manlig sexualitet man tjänar pengar på, om det är någon sexualitet man tjänar på.
Sexualisering av kvinnor ja, och de är själv väldigt bidragande till det, men sällan kvinnors sexualitet mot män.
Fast jag kanske är helt fel på det, är iaf så jag tänker.

Men i exemplet om lätthängda (lol det får stå kvar xD) LÄTTKLÄDDA män så skulle man givetvis tjäna pengar på kvinnlig sexualitet, tänker jag mig. Blev som sagt rätt virrigt.

Yes
2017-04-01, 22:03
Det kan du kanske ha rätt i, blev rätt förvirrad själv när jag skulle skriva :D
Hooters tjänar pengar på (imo) manlig sexualitet. Hur män tycker det är trevligt att titta på vad som anses vara vackra kvinnor.

Annars, pratar man i stora drag tror jag ändå det är manlig sexualitet man tjänar pengar på, om det är någon sexualitet man tjänar på.
Sexualisering av kvinnor ja, och de är själv väldigt bidragande till det, men sällan kvinnors sexualitet mot män.
Fast jag kanske är helt fel på det, är iaf så jag tänker.

Men i exemplet om lätthängda män så skulle man givetvis tjäna pengar på kvinnlig sexualitet, tänker jag mig. Blev som sagt rätt virrigt.
Ah, my bad. Missförstod vad du menade. Vi är helt eniga i den frågan. Jag tror det vore bättre om jag läste i lite mer nyktert tillstånd.

trädgårdsmöbel
2017-04-01, 22:23

[bild!]

Från 8 till 11 på en tiogradig skala imo.

tumme
2017-04-02, 01:06

Så länge det inte är en man, vit eller kristen, då är det helt okey. Även för statliga myndigheter. Vilket är lugnt, men att säga att diskriminering inte är lagligt är fel.

J.V
2017-04-02, 16:46
De flesta gånger jag varit där så är det brudar på jobbet som tagit initiativ till en AW.Typ sa. Min sambo ar vad jag vet straight (aven om jag borjat fundera, hon sager iaf att hon inte vill ha nagon form av sex med tjejer men tittar garna - mycket). Det ar hon som tjatar om strippklubb och sa ar det med i princip alla hennes polare och flickvanner/fruar till mina polare.

Jag tror definitivt Hooters hade fungerat i Sverige. Killarna kommer for kott och ol (och i vissa fall tjejerna, aven om fa kommer erkanna det) - tjejerna kommer ga dit for att titta pa andra tjejer.

Diomedea exulans
2017-04-02, 16:49
Typ sa. Min sambo ar vad jag vet straight (aven om jag borjat fundera, hon sager iaf att hon inte vill ha nagon form av sex med tjejer men tittar garna - mycket). Det ar hon som tjatar om strippklubb och sa ar det med i princip alla hennes polare och flickvanner/fruar till mina polare.

Jag tror definitivt Hooters hade fungerat i Sverige. Killarna kommer for kott och ol (och i vissa fall tjejerna, aven om fa kommer erkanna det) - tjejerna kommer ga dit for att titta pa andra tjejer.

Strippklubb kan faktiskt vara intressant att gå på för den atletiska uppvisningens skull. Det är galet vad vissa kvinnor kan göra med den där stången.

Obolensky
2017-04-02, 17:00
Bor utanför en småstad och där höll det på att bli inbördeskrig för att en strippklubb öppnade, så tror inte det. De som kör igång inbördeskrigen är en liten, extremistisk del av befolkningen, som lyckas låta väldigt, väldigt mycket. Lejonparten av befolkningen är helt enkelt ointresserade och orkar/vill inte ta strid emot frihetshatarna.

Feministerna är högljudda men harmlösa.

J.V
2017-04-02, 17:40
Strippklubb kan faktiskt vara intressant att gå på för den atletiska uppvisningens skull. Det är galet vad vissa kvinnor kan göra med den där stången.Da gar jag hellre pa en poledance-uppvisning dar de kan pa riktigt. :D

Ungefar som hon som var valdigt aktiv har forut, hette hon, polebunny? DET var skills och styrka.

Diomedea exulans
2017-04-02, 18:42
Ungefar som hon som var valdigt aktiv har forut, hette hon, polebunny? DET var skills och styrka.

Henne missade jag tyvärr.

J.V
2017-04-02, 19:43
Henne missade jag tyvärr.Efter obehagligt mycket googlade och sokande pa forumet, hittade jag henne; hon hette/heter pony har pa forumet.

Ska inte forneka att hon var (och ar, antar jag) snygg som satan, men det mest imponerade var alltid var hon kunde gora pa den dar javla stangen. Jag skulle uppskatta att jag saknar styrkan till ungefar 99.99% av det hon gjorde.

svenbanan
2017-04-02, 21:39

Hon ser förjävlig ut med den sminkningen. Utan sminket ser hon mycket bättre ut, förutom att hon har lite "pizzafejs".

svenbanan
2017-04-02, 21:40
Då skulle inte filmbolag, teateruppsättningar eller modellagenturer få anställa specifika personer heller. Det är klart att om du har ett företag vars hela funktion och image är unga kvinnor som servitriser så måste du få anställa unga kvinnor.

Personligen tror jag konceptet skulle fungera utmärkt på rätt plats i Sverige om det görs snyggt och professionellt. Inte minst på grund av all gratis uppmärksamhet det skulle få i media. Det fyller en viss funktion i segmentet mellan strippklubb och bar/restaurang. Det får absolut inte kännas ofräscht och sunkigt dock utan helt poängen är att det är betydligt mer städat än strippklubbar och lockar ett annat klientel.

Skönt när man ser att någon redan har skrivit exakt det man själv hade tänkt skriva...

svenbanan
2017-04-02, 21:42
Tror folk har en lite skev uppfattning om vad Hooters egentligen är. Det verkar som att folk tror att tjejerna går runt nakna och erbjuder lapdance medans de serverar burgare. :D

http://www.businessinsider.com/hooters-waitress-tells-all-2013-1?r=US&IR=T&IR=T#q-what-was-the-interview-like-did-you-have-to-try-on-the-uniform-1

Diomedea exulans
2017-04-02, 21:43
Efter obehagligt mycket googlade och sokande pa forumet, hittade jag henne; hon hette/heter pony har pa forumet.

Ska inte forneka att hon var (och ar, antar jag) snygg som satan, men det mest imponerade var alltid var hon kunde gora pa den dar javla stangen. Jag skulle uppskatta att jag saknar styrkan till ungefar 99.99% av det hon gjorde.

Jag gick på strippklubb väldigt mycket i Australien (döm mig inte, det var helg och kväll och jag hade inga vänner). De flesta strippor såg ut som nornala unga, smala/småmulliga tjejer, men de bland de som jobbat några år fanns en del j-igt vältränade. Platt mage och tynglyftarlår. Det lär ju bygga en del att knipa fast sig vid en stång några timmar om dagen...

Yes
2017-04-02, 21:45
Typ sa. Min sambo ar vad jag vet straight (aven om jag borjat fundera, hon sager iaf att hon inte vill ha nagon form av sex med tjejer men tittar garna - mycket). Det ar hon som tjatar om strippklubb och sa ar det med i princip alla hennes polare och flickvanner/fruar till mina polare.

Ja, närmsta jag kommit till att besöka en stripklubb var en tjejkompis som tjatade att vi skulle gå när vi var på Rhodos. Kände dock inte för att betala skitdyrt inträde följt av klassikern att en öl kostar 300kr och tjejerna måste få en drink. Gamle galten vet hur det brukar funka på såna ställen, särskilt när de är placerade som turistfällor.

BelowAverage
2017-04-03, 08:36
Grymta månde grisarna om de visste vad den gamle galten betalade för lite ögongodis.

Yes
2017-04-03, 09:48
Grymta månde grisarna om de visste vad den gamle galten betalade för lite ögongodis.
Månde icke grisarna rest dit för att rista blodörn. :D

HenrikJ
2017-04-03, 10:04
Jag gick på strippklubb väldigt mycket i Australien (döm mig inte, det var helg och kväll och jag hade inga vänner). De flesta strippor såg ut som nornala unga, smala/småmulliga tjejer, men de bland de som jobbat några år fanns en del j-igt vältränade. Platt mage och tynglyftarlår. Det lär ju bygga en del att knipa fast sig vid en stång några timmar om dagen...

Dömer inte just dig, men det bekräftar ju lite min fördom att det huvudsakligen är män som är ensamma i livet som spenderar sin tid där ;P

Diomedea exulans
2017-04-03, 10:12
Dömer inte just dig, men det bekräftar ju lite min fördom att det huvudsakligen är män som är ensamma i livet som spenderar sin tid där ;P

Självklart. Kan man man få en lapdance gratis istället för att behöva betala 300 spänn för den så tar man hellre det.

BelowAverage
2017-04-03, 10:13
Månde icke grisarna rest dit för att rista blodörn. :D

Redan de gamla anfäderna förstod att undvika kroppsliga ormgropar som strippklubbar :d

trädgårdsmöbel
2017-04-03, 12:16
Hon ser förjävlig ut med den sminkningen. Utan sminket ser hon mycket bättre ut, förutom att hon har lite "pizzafejs".

Hon är väldigt söt utan sminket, men "Hngggnn"-snygg med. Från 8 till 11 på tigradig skala.

BelowAverage
2017-04-03, 12:18
Hon är väldigt söt utan sminket, men "Hngggnn"-snygg med. Från 8 till 11 på tigradig skala.

Jag vill minnas att möbeln påpekat ett par gånger att han är ställd att han har en så vacker fru.

Jag börjar misstänka att herrns fru inte är särskilt vacker. *popcorn*
*hug*

ARMSTARK
2017-04-03, 12:23
Tror folk har en lite skev uppfattning om vad Hooters egentligen är. Det verkar som att folk tror att tjejerna går runt nakna och erbjuder lapdance medans de serverar burgare. :D

http://www.businessinsider.com/hooters-waitress-tells-all-2013-1?r=US&IR=T&IR=T#q-what-was-the-interview-like-did-you-have-to-try-on-the-uniform-1

De är unga och smala, det räcker för att få igång en feminist.

Diomedea exulans
2017-04-03, 12:55
Jag vill minnas att möbeln påpekat ett par gånger att han är ställd att han har en så vacker fru.

Jag börjar misstänka att herrns fru inte är särskilt vacker. *popcorn*
*hug*

Jag har hans fru på Facebook. Hon är snygg!

ARMSTARK
2017-04-03, 13:49
Jag har hans fru på Facebook. Hon är snygg!

Förklaring? :confused:

Diomedea exulans
2017-04-03, 14:23

Inga konstigheter, jag har trädgårdsmöbel på Facebook också, känner dem en smula.

BelowAverage
2017-04-03, 14:26
Inga konstigheter, jag har trädgårdsmöbel på Facebook också, känner dem en smula.

Jag tycker du förtjänar bättre än att vara tredje hjulet :(
Skapa dig ditt eget liv, ge dig ut, upptäck världen! Gör en Nils Holgersson, du gillar ju fjäderfän.

Diomedea exulans
2017-04-03, 14:35
Jag tycker du förtjänar bättre än att vara tredje hjulet :(
Skapa dig ditt eget liv, ge dig ut, upptäck världen! Gör en Nils Holgersson, du gillar ju fjäderfän.

Resa? Tror du jag är gjord av pengar?

ApexProcyon
2017-04-03, 14:38
Resa? Tror du jag är gjord av pengar?

Du är väl gjord av fjädrar?

rooz
2017-04-04, 05:35

Att trädgårdsmöbel är en annan användare. En välkänd en.

Men Trädgårdsmöbels fru är inte ful på något sätt.

AlexGBG
2017-04-04, 16:01
Den funkar bra här i Thailand. Goda boneless chickenwings, snygga trevliga brudar och ofta trevlig stämning.

Skulle dock inte funka med anställningskraven dom har för att lyckas i Sverige...