Visa fullständig version : calisthenics workout program
deenniist
2016-11-01, 03:15
Tjena, är en 17 årig kille som är riktigt sugen med att börja med chalistenics, Gymmar 5 ggr i veckan, och undrar om ni kunde ge mig ett chalistenics program för hela kroppen? Har tänkt satsa chalistenics på heltid.
Finns det något som kör/kört som kan dela med sig om själva träninsstilen *flex*
Rock5teady
2016-11-01, 07:42
Tjena, är en 17 årig kille som är riktigt sugen med att börja med chalistenics, Gymmar 5 ggr i veckan, och undrar om ni kunde ge mig ett chalistenics program för hela kroppen? Har tänkt satsa chalistenics på heltid.
Finns det något som kör/kört som kan dela med sig om själva träninsstilen *flex*
Jag googlade det du sa och jag fick många program med chalistenics... sök bara
Lycka till
Jag kör just nu calisthenics och har fått lägga upp program själv. Jag tycker det är svårt att hitta ett program som passar rätt för ens egen styrka/nivå samt som passar ens mål. Jag har försökt få in uppbyggande varianter inför övningar jag vill lära mig att göra, samt lite klassisk muskelträning med kroppsvikt för att inte helt tappa styrka och massa.
Push Pull Legs med olika Calishtenicsmoment och en del vanlig styrketräning som komplement. Kolla min journal typ i Juni Juli hur jag körde då :)
Lipservice
2016-11-01, 12:53
Finns en tråd för kroppsövningar, cal etc. Kolla i den och snacka lite med Termy.
Edit: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=226165
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.