Visa fullständig version : Har injicerat amino syror och nu har min hand svullnat upp!!!
Hej
Jag läste här på kolozzeum att man kunde injicera amino syror så jag testade det. Jag injicerade i handen efter tränings passet men något måste ha gått fel för jag har extremt ont, handen är helt röd, kan inte röra tummen alls och jag har feber!!
Tog en bild på min vänster hand bredvid min höger hand:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/14801230_10207552288100723_663839752_n.jpg?oh=0594 8ec468d4cb53752ed78060e1d800&oe=580AC462
Min mamma är undersköterska och har ritat på min hand för att vi ska se om det röda sprier sig. Hon säger att jag måste gå till sjukhuset men fuck det. Jag är ingen fjolla och min kropp kan hantera detta!!
Vad ska jag göra??? står inte ut!!!
Jag hade nog åkt på akuten med de där korvfingrarna.
mangemani
2016-10-20, 16:42
släpp macho tönterierna och åk till sjukhuset och när du är där så bör du även uppsöka någon du kan prata med, få hjälp, då detta med träningsresultat verkar helt ha stigit dig åt huvudet.
Är du seriös?
"fjollig" förresten är snarare att inte fejsa situationen och dra i väg till akut eller vad. någon kan ringa sjukvårdsupplysningen medan du tar på dig kläderna.
Står du inte ut? Fjolla.
JacobHeitmann
2016-10-20, 16:48
Ring nödnumret 90000.
http://s2.quickmeme.com/img/cb/cbec0ee3e27f2b59547512fb1be339d4a7ae0197ac61bf5ef6 5ef54520339771.jpg
Prova några tunga 3or i böj !
Tree Fiddy
2016-10-20, 16:50
Går det inte att kontra genom att kicka lite vassle?
varför förlöjligar ni mig?? jag har panik och mår dåligt
varför förlöjligar ni mig?? jag har panik och mår dåligt
Men du kan hantera detta.
VoDaresVins
2016-10-20, 17:04
Finns skillnad på fjolligt och idioti. Till sjukhuset.
Eller föresten, varför ens posta om du inte tänk följa råd?
infektioner är inte att leka med men jag undrar vilken stjärna som föreslog att man ska injicera aminosyror och varför det skulle vara bättre än att äta eller dricka.
Gör som din mamma säger. I minst 10 år till.
Starke75an
2016-10-20, 17:20
Feber betyder att nått är fel. Åk in innan febern drar i väg. Du har inflammation/infektion.
Vilket märke var det på EAA? Återanvände du en gammal nål eller var miljön inte helt steril? Jag säger inte att jag jag vet hur du kan få tag i 100% rena aminosyror men..
Injicera aminosyror? Med nål? Verkar väldigt udda, vilket gör att man misstänker att det rör sig om andra typer av "tillskott".
Sparven från Minsk
2016-10-20, 17:33
Om du är seriös får du gärna länka sidan där någon här rekommenderar att man ska injicera aminosyror. Och om du är seriös, åk till sjukan och sluta leka med kanyler.
Trollar du borde du fan bli bannad för det. Är inget att skoja om
Klart han inte är seriös..
trädgårdsmöbel
2016-10-20, 17:44
Karln verkar ha någon form av autism. Man skall inte injicera aminosyror, är det någon steroid du har injicerat skall du inte trycka denna i en ven, ta inte dina dopingtips från en tjackpundare i fortsättningen.
Gå till doktorn om du inte trollar.
Trollar du borde du fan bli bannad för det. Är inget att skoja om hur ska jag bevisa att jag inte trollar?? jag har ju för fan lagt upp en bild nu och ändå säger ni att jag trollar.
Klart han inte är seriös.. Idiot!!! kom till akademiska i uppsala imorrn så får du se
hur ska jag bevisa att jag inte trollar?? jag har ju för fan lagt upp en bild nu och ändå säger ni att jag trollar.
Idiot!!! kom till akademiska i uppsala imorrn så får du se
Upp med fler bilder då. En där du visar långfingret och en där du ger tummen upp.
Bruce Banner
2016-10-20, 18:28
Åk till sjukhuset omedelbart.
Du har injicerat något som inte är sterilt.
MVH
/Bruce
Det finns två alternativ, antingen är TS förståndshandikappad och har injicerat aminosyror, alternativ 2 är att han trollar vilket de flesta misstänkt från ungefär alla hans inlägg på forumet. Om TS är förståndshandikappad bör han givetvis genast uppsöka akuten vilket hans mamma vet om hon faktiskt är undersköterska eller bara normalt funtad.
Starke75an
2016-10-20, 18:55
hur ska jag bevisa att jag inte trollar?? jag har ju för fan lagt upp en bild nu och ändå säger ni att jag trollar.
Har du åkt in än?
Det finns två alternativ, antingen är TS förståndshandikappad och har injicerat aminosyror, alternativ 2 är att han trollar vilket de flesta misstänkt från ungefär alla hans inlägg på forumet. Om TS är förståndshandikappad bör han givetvis genast uppsöka akuten vilket hans mamma vet om hon faktiskt är undersköterska eller bara normalt funtad.
Det ena behöver väl inte utesluta det andra? :confused:
Upp med fler bilder då. En där du visar långfingret och en där du ger tummen upp. okej men eftersom det inte syns att det är min svullna hand på ngn av de bilderna så visar jag "tummen upp-bilden" från min synvinkel. alltså bakifrån. jag vet att det inte ser ut som en riktig tumme upp bild men just nu kan jag inte röra tummen mer än så!!!
sträcken har suddats ut lite och syns inte på de bilderna men de finns kvar lite svagt...
https://s13.postimg.org/566vcf5uf/tumme.jpg
men fatta NEJ jag trollar inte. tror du mig inte kan du ringa mig och så kan vi träffas imorrn när jag ska till sjuk huset
o i handen har jag sprutan jag injicerade med
Det är såå många frågetecken just nu :D
Det är sprutor, flera liter mjölk.. toalettpapper, tjocka händer.
"Jag läste här på kolozzeum" är det ingen som reagerar på det här? Har grub skrivit det?
o i handen har jag sprutan jag injicerade med
vi tror dig men du borde kolla upp det.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
okej men eftersom det inte syns att det är min svullna hand på ngn av de bilderna så visar jag "tummen upp-bilden" från min synvinkel. alltså bakifrån. jag vet att det inte ser ut som en riktig tumme upp bild men just nu kan jag inte röra tummen mer än så!!!
sträcken har suddats ut lite och syns inte på de bilderna men de finns kvar lite svagt...
https://s13.postimg.org/566vcf5uf/tumme.jpg
men fatta NEJ jag trollar inte. tror du mig inte kan du ringa mig och så kan vi träffas imorrn när jag ska till sjuk huset
Då behöver du uppenbarligen både fysisk och psykisk vård. I all välmening.
Då behöver du uppenbarligen både fysisk och psykisk vård. I all välmening.
vad snackar du om king grub har skrivit att man kan injicera amino syror o att det är lika bra som att svälja! ville testa en gång för att se om man kände ngt annorlunda...
Har någon sagt åt dig att dricka mjölk för att mildra något? Skulle du till Akademiska? Låt någon titta på det där, hade du inte feber? Då är det allvarligt, måste kollas snabbt.
vad snackar du om king grub har skrivit att man kan injicera amino syror o att det är lika bra som att svälja! ville testa en gång för att se om man kände ngt annorlunda...
Jag ser bilderna men vill ändå inte tro att du är på allvar. Som sagt, sök hjälp. Mer finns väl inte att tillägga i tråden.
King Grub
2016-10-20, 19:10
Jag tar tillbaka alla tankar jag haft om att du skulle ha varit ett troll. Tyvärr är alternativet inte positivt.
Ja, att injicera aminosyror fungerar. I dom första studierna på aminosyror och proteinsyntes gjorde man det. Men det var liksom i laboratoriemiljö av personer som visste vad dom sysslade med, och injektioner i blodet, inte random placerat i handen... Och inte EAA-pulver ur en tillskottsburk. Har du på riktigt försökt något liknande behöver du verkligen hjälp.
Man skall inte laborera med nålar om man inte vet vad man gör, ingen vet vad som orsakade den där svullnaden, därför måste du göra något, inte sitta och vänta om du mår skit.
Jag tar tillbaka alla tankar jag haft om att du skulle ha varit ett troll. Tyvärr är alternativet inte positivt.
Ja, att injicera aminosyror fungerar. I dom första studierna på aminosyror och proteinsyntes gjorde man det. Men det var liksom i laboratoriemiljö av personer som visste vad dom sysslade med, och injektioner i blodet, inte random placerat i handen... Och inte EAA-pulver ur en tillskottsburk. du menar att jag gjorde fel vid injektionen?
jag tyckte jag var ganska försiktig. tvättade med tvål först och sen förde jag försiktigt in nålen mellan tummen och pekfingret och körde in lösningen. det sved som fan men jag trodde verkligen att jag gjorde rätt ändå. det gjorde RIKTIGT ont alltså men trodde inte det var ngn fara. smärta har ingen dött av
:eek:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=227711
Du skulle följt Gobers råd :)
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5067242&postcount=39
King Grub
2016-10-20, 19:15
Jag menar att du har gjort något vansinnigt och kom inte och skyll på mig. Inga fler kommentarer.
trädgårdsmöbel
2016-10-20, 19:15
Om du verkligen inte trollar har du uppenbarligen någon form av autism. Då behöver du lära dig att inte ta allt bokstavligt, har King Grub skrivit detta har han menat det som ett skämt, säkerligen när man har drivit om att vara så hardcore man kan i någon diskussion.
När du läser eller hör information så lär dig i fortsättningen att dubbelkolla med någon du litar på, för du själv har inte kapaciteten att sortera mellan information och tramsande. Pallra dig iväg till akuten nu, snälla.
(Jag tror och hoppas givetvis att du bara trollar, men skulle det inte vara så, så bums iväg till akuten med din svullna hand).
Brofessorn
2016-10-20, 19:16
Min vän, vad var det för lösning? Vanligt EAA-pulver och vatten?
Åk till sjukan!
Skickat via Tapatalk
Bulkperiod
2016-10-20, 19:18
Hände(r) mig en gång också! Lyckades bota det genom att snorta lite PWO
Du inser väl (förmodligen inte) att förutom infektioner osv kan det du gjort orsaka livsfara. Att injicera pulver med noll koll kan i värsta fall vara dödligt. Eftersom du faktiskt gjort detta är det inte ens kul längre, bara sorgligt att du inte förstår bättre. Tycker inte att ni andra bör driva med TS då han uppenbarligen är en fara för sig själv.
Du borde läsa detta Mr Eks
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7623622&postcount=2
Jag menar att du har gjort något vansinnigt och kom inte och skyll på mig. Inga fler kommentarer.
jag skyller inte på dig bara förklarar varför jag gjorde det. vad ska jag göra?? du som kan allt vad ska jag göra
skulle det funka att ta samma nål och trycka in den och suga ut det som ligger där inne?
Hur får man för sig att injecera i handen som första ställe? Det är först när allt annat är sönderstucket som heroinisterna börjar sticka i händerna. Jaja.
Jag får bidra med något positivt. mr eks har en strålande karriär framför sig inom vården, hans genuina intresse och hans nya erfarenhet kommer säkert tjäna honom väl.
VoDaresVins
2016-10-20, 19:23
Kan svaret vara så enkelt att det är innehållet som injicerats du inte vill gå till läkaren med? Själv skulle jag vara fjollig nog att kolla upp det innan jag ens går och lägger mig till natten.
VoDaresVins
2016-10-20, 19:25
skulle det funka att ta samma nål och trycka in den och suga ut det som ligger där inne?
Nej!
Du skall inte stoppa in några fler nålar, funkar inte så. Du skall till sjukhuset.
King Grub
2016-10-20, 19:27
jag skyller inte på dig bara förklarar varför jag gjorde det. vad ska jag göra?? du som kan allt vad ska jag göra
Jag rekommenderar att du uppsöker läkare om du är orolig. Jag tror inte att det är något farligt - folk har injicerat mycket värre saker utan men - men jag är ingen läkare, så ta inte det som någon sanning.
I studierna när man inicerat aminosyror har man givetvis använt specialanpassade ampuller med flytande aminosyror avsedda för ändamålet, inte EAA-pulver.
Är inte EAA en grogrund för bakterietillväxt, tänker om den hamnar under huden i muskulaturen?
Idiot? Nu får du titta dig själv i spegel innan du pekar ut nån som idiot. Och ta en titt på det fingret du pekar med...
Sheogorath
2016-10-20, 19:36
Den här tråden...
Sparven från Minsk
2016-10-20, 19:40
"Jag läste här på kolozzeum" är det ingen som reagerar på det här? Har grub skrivit det?
Jag reagerade på det och bad TS hänvisa till vem här som gett det rådet.
Var fick du tag i kanylen? Inget man kan plocka upp på ett apotek direkt....om du inte är tung narkoman och med i någon form av "rena sprutor" program som ibland bedrivs.
Annars är det i Sverige olagligt att köpa/importera sprutor och kanyler för icke tillåtna ändamål. Att injicera aminosyror är nog knappats något av dessa.
Be din mamma ta dig till akuten nu, eller ta en taxi/buss dit. Att hålla på och hobby-injicera saker o ting är inte speciellt klokt.
Vad var det för effekt du var ute efter?
Vi ska väl vara glada att du inte injicerade koffein...
Föreslår att vi enas om att trådstartaren inte bör ges några andra råd än att denne skall uppsöka läkare omedelbart.
alla andra former av inlägg/frågor kan komma att starta fler kassa/urusla tankebanor hos trådstartaren som man lätt kan misstänka inte är riktigt vid sina sinnens fulla bruk just nu då denne individ fortfarande inte följt det uppenbara rådet att uppsöka läkare omedelbart.
har du otur kan det leda till blodförgiftning.
Sheogorath
2016-10-20, 19:46
Best of, snälla? Som en varning åt andra. När den dött ut. Nu måste den få leva. Så här kul har jag inte haft på Kolo sedan jag vet inte.
Edit: ja, det är hemskt. Sök vård omedelbart om du inte trollar.
Minikubik
2016-10-20, 19:48
Jag reagerade på det och bad TS hänvisa till vem här som gett det rådet.
Var fick du tag i kanylen? Inget man kan plocka upp på ett apotek direkt....om du inte är tung narkoman och med i någon form av "rena sprutor" program som ibland bedrivs.
Annars är det i Sverige olagligt att köpa/importera sprutor och kanyler för icke tillåtna ändamål. Att injicera aminosyror är nog knappats något av dessa.
Det är faktiskt fullt lagligt att köpa nåde pumpar och nålar https://lakemedelsverket.se/malgrupp/Allmanhet/Sprutor-och-kanyler/
I övrigt, sök läkarhjälp. Oavsett om det är eaa eller steroider du injicerat så kommer du inte bli straffad. Söker du inte läkare kan du, även om det är långsökt, bli tvungen att amputera handen pga komplikationer. Injektioner är inget att leka med och kan sluta illa. Att du tvättat med tvål gör inte saken bättre.
Hövdingen
2016-10-20, 19:50
Handen kan ruttna och falla av när man gör sådär.
spoonchest
2016-10-20, 19:52
Sök vård omgående!
Bulkperiod
2016-10-20, 19:55
Best of, snälla? Som en varning åt andra. När den dött ut. Nu måste den få leva. Så här kul har jag inte haft på Kolo sedan jag vet inte
+1
Mr Eks har fått mig att skratta som ingen annan på detta forum, flertalet gånger dessutom!
Brofessorn
2016-10-20, 19:56
Vad var det för smak på EAA-pulvret? Det kan vara en avgörande detalj. Kaktus lime? Hallon?
Skickat via Tapatalk
Starke75an
2016-10-20, 19:59
har du otur kan det leda till blodförgiftning.
Det har jag haft. Inte kul alls.
Tomten1998
2016-10-20, 20:00
Hon säger att jag måste gå till sjukhuset men fuck det. Jag är ingen fjolla och min kropp kan hantera detta!!
Hmm.. :smash:
Det kan ju omöjligen vara något annat märke än gamla goa Esapro som gett upphov till det där.
Starke75an
2016-10-20, 20:05
Hur hög är vilopulsen? Min låg på 110 när jag sökte vård.
Hövdingen
2016-10-20, 20:07
Söker du inte läkare kan du, även om det är långsökt, bli tvungen att amputera handen pga komplikationer. Injektioner är inget att leka med och kan sluta illa. Att du tvättat med tvål gör inte saken bättre.
Inte bara handen, hela armen (från axelleden) kan behöva amputeras om man har otur.
Föreslår att vi enas om att trådstartaren inte bör ges några andra råd än att denne skall uppsöka läkare omedelbart.
alla andra former av inlägg/frågor kan komma att starta fler kassa/urusla tankebanor hos trådstartaren som man lätt kan misstänka inte är riktigt vid sina sinnens fulla bruk just nu då denne individ fortfarande inte följt det uppenbara rådet att uppsöka läkare omedelbart.
This.
Det verkar ju vara på riktigt liksom *facepalm*
Gör man något sånt här så kan TS säkert uppfatta tydlig ironi som största allvar.
Knatcharn
2016-10-20, 20:14
Det här är fan "Best of"-material! Om inte för att det är underhållande så för att ingen ska upprepa hand lingen...
What the fuck dude. Jag stämmer in i kören, du behöver ta dig till en läkare.
Jag fick troligtvis deep vein thrombosis en gång när jag blev nedsövd med en skitig nål i tropikerna. Inga behandlingar efteråt fanns utan det var bara att vänta ut skiten, fick möjligen en blodpropp också. Jag hade nog tur. Sådana här saker måste tas på allvar och även i Sverige får man stå på sig och vara tydlig med saker. Svenskar brukar göra sig breda över USAs vårdsystem, så utnyttja den svenska då. Men även i Sverige numera får man f-n stå på sig ibland, inte förringa nåt. Handlar inte om att vara tuff.
Hövdingen
2016-10-20, 20:23
Imorgon ska jag prova injicera mina proteinbars. Jag tror det kan funka.
Minikubik
2016-10-20, 20:34
Inte bara handen, hela armen (från axelleden) kan behöva amputeras om man har otur.
Absolut, vill det sig illa så. Jag hade i vart fall inte chansat
Derbel McDillet
2016-10-20, 20:35
Går folk på detta? Känns troligare att han kom över en bild på en svullen hand på nätet och hittade på en tillhörande historia. Ingen är såhär dum.
Hövdingen
2016-10-20, 20:38
Går folk på detta? Känns troligare att han kom över en bild på en svullen hand på nätet och hittade på en tillhörande historia. Ingen är såhär dum.
Läs hela tråden.
Jockefoten
2016-10-20, 20:44
Sitt på handen en stund tills den somnar.
Derbel McDillet
2016-10-20, 20:44
Läs hela tråden.
Har läst hela tråden. Finns väl inget som pekar på att det skulle vara sant?
King Grub
2016-10-20, 20:45
"Upp med fler bilder då. En där du visar långfingret och en där du ger tummen upp" och så hittar han en random bild till på samma svullna händer med just dom gesterna?
Hövdingen
2016-10-20, 20:49
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7659023&postcount=27
Agitator
Man brukar väl skriva namn på en bit papper eller på sin kroppsdel man visar.
Typ King Grub på armen, eller Mr Eks.
Derbel McDillet
"Upp med fler bilder då. En där du visar långfingret och en där du ger tummen upp" och så hittar han en random bild till på samma svullna händer med just dom gesterna?
Ah, just den förfrågningen missade jag. Fine, bilderna är hans då. Fortfarande kan killen ha haft en svullen hand av vilken anledning som helst och tog tillfället i akt att trolla lite. Den förklaringen är många ggr rimligare än att allt Mr Eks skriver skulle vara seriöst.
lägg upp en ny bild med en skriven lapp dagens datum och kolozzeum och håll den med den sjuka handen.
Derbel McDillet
2016-10-20, 21:03
lägg upp en ny bild med en skriven lapp dagens datum och kolozzeum och håll den med den sjuka handen.
Han har så gott som redan uppfyllt det kravet. Ännu en bild är irrelevant.
Eks, ursäkta en i sammanhanget irrelevant fråga men av ren nyfikenhet undrar jag hur gammal du är.
Han har så gott som redan uppfyllt det kravet. Ännu en bild är irrelevant.
King Grub verkade tvivla.
Med tanke på hur Mr Eks inlägg brukar te sig så har jag lite svårt att tro att detta är seriöst.
Sjukaste tråden jag har läst på Kolozzeum. Sök vård!
spoonchest
2016-10-20, 21:07
https://www.spreadshirt.se/designa-sjalv?product=144920810&view=1
Såna här trådar går till historien.
Defuniac
2016-10-20, 21:09
Vi ska väl vara glada att du inte injicerade koffein...
Vad hade skett då?
Har personen i fråga blandat EAA-pulver och injicerat detta, så förstår jag mycket väl dumförklaringen. Men just att injicera aminosyror och en del vitaminer så länge man gör det korrekt finns det dem som gör. (Om det är särskilt nödvändigt är dock en annan fråga!) Jag har sett bland annat Dennis James göra reklam för detta, och det finns ju företag som säljer sådana produkter för just injektion.
https://www.instagram.com/p/BLJNoTjjScD/?taken-by=bigdjames
https://www.instagram.com/p/BEfS9D9gavn/
Derbel McDillet
2016-10-20, 21:12
King Grub verkade tvivla.
Tvärtom
Hövdingen
2016-10-20, 21:12
Vad hade skett då?
Rännskita.
Mr Eks har läst den här tråden där det förs en ganska seriös diskussion om ämnet
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=166091
Du behöver typ kortison
Kan han injicera kortisonsalva?
Ah, just den förfrågningen missade jag. Fine, bilderna är hans då. Fortfarande kan killen ha haft en svullen hand av vilken anledning som helst och tog tillfället i akt att trolla lite. Den förklaringen är många ggr rimligare än att allt Mr Eks skriver skulle vara seriöst.
Har samtidigt svårt att tro att nån skulle ha så ett så tråkigt liv och trolla såpass mycket, om han nu trollar hela tiden.
shadowfire
2016-10-20, 21:33
Jason Genova ligger i lä.
svenbanan
2016-10-20, 21:44
Den här tråden blir ju bara värre och värre.
Men jag håller med om att det ju ändå måste vara troligare att Mr Eks råkade stoppa bägge händerna i ett jordgetingbo, och nu tänkte passa på att skoja till det lite. Att få för sig att injicera eaa pulver är ju inget normalt beteende. Inte heller att tänka sig att det är en bättre idé att sticka in nålen och suga ut skiten ett par timmar senare, då handen är ledsen, än att åka till sjukhuset.
Magnus Larsson
2016-10-20, 21:44
@Mr Eks: lägg upp en bild där du håller i en lapp med ditt nick på eller nåt som styrker att det är du på riktigt.
Hälsa morsan!
svenbanan
2016-10-20, 21:47
@Mr Eks: lägg upp en bild där du håller i en lapp med ditt nick på eller nåt som styrker att det är du på riktigt.
Hälsa morsan!
Att det är han som har svullna händer har han ju redan bevisat.
Tidiga studier på EAA-"intag" i samband med styrketräning använde injicerade aminosyror (1). Man övergick sedan till oralt intag, när man visat att det gav precis lika stor stimulans av proteinsyntesen som injicerade (2).
1. http://ajpendo.physiology.org/conten...e2=tf_ipsecsha
2. http://ajpendo.physiology.org/content/276/4/E628.long
trädgårdsmöbel
2016-10-20, 21:50
Har vi någon doktor i tråden kanske? Jag är det inte, men jag skulle nog vilja påstå att det ser ut som rosfeber. Då behöver du antibiotika.
HMS Laestander
2016-10-20, 21:52
Åh fyfan, den här tråden är det jävla bästa jag någonsin har läst. Garvar högt och tårarna rinner.
C h r i s
2016-10-20, 21:53
Nästa sak du kan pröva är att "injicera" en skivstång rätt upp i rumpan, jag garanterar omedelbara resultat.
Sheogorath
2016-10-20, 22:03
Skjuter man in en pulverblandning intramuskulärt i handen kommer man rimligen att få en rejäl, lokal inflammation. Behöver inte vara mer än det, men kan förstås vara något allvarligare också.
Magnus Larsson
2016-10-20, 22:06
Att det är han som har svullna händer har han ju redan bevisat.
Jag vet inte vad jag skall tro när det gäller det där collaget.. känns som den episka handgranatstråden. Som iofs var sann
Agitator
2016-10-20, 22:07
Stora händer är manligt!
Mr Eks lekte nog med jordgetingar inför gymmet.
KL-d3XtPuQ8
Sohlsken
2016-10-20, 22:49
Hur jävla taktlösa är ni egentligen? Vet hut för fan.
TS har bevisat att detta är hand hand, och att döma av tidigare inlägg kan det röra sig om någon slags störning eller autism. Han verkar inte förstå att när förslag inte är allvarliga.
Ni som driver med honom är, i bästa fall, ett gäng hutlösa idioter.
Åh fyfan, den här tråden är det jävla bästa jag någonsin har läst. Garvar högt och tårarna rinner.
Nästa sak du kan pröva är att "injicera" en skivstång rätt upp i rumpan, jag garanterar omedelbara resultat.
Stora händer är manligt!
Mr Eks lekte nog med jordgetingar inför gymmet.
KL-d3XtPuQ8
C h r i s
2016-10-20, 23:05
TS har bevisat att detta är hand hand, och att döma av tidigare inlägg kan det röra sig om någon slags störning eller autism. Han verkar inte förstå att när förslag inte är allvarliga.
Ge dig, inte är det vi som diagnostiserar TS över internet. Skäms.
Sohlsken
2016-10-20, 23:24
Ge dig, inte är det vi som diagnostiserar TS över internet. Skäms.
Det är många som har uttryckt oro i denna tråden,och sedan är det taktlösa människor som behandlar detta som ett stort skämt trots att alla indikatoner pekar på att det är allvar. Jag diagnostiserar ingen, utan jag upprepar vad ett drygt dussin människor redan har funderat över och påpekat. Bland andra King Grub som respekteras av de flesta på forumet.
Att det är på internet är ingen ursäkt för att vara respektlös.
Derbel McDillet
2016-10-20, 23:36
Det är många som har uttryckt oro i denna tråden,och sedan är det taktlösa människor som behandlar detta som ett stort skämt trots att alla indikatoner pekar på att det är allvar. Jag diagnostiserar ingen, utan jag upprepar vad ett drygt dussin människor redan har funderat över och påpekat. Bland andra King Grub som respekteras av de flesta på forumet.
Att du blir trollad innebär inte att andra måste gå på det. Alla indikationer pekar på att det är allvar? Ge dig. 90% pekar på trollning. 10% pekar på allvar.
C h r i s
2016-10-20, 23:46
Jag gör inte bakgrundscheck på varje trådskapare, och Grub har lika lite rätt att diagnostisera någon över internet som någon annan.
Att du blir trollad innebär inte att andra måste gå på det. Alla indikationer pekar på att det är allvar? Ge dig. 90% pekar på trollning. 10% pekar på allvar.
vi utgår ifrån att det är allvar för handen finns där likaså sprutan,är det trollning så är det ingen rolig sådan.
Vafan klagar du på TS? Handen blev ju grövre!
On a more serious note: om det här är på riktigt är det det värsta uttrycket för "gymautism" jag någonsin sett. Åk in till akuten bums!
Tree Fiddy
2016-10-21, 00:30
Välkommen till internet.
https://download.manycam.com/effects/get?f=l&i=34390&v=2.00
Derbel McDillet
2016-10-21, 00:35
vi utgår ifrån att det är allvar för handen finns där likaså sprutan,är det trollning så är det ingen rolig sådan.
Jo det är rätt kul.
King Grub
2016-10-21, 01:16
Jag låser den här nu. Många borde skämmas, oavsett om det handlar om ett troll eller inte.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.