Visa fullständig version : Svett
Starke75an
2016-10-13, 19:14
Finns det nån normal tjej som tycker om killar som luktar svett?
Brofessorn
2016-10-13, 19:15
Det beror på, är killen lång eller kort?
Enligt vissa studier dras kvinnor till killar med svettdoft...
Finns nog inget som kan få en att tappa sugen så som svettlukt.
Ska va ett rejält hårigt anus i så fall.
Nej då blir det INGET!
Finns nog inget som kan få en att tappa sugen så som svettlukt.
Ska va ett rejält hårigt anus i så fall.
Nej då blir det INGET!
Är du tjej?
Är du tjej?
Nä?
Fick bara tjejer svara eller vad?
sweetkarolina
2016-10-13, 20:03
Finns säkert normala tjejer som kan tycka om en kille trots att han luktar svett. Borde väl inte vara någon absolut dealbreaker, lite beroende på hur illa lukten är.
Sen går det ju att göra saker åt svettlukt. Duscha tex.
Om man däremot tycker om en kille för att han luktar svett eller tycker om lukten av svett kan kanske det där med normal diskuteras. Men finns säkert dom med den fetischen oxå.
En del av mig vill tro att en lätt doft av hårt arbete över en annars väl doftande kropp upplevs som något positivt av de flesta tjejer. En annan del av mig misstänker kraftigt att så inte är fallet.
sweetkarolina
2016-10-13, 21:04
En del av mig vill tro att en lätt doft av hårt arbete över en annars väl doftande kropp upplevs som något positivt av de flesta tjejer. En annan del av mig misstänker kraftigt att så inte är fallet.
Tror att lukt är hyffsat viktigt på ett psykologiskt plan. Har sett nån studie om det hehe. Nåt om vilka feromerer som utsöndras och hur kompabiliteten styrde vad man tycker luktar gott och illa.
En lätt svettig kropp behöver ju inte lukta illa.
Oh dessutom vänjer man sig med lukter. Min fd sambo hade fel på svettkörtlarna men han luktade inte speciellt mycket (öh han duschade ju liksom) så det märkte jag aldrig. Däremot kunde hans träningsväska antagligen väcka dom döda. Jag märkte det aldrig men hela min lägenhet luktade svett eftersom väskan stod i hallen. Däremot en kompis som varit hemma hos oss hade reagerat över lukten. Jag vande mig helt enkelt. Men när killen och väskan flyttat så insåg jag att det slutade lukta.
Det beror på, är killen lång eller kort?
Don't go there man.. :laugh:
folk som tränar i otvättade kläder där bakterier fått växa till sig brukar ha en otrevlig doft svett i sig luktar inte.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kan inte låta bli att länka in det här kulturella mästerverket då det passar så väl inom ämnet som avhandlas.
https://www.youtube.com/watch?v=XAs8pMG5JHY
Diomedea exulans
2016-10-17, 20:50
Absolut, vissa tjejer dumpar en om man gör sig fin innan en dejt.
mattilainen
2016-10-17, 22:02
Absolut, vissa tjejer dumpar en om man gör sig fin innan en dejt.
haha du menar raka ryggen?
Sohlsken
2016-10-17, 22:43
Beror på. En individ som helt enkelt inte tvättar sig, eller går i kläder som redan luktar svett, är äckligt. Undantaget är väl löpare som återanvänder löparkläder, så länge man inte känner lukten under löpning.
Svett efter hårt arbete kan vara trevligt. Det luktar ju, men det är liksom något tryggt i det. Speciellt med min make.
Sedan finns det en väldigt speciell svettdoft efter att ha varit ute i solsken en hel dag.
Diomedea exulans
2016-10-18, 03:52
haha du menar raka ryggen?
Nej, bara göra sig fin räcker, minns du väl.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.