Visa fullständig version : Avskyr du människor som tar steroider?
Så du skulle erkänna ett brott till random gymsnubbe som undrar om du är natty?
Skickat via Tapatalk
Inte random gymsnubbe kanske. Sen frågar nog inte heller random gymsnubbe heller någon annan random gymsnubbe en sån fråga heller.
Men skulle diskussionen uppstå så finns det väl en 50/50 chans ändå.
Dock så behöver jag inte erkänna något i dagens läge.
Har tagit så otroligt mycket droger och skit i livet så jag har väl inga problem med att erkänna vad man gjort när man varit ung och dum.
Och är egentligen helt liberal när det gäller det också. Så länge folk fattar vad fan dom håller på med.
Ska man inte hantera något, då ska man inte hålla på med det.
Sure, kanske lättare sagt än gjort.
Det är ju droger, eller beroendeframkallande preparat.
Men i dagens läge så behöver jag inte ens prata med den där "random gymsnubben" heller.
Skulle jag dock bil ertappad av lagen, så skulle jag absolut erkänna.
Eller för familjemedlemmar eller nära vänner.
Håller med på alla punkter!
Folk får i princip göra precis vad dom vill enligt mig, men va ärlig med det.
Så länge man inte skadar andra människor osv.
Jag menar inte att brukare ska springa runt och berätta att de är kriminella, syftar mer på de som jag nämner. De som bygger ett "namn" på att vara ren när det inte stämmer.
Jag menar inte att brukare ska springa runt och berätta att de är kriminella, syftar mer på de som jag nämner. De som bygger ett "namn" på att vara ren när det inte stämmer.
Precis det jag håller med om.
Så du skulle erkänna ett brott till random gymsnubbe som undrar om du är natty?
Skickat via Tapatalk
Vad hade du tänkt skulle hända då? Du kan inte dömas enbart på ett erkännande (och definitivt inte enbart på att random gymsnubbe anklagar dig för att ha erkänt). Visst du ökar ju risken att du åker på dopingtest och ev husransökan med någon 0.1% men det är ju också allt.
För min egen del så tränar jag inte ens i närheten av hur jag borde göra för att få optimala resultat, jag ser träningen som en delkomponent i mitt liv och den prioriteras ner rätt ofta för att jag vill göra annat på fritiden. Som motionär blir hela dopingfrågan ointressant, varför bry sig om vad andra gör när jag för det första inte tävlar aktivt längre eller för det andra tränar som skit (i jämförelse med hårt satsande idrottare).
KoloKungen
2016-10-09, 07:23
Vad hade du tänkt skulle hända då? Du kan inte dömas enbart på ett erkännande (och definitivt inte enbart på att random gymsnubbe anklagar dig för att ha erkänt). Visst du ökar ju risken att du åker på dopingtest och ev husransökan med någon 0.1% men det är ju också allt.
Jag tror risken ökar med betydligt mer än 0.1% om man går och berättar åt random gymsnubbar, jag har sett polisen stå och passa på personer utanför gymmet för att personal ringt efter dem, det handlar ju då mest troligt om tips. Eller så råkas man berätta det åt någon som arbetar på ens framtida arbetsplats där alla hatar dopade personer så man blir utfryst på jobbet.
Och även om det så bara skulle vara 0.1% ökning är det inte värt det och riskera prick i registret, böter, möten hos psykologen för att få behålla körkort (som kostar flera tusen per möte), registrering på lexbase osv osv.
Jag tror risken ökar med betydligt mer än 0.1% om man går och berättar åt random gymsnubbar, jag har sett polisen stå och passa på personer utanför gymmet för att personal ringt efter dem, det handlar ju då mest troligt om tips. Eller så råkas man berätta det åt någon som arbetar på ens framtida arbetsplats där alla hatar dopade personer så man blir utfryst på jobbet.
Och även om det så bara skulle vara 0.1% ökning är det inte värt det och riskera prick i registret, böter, möten hos psykologen för att få behålla körkort (som kostar flera tusen per möte), registrering på lexbase osv osv.
Visst att risken ökar något om du meddelat det till allmänheten men du har ju fortfarande en grundrisk som är hyfsat hög iom själva brukandet.
Visst att risken ökar något om du meddelat det till allmänheten men du har ju fortfarande en grundrisk som är hyfsat hög iom själva brukandet.
trapzpolisen finns av en anledning.
Agitator
2016-10-09, 20:26
trapzpolisen finns av en anledning.
Du menar oexisterande.
De kunde driva linjen lika mycket som nyktherhetskontroller. Det sker ju aldrig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.