handdator

Visa fullständig version : Vilket EAA i kolozzeums shop är bäst?

AlexGBG
2016-09-22, 08:20
Ska beställa lite EAA, och behöver lite tips vilka jag ska köpa.

Finns inte EAA att köpa där jag bor, och är i Sverige nu på semester så jag tänkte handla på mig lite...

leee
2016-09-22, 08:35
Ska beställa lite EAA, och behöver lite tips vilka jag ska köpa.

Finns inte EAA att köpa där jag bor, och är i Sverige nu på semester så jag tänkte handla på mig lite...

jag tyckte XLNT smakade bra.

Gober
2016-09-22, 09:59
XLNT EAA är Sunny Beach är sjukt god vilket är ovanligt för EAA.

Beemel
2016-09-22, 10:28
Bäst?

StarkaUlf
2016-09-22, 10:52
Sett till innehåll så tycker jag bara att det finns två vettiga.

Body Science EAA (95% Aminosyror) eller Fairing Amino Rush (92%). Resterande EAA-produkter är utspädda med saker som ej behövs och med betydligt lägre andel av eaa.

krubkungen
2016-09-22, 11:43
Sett till innehåll så tycker jag bara att det finns två vettiga.

Body Science EAA (95% Aminosyror) eller Fairing Amino Rush (92%). Resterande EAA-produkter är utspädda med saker som ej behövs och med betydligt lägre andel av eaa.

Jag tycker Eiselt Esapro V2 är vettig. Smaken med lemonade är god också.

StarkaUlf
2016-09-22, 11:46
Jag tycker Eiselt Esapro V2 är vettig. Smaken med lemonade är god också.

Finns väl inte i kolos shop? Annars är jag då blind :D

Esapro V2 innehåller stor (störst t.o.m) andel Betain och väldigt låg andel Leucin. Inget jag skulle betala för iallafall.

exevision
2016-09-23, 05:51
Finns väl inte i kolos shop? Annars är jag då blind :D

Esapro V2 innehåller stor (störst t.o.m) andel Betain och väldigt låg andel Leucin. Inget jag skulle betala för iallafall.

Jag gillar den och brukar spetsa den med lite Eaa fx naturell för att få upp leucinet.
Annars tycker jag om olim_ps EAA.

AlexGBG
2016-09-23, 06:09
Bäst?

Yes, bäst enligt dig. Kan vara smakmässigt, sammansättning eller att du tycker burken är snyggast.

Beemel
2016-09-23, 07:01
Yes, bäst enligt dig. Kan vara smakmässigt, sammansättning eller att du tycker burken är snyggast.

Ok.
Då säger jag vassle (som innehåller EAA) =)!
För rena EAA pulver så tycker jag det kvittar inga jätteskillnader från produkt till produkt. Smaken är inget jag bryr mig om. De få gånger jag använder eaa så sveper jag ändå i mig det.

exevision
2016-09-24, 06:55
Ok.
Då säger jag vassle (som innehåller EAA) =)!
För rena EAA pulver så tycker jag det kvittar inga jätteskillnader från produkt till produkt. Smaken är inget jag bryr mig om. De få gånger jag använder eaa så sveper jag ändå i mig det.

En del innehåller ju nästan bara BCAA och endast en liten del av de övriga aminosyrorna. Vet inte, men det kanske blir lika värdelöst som en ren BCAA?

Beemel
2016-09-28, 07:44
En del innehåller ju nästan bara BCAA och endast en liten del av de övriga aminosyrorna. Vet inte, men det kanske blir lika värdelöst som en ren BCAA?

Kanske, använder som sagt väldigt sällan, har en burk som jag fick med gratis vid en storbeställning. Den har räckt i snart två år. =P