handdator

Visa fullständig version : Gym i uppsala

Isonständer
2016-08-04, 07:07
Ska börja plugga i Uppsala så nu vill jag veta vad det finns för riktiga "byggargym" och då menar jag inte actic eller gym med bara massa maskiner.
Riktig benpressar, hacklift, bra plats för böj, bänkpress där man kan ställa in höjd. Ja ni förstår. Har kollat upp Antonis som verkar passa bra men de ska flytta 6 km i fel riktning då jag kommer bo ungefär där Antonis ligger innan flytt.

Pahwn
2016-08-04, 07:50
Parsapower!

Isonständer
2016-08-04, 08:07
Parsapower!

Såg bra ut! Är öppettiderna för bemanning eller? Annars rikigt dåliga tider:/ dock såg det rikigt fint i utrustningsväg

Loke
2016-08-04, 08:18
Finns väl typ inga gym som inte lever upp till de kraven i dagsläget? Men visst, byggarkedjor och magväskor hittar man nog enbart på Antonis i Uppsala :P

Isonständer
2016-08-04, 08:40
Nej det är väl så... Tacka vet jag hälsostudion runt 00 i Norrköping.

Mantus
2016-08-04, 09:18
Nej det är väl så... Tacka vet jag hälsostudion runt 00 i Norrköping.

Du menar svinvarmt? Hälsostudion låg väl på en vind då (gjorde i alla fall det 05) med stora vindsfönster som släppte igenom gassande solsken rätt ner i ansiktet då man körde bänkpress?

Parsapower låter som något för dig, där finns det både byggare och gott om nya maskiner och den ligger i närheten av Librobäck. Gymmet ligger i en källare också så du slipper solen.

AronP
2016-08-04, 09:21
Nej inget än men 2 som ska öppna, ytterligare 1 som ligger i planeringsfas och sen finns det 1 idé. Minst ett av dom borde bli bra.

Parsa är överlag bra men öppettider ställer till det.
Antonis byter lokal så vi får se vad som händer där.
Kraftkällan känns det ändå som det är en del vettigt folk på, blandat med mycket annat.

Isonständer
2016-08-05, 12:28
Du menar svinvarmt? Hälsostudion låg väl på en vind då (gjorde i alla fall det 05) med stora vindsfönster som släppte igenom gassande solsken rätt ner i ansiktet då man körde bänkpress?

Parsapower låter som något för dig, där finns det både byggare och gott om nya maskiner och den ligger i närheten av Librobäck. Gymmet ligger i en källare också så du slipper solen.

Helt underbart gym :)

Isonständer
2016-08-05, 12:29
Nej inget än men 2 som ska öppna, ytterligare 1 som ligger i planeringsfas och sen finns det 1 idé. Minst ett av dom borde bli bra.

Parsa är överlag bra men öppettider ställer till det.
Antonis byter lokal så vi får se vad som händer där.
Kraftkällan känns det ändå som det är en del vettigt folk på, blandat med mycket annat.

Okej när då? Dumt o köpa årskort då innan de har öppnat

AronP
2016-08-05, 12:58
I höst pratades det om.

Tree Fiddy
2016-08-05, 15:38
UTK är ju i närheten av Luthagen/Librobäck också.