handdator

Visa fullständig version : Behålla armvolym

Mack745
2016-07-25, 15:25
Är rätt nöjd med mina armar under träning, väger ca 80kg och har 45cm med pump. Problemet är att jag får för mig att mina armar minskar mer än andras när dom inte har pump. Visst får jag positiva kommentarer men tycker själv att dom är ynkliga i jämnförelse med vad jag ser i spegeln på gymmet.
Har aldrig vågat mäta dom i opumpat tillstånd, vill inte bli besviken.
Är det fler som upplever samma sak? Finns det någon träning som påverkar mindre skillnad mellan pump och ej pump?

Linjedomarn
2016-07-25, 15:29
Du får helt enkelt träna mer armar.

Ozziking
2016-07-25, 16:08
Japp. Min armar och axlar är skitsmå i förhållande till resterande kropp. hehe

HenrikJ
2016-07-25, 16:31
Mjo. Jag måste bulta skiten ur mina armar för att de ska hålla jämn nivå med resten...

Luca Brasi
2016-07-25, 16:40
Är rätt nöjd med mina armar under träning, väger ca 80kg och har 45cm med pump. Problemet är att jag får för mig att mina armar minskar mer än andras när dom inte har pump. Visst får jag positiva kommentarer men tycker själv att dom är ynkliga i jämnförelse med vad jag ser i spegeln på gymmet.
Har aldrig vågat mäta dom i opumpat tillstånd, vill inte bli besviken.
Är det fler som upplever samma sak? Finns det någon träning som påverkar mindre skillnad mellan pump och ej pump?

Jag ser ut som en bådybuilder med pump och som en vanlig gubbjävel utan.
Snyft.
Golf och dart samt esport.

baktung
2016-07-25, 22:48
Känner igen det där. Man känner sig både stor och stark med pump. Både liten och svag utan. Speciellt svag kan jag tycka. En matkasse på 10 kg kan kännas enormt tung ibland.

Diomedea exulans
2016-07-25, 22:58
Umgås med veganer ett tag så kommer du känna dig biffig som fan.