Visa fullständig version : Söker enkel app skriva dagbok/reps
Zekewarg
2016-07-07, 22:04
Hej kanske fel forum isf ber jag om ursäkt.
Söker en enklare app som är ätt att orientera sig i och skriva i sina reps varje dag/vecka.
Någon som hittat en bra app i app djungeln ? :).
Sen om någon har ett tips på en bra app oavsett om den bygger på 5x5 eller madcow osv(bästa om det fanns flera program i samma app ?).
Med vänlig hälsning!
Jag control-C> control-V mitt senaste pass i träningsdagboken här på kolozzeum, till anteckningar i telefonen. :P
Körde penna och papper innan men för tidskrävande.
Nackdelen är att 9 av 10 på gymmet tror jag sitter och smsar när jag dyker rakt ner i telefonen efter alla sets.
Zekewarg
2016-07-07, 22:21
Ja det är ju ett alternativ :) :) tack för tipset.
kimozabe
2016-07-07, 22:22
Fitnotes, enkel och gör jobbet.
Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk
FilipFriberg
2016-07-07, 22:23
Inga färdiga program vad jag hittat men använder FitNotes. Smidigt att fylla i vikt, set, reps osv. Lätt att följa upp statistik för varje övning.
peso muerto
2016-07-08, 07:47
RepCount
Powerdriver
2016-07-08, 07:55
Hej kanske fel forum isf ber jag om ursäkt.
Söker en enklare app som är ätt att orientera sig i och skriva i sina reps varje dag/vecka.
Någon som hittat en bra app i app djungeln ? :).
Sen om någon har ett tips på en bra app oavsett om den bygger på 5x5 eller madcow osv(bästa om det fanns flera program i samma app ?).
Med vänlig hälsning!
Ja det finns ju några appar att välja på:-) Jag tittade på bla Jefit, Repcount, Gymguide Pro, 5-3-1 etc innan jag gjorde mina val.
Valde Multi-Year till frugan, där finns fler program att välja på, tex Starting Strength.
Personligen fastnade jag för Wendler Log, men det är enbart för Jim Wendlers 5-3-1 program.
Sen finns det förstås många bra Exceldokument som många använder.
Leifallan
2016-08-24, 19:11
Tycker appen Strongur verkar riktig bra! Samma kille som formgivit Sheikos app.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Strong
+1
Bästa jag provat.
JeFit kör jag. Vet inte om den är bäst, men den gör sitt jobb. Men kan fylla i sina egna program, målreps, setvila och allt.
Leifallan
2016-08-26, 18:26
Sen tycker jag Fitocrasy är jävligt enkel och bra.
Sent from my iPhone using Tapatalk
excel
"Funkar" på telefonen och är sedan lätt att plocka in i datorn och få en överblick på träningen över lång tid.
Jag har iofs inte kikat igenom apparna idag men för ett halvår sedan så störde jag mig så fruktansvärt på de vanligaste eftersom man inte kunde lägga in egna program, att man inte kan få in rader för hur seten kördes, att få in info som kan ha påverkat resultatet etc.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.