handdator

Visa fullständig version : Bristningar vid pungen

srz
2016-06-15, 23:26
Haha, som titeln lyder så har jag under en tid haft lila grova bristningar vid pungen. Bristningarna är självklart inte på påsen men vid sidan om och sträcker sig längs låret, ca 5 cm. Det började med ett litet streck men har utvecklats väldigt mycket under senaste 3 månader. Min fråga är: är detta vanligt och är det fler som upplevt detta?
Tack på förhand! :)

Victuhh
2016-06-15, 23:44
Haft på röven, låren växer så det knakar bara man går upp nåt kilo så inte konstigt att få vid pungen också tänker jag :-)

srz
2016-06-15, 23:59
Jaja självklart på röven, hela röven ser ju ut att vara sönderpiskad men att det ska vara djupa spår som ser ut som dalar och som däremot är mörklila är ju läskigt hahahaha

PureWhey
2016-06-16, 00:26
Har exakt det ockå

Skickat från min iPhone med Tapatalk

srz
2016-06-16, 00:32
Okej bör vara lugnt då! Tackar :)

Bärsärk
2016-06-16, 06:42
Ljumskarna här.

Wormzie
2016-06-16, 07:12
ryggen här

Minikubik
2016-06-16, 08:23
Biceps har jag på, fast dom syns knappt längre(bristningar a alltså)
Den lila färgen bör försvinna med åren så lugn bara

PureWhey
2016-06-16, 08:47
Det "jobbiga" är att dessa vid pungen verkligen är 'köttiga' - inte alls likt bristningar på andra ställen. Ser mer ut som två stora grova ärr, typ.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

King Grub
2016-06-16, 08:53
Det hade jag i tonåren. Det otäcka är att det ser ut som ett tunt lager hud som kan spricka när som helst om man sätter sig bredbent. :p Sedan dess har dom bleknat och i dag syns det ingenting.

Paulus
2016-06-16, 14:52
Jag har rejält grova "pungbristningar" och över hela insida låren. Ingenting jag bryr mig om. Jag var mer ledsen över att hela mina överarmar är fulla av bristningar, även lats; och lite mindre in på axlar och bröst. För något år sedan var det nästan allt man såg, mina extrema bristningar på överarmarna... Men i dag märks dom inte om man inte hamnar i riktigt hemsk belysning. Ändå, inget jag bryr mig det minsta om längre: battle scars, haha! *flex*

anvihl
2016-06-16, 15:18
Armhålorna och hela vägen ner till och med sidfläsket; ingen normal hud alls, bara blekta bristningar överallt. Insidan på överarmarna, axlarna och latsen är halvtäckta och insida lår helt förstörda. Hormonpåslag från helvetet i 12års åldern orsakade alltihop.

PureWhey
2016-06-16, 15:54
Det hade jag i tonåren. Det otäcka är att det ser ut som ett tunt lager hud som kan spricka när som helst om man sätter sig bredbent. :p Sedan dess har dom bleknat och i dag syns det ingenting.

Ja exakt, ser hemskt ut. Växer dessutom mer och mer på mig. Jag är också ur tonåren... :-(