Visa fullständig version : Du spillde en kopp kaffe!
Nu när du tryckt på tråden, så spillde du en kopp kaffe :D
Hur sjutton bar du dig åt? (make a history)...
Hmm.. själv satt jag och skulle hantelcurla framför datorn men tappade hanteln på vänsterfoten och tappade koppen, men fångade den med högerfoten...
Men sedan såg jag en burk jordnötssmör och tappade fotgreppet och där rann allt kaffe ut på golvet...
Got damnit! *gah!* cofffee
http://www.churchleaders.com/wp-content/uploads/files/article_images/crying_over_spilled_coffee_when_things_dont_go_rig ht_866261240.jpg
På morgonen ligger jag alltid med laptopen på magen i soffan. Brukar ställa kaffekoppen på laptopen. Denna morgonen hade jag hosta men tänkte att det kommer inte vara någon fara. Får ett hostanfall och laptopen flyger, likaså kaffekoppen. Kaffe över mig, tangentbordet och soffan. Sedan var den dagen förstörd...
Sohlsken
2016-06-10, 14:23
Nämen sheeeeeeeet också. Jag unnar mig en kopp kaffe i månaden, och då är det mocha med så mycket choklad att kaffet mest är en krydda. Termosen sitter i utefickan på ryggsäcken.
Jag tog med mig kaffet i en termos, och självfallet med en kanelbulle, för att jag hade tänkt gå på en lång morgonpromenad. Jag vandrar glatt, men efter ungefär en halvmil märker jag att en liten grupp rådjur följer efter mig. Ett av dem verkar vara lite hyperaktivt, och står ungefär en meter närmare mig än de andra, på samma stig som jag går.
Plötsligt hör jag ett väsande bakom mig. Instinktivt hoppar jag åt sidan för att undvika ormen, men ändå inte skrämma rådjuren. Kaffetermosen flyger ur fickan och det lösa locket faller av.
Det var så jag spillde mitt kaffe.
Rådjuret väntade inte ens på att jag skulle flytta på mig innan det trippade fram och drog i sig resten av det uppenbart läckande kaffet. Jag tog fikapaus på en stubbe och åt kanelbulle.
Rätt sjukt att jag druckit kaffe i 10 år. Dricker 750-1050ml bryggkaffe per dag (5-7 koppar). 9 av 10 gånger sker framför datorn. Har aldrig spillt.
Jag hade ner koppen med min grova lem!
Stod på balkongen och avnjöt en kopp efter att jag vaknat och tänkte på att det var bättre förr. Sedan kom jag på att flygbränsle inte kan smälta stålbalkar och jag tappade koppen i marken.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.