Visa fullständig version : sojaprottein
chmielex
2004-04-19, 20:29
vanli jävla sojaprotte från appoteket för 89 kr kilo vid medtagande av gymkort då?
hur ok? e de?
Originally posted by chmielex
vanli jävla sojaprotte från appoteket för 89 kr kilo vid medtagande av gymkort då?
hur ok? e de?
Finns massor av gamla trådar om Sojaprotein, testa sökfunktionen.
hur ok? e de?
är jag korkad eller? hehe dum fråga kanske..nåväl undrar vad du menar med: vid medtagande av gymkort? måste man ha med gymkort till apoteket för att få köpa soja? visste föresten inte att apoteket säljer protein, finns det nåt annat kosttillskott där? mvh
Har dom? hurdan kvalite? Lätt värt :D
Sojaproteinet har mindre mängd av två aminosyror än vassleproteinet, hur mycket det bör vara av dessa vet jag inte. Själv förlitar jag mig på att resten av min kost komplementerar dessa, men annars borde det ju gå utmärkt att blanda vassle- och sojaprotein själv.
chmielex
2004-04-20, 19:36
ja om man visar upp ett gymkort så kostar den yp en tia mindre.
duger sojaprottein från appoteket?
med 73% sojaprottein
per 100g
protein 66 g
kolhydrater 10 g
fettsyror 13 g
vatten 6 g
mineraler 5 g
energi kj 1810
kcal 433
står de på burken
Om du har väldigt lite pengar är det väl bättre än inget alls. Sojaprotein smakar illa, blandar sig dåligt och är inte alls lika bra som det billigaste vassleproteinet.
Det där ser ju ut som naturell abs, det finns väl ändå inte på apoteket? Och om det gjorde det skulle dom nog skita i ditt gymkort. Så det är nog en hälsokostbutik. Priset stämmer säkert och är vad det borde vara, men här tar alla butiker 122kr för dom är efterblivna ;D
Finns även i en variant som heter pro92 med 92% protein utan kolhydrater och fett.
chmielex
2004-04-21, 15:00
altså jag har köpt de flertalet ggr på apoteket den kostar 99:-
89 om man visar upp gymkort så de så o den heter inget speciellt
står bara vegetabiliskt prottein på spannen
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.