handdator

Visa fullständig version : Vladimir Putin och Steven Seagal har en massiv bromance

Diomedea exulans
2016-05-11, 10:56
Är det någon mer än jag som finner något outsägligt komiskt i detta?

https://www.buzzfeed.com/maxseddon/putins-action-hero-how-steven-seagal-became-the-kremlins-unl?utm_term=.ptW2dVn8v#.ugexMy3ZJ

Gerdler
2016-05-11, 12:25
Det är konspirationsträsket. Typ så här: Globala uppvärmningen är bara ett påhitt som den sionistiska världsmaktsordningen gjort. Denna försöker genom världsbanken tvinga fram en världsregering. Flyktingkrisen och ISIS är också skapat av dem. På nåt jäkla vänster som jag inte har lyckats luska fram riktigt så är flyktingarna judarnas påhitt. Putin är bra för han styrs inte av judarna utan arbetar mot USA. EU är judarnas påhitt.

Källor: LaRoucherörelsen, en nazist i min närhet, en annan konspirationsteoretiker i min närhet, flashback.

Steven Segal och Chuck Norris bland andra har i årtal varit nere och rotat i de här träsken. Globala uppvärmningen är en myt, Putin är duktig och världsregeringen måste stoppas. Jag ser inte det.

Diomedea exulans
2016-05-11, 16:14
Det är konspirationsträsket. Typ så här: Globala uppvärmningen är bara ett påhitt som den sionistiska världsmaktsordningen gjort. Denna försöker genom världsbanken tvinga fram en världsregering. Flyktingkrisen och ISIS är också skapat av dem. På nåt jäkla vänster som jag inte har lyckats luska fram riktigt så är flyktingarna judarnas påhitt. Putin är bra för han styrs inte av judarna utan arbetar mot USA. EU är judarnas påhitt.

Källor: LaRoucherörelsen, en nazist i min närhet, en annan konspirationsteoretiker i min närhet, flashback.

Steven Segal och Chuck Norris bland andra har i årtal varit nere och rotat i de här träsken. Globala uppvärmningen är en myt, Putin är duktig och världsregeringen måste stoppas. Jag ser inte det.

Tänker inte säga emot dig. Både Putin och Seagal verkar ha lite tomtar på loftet. Seagal har fått massor anmälningar om sexuellt ofredande, och Putin är ju som han är.

Sen är ju båda faktiskt kamsportsnördar och machotöntar, så det kanske inte är så konstigt att de blev polare.

Luca Brasi
2016-05-11, 16:31
Han ser ut som en svartmuskig georgier.

Alexton
2016-05-11, 17:55
Seagal har väl kroniskt svårt att hålla sig till att inte ljuga så jag gissar att han passar med en politiker.

Blaine
2016-05-11, 17:58
Är detta radarpar som Rodman och Kim Jong-un?

svag74
2016-05-11, 21:03
Säga vad man vill om gamle Steven, men han har redan hunnit med att släppa ett par höjdarfilmer under 2016 :laugh:
3.1 och 3.8 på IMDB :hbang:

http://www.moviesbuzz.xyz/wp-content/uploads/2016/04/Sniper-Special-Ops.jpg

http://cityonfire.com/wp-content/uploads/2016/03/honor.jpg

svenbanan
2016-05-11, 22:09
Seagal är ett sånt skämt att det nästan inte är roligt längre.

Osukaru
2016-05-12, 08:29
Hahahaha hans huvud i Sniper-postern ser väldigt inklippt ut på den där kroppen ^^

Callek
2016-05-12, 12:30
LuqpR7BK3M0?t=67
Vid 1.07 börjar en riktig höjdare för de som inte hört den förr.