Visa fullständig version : Low carb snacks
Söker efter tips på goda kolhydratsfattiga snacks? Googlat lite, men det verkar mest finnas grönsaksstavar och sådan skit. Jag vill ha godis. *drool*
Proteinbars.
Hmm du söker efter snacks, och sen vill du ha snask... =)
Haha sorry men för mig är snacks mer åt salt, chips och nötter & snask är sött , karameller osv :D
Doppa fläsksvålar i bea vettja :D.
Nötter finns ju =) och vissa åt low carb ala lchf. =D
Baconröra med kokosfett, grädde, ost & smör på mackan... errmmm nej på ett salladsblad eller i handen...
Popcorn, lättglass, proteinbars, fluff. Att baka eller göra eget godis/bakverk gör ju att du kan styra kalorierna enkelt.
Kokoschips.
Vispad grädde med sötströ.
Gör egen nutella (googla recept)
Googla lchf-godis.
Popcorn, lättglass, proteinbars, fluff. Att baka eller göra eget godis/bakverk gör ju att du kan styra kalorierna enkelt.
Popcorn? Low carb? Nja...
Popcorn? Low carb? Nja...
Haha njäe. Men kalorisnålt iaf.
King Grub
2016-03-07, 08:30
Beef jerky.
Tack för alla tips. I vilka butiker hittar ni beef jerky och kokoschips? Hittar inte någonstans.
Tack för alla tips. I vilka butiker hittar ni beef jerky och kokoschips? Hittar inte någonstans.
Överallt... vafan lixom haha... 2016...
ica maxi & hemköp tex, dock tkr jag kokoschips är rent bs då det är kokosflagnor som de så fint vill kalla hälsochips & snacks. =P
Typ ica maxi, coop forum.
Kokoschips brukar antingen finnas på ECO-hyllan eller världens mat eller bakgrejer.
Tapatalk på språng
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.