Visa fullständig version : nordicbiljett.com - Legit eller bluff?
Försöker få tag på ett par biljetter till en konsert och såg att denna hemsida/företag har ett par annonser uppe på blocket, är det någon som vet om de är legit eller bluff? Eller ännu bättre, någon som handlat av dem?
Hittade en till, biljettshop.se, lämna gärna era åsikter/erfarenheter om den också! :)
Nordenator
2016-02-28, 23:36
Inte testat någon av dem, men lite snabbt googlande visar en dålig bild av nordicbiljett men bra bild av biljettshop. Biljettshop har jag åtminstone sett annonser på massor med gånger, medan jag aldrig hört talas om nordicbiljett.
Så.. bara baserat på det lilla hade jag hållit mig borta från nordicbiljett. Men jag har personligen aldrig köpt biljetter annat än från polare eller polares polare.
Scratch89
2016-02-28, 23:59
Nu vet jag inte vad det är du ska köpa till, men jag har köpt från Viagogo ett par, tre gånger och det har alltid funkat.
Nu vet jag inte vad det är du ska köpa till, men jag har köpt från Viagogo ett par, tre gånger och det har alltid funkat.
Tack! Beyoncé (present till flickvän), såg att det fanns biljetter där. "General Admission" ser ut som ståplats, frågan är bara varför det är olika pris på ståplatserna. Inga bestämda platser ju :S
Tack! Beyoncé (present till flickvän), såg att det fanns biljetter där. "General Admission" ser ut som ståplats, frågan är bara varför det är olika pris på ståplatserna. Inga bestämda platser ju :SViagogo agerar val bara som en mellanhand mellan saljare och kopare, sa en saljare kan formodligen satta egna priser.
edit:
Important Information
Prices are set by sellers and may be lower or higher than face value.
Biljettshop får det bli. Kostar en slant mer men fan orkar inte slå ned någon som ger mig en biljett som han sålt till 10 andra också :d
Skämtåsido, står dessvärre inte specificerat vilka platser man betalar för mer än "kortsida, läktare 1" vilket kan vara riktigt bra platser eller riktigt usla. Om man nu skulle köpa och inte vara nöjd, täcks det av Distansavtalslagen dvs jag kan få tillbaka mina $?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.