Visa fullständig version : Fenomenet med sexiga youtube-träningskanaler
Jag vet inte om jag levt under en sten de senaste 10 åren men häromdagen stötte jag på en youtube-kanal med tjejer i träningskläder som utför sexuellt utmanande rörelser och sedan dess har en helt ny värld öppnats för mig. Fenomenet är gigantiskt och det är fan bättre än porr. Några smakprov:
FiqsuJeU3_A
Vvj3FSvFi1k
d2j5kjoXDB8
På min förra dator hade jag ett porrfilter installerat av min fru och fick kämpa för att hitta erotik. Hade jag bara vetat om detta...
PureWhey
2016-02-10, 11:41
Installerade din fru ett porrfilter? Haha
Installerade din fru ett porrfilter? Haha
Vissa män har det sämre än familjens hund.
Diomedea exulans
2016-02-10, 17:34
En sak jag alltid undrar över med såna där tjejer är om de är helt okej med att horder av fula män sitter och tajjar åt dem. Samma med såna där instagrambikinikändisar.
Eller vill de bara visa upp sig för ett visst litet klientel, och ser fulrunkarna som ett nödvändigt ont?
OnkelSvenne
2016-02-10, 17:41
En sak jag alltid undrar över med såna där tjejer är om de är helt okej med att horder av fula män sitter och tajjar åt dem. Samma med såna där instagrambikinikändisar.
Eller vill de bara visa upp sig för ett visst litet klientel, och ser fulrunkarna som ett nödvändigt ont?
Du måste ju fan sluta umgås med dina ankor asså!
Diomedea exulans
2016-02-10, 17:44
Du måste ju fan sluta umgås med dina ankor asså!
Vad nu?
Titta min avatar i ögonen och säg att det där inte var en rimlig fundering.
mangemani
2016-02-10, 17:52
lägger man upp sådana där videos så får man ju räkna med att de inte bara får ut allt det goda ur kakan enbart, att de som de tycker är attraktiva, intressanta och de som vill ha motivation, ska uppmärksamma. självklart så kikar alla som nu vill kika, oavsett om tjejen tycker det är ok eller inte.
om en tjej går med kort kort och en tajt urringad tröja på stan, så får hon ju räkna med att få blickar, både från acceptabelt folk men även från annat. klarar hon inte av det eller tycker inte det är ok, så får hon väl dra på sig inte en inte så avslöjande klädsel och i det här fallet, sluta posta sådana videos. inge svårare än så, för att ge oönskat folk ett slag på fingrarna och säga "ajabaja" kommer aldrig att funka.
Diomedea exulans
2016-02-10, 18:00
lägger man upp sådana där videos så får man ju räkna med att de inte bara får ut allt det goda ur kakan enbart, att de som de tycker är attraktiva, intressanta och de som vill ha motivation, ska uppmärksamma. självklart så kikar alla som nu vill kika, oavsett om tjejen tycker det är ok eller inte.
om en tjej går med kort kort och en tajt urringad tröja på stan, så får hon ju räkna med att få blickar, både från acceptabelt folk men även från annat. klarar hon inte av det eller tycker inte det är ok, så får hon väl dra på sig inte en inte så avslöjande klädsel och i det här fallet, sluta posta sådana videos. inge svårare än så, för att ge oönskat folk ett slag på fingrarna och säga "ajabaja" kommer aldrig att funka.
Ja, men jag undrar hur de själva tänker?
Lever de i förnekelse och tror att folk bara tittar och tänker "oj, det där var snyggt, vad duktigt av henne att ha tränat sig så snygg!", alternativt att de enda som tajjar är chippendalemodeller?
Eller vet de hur det ligger till, men skiter i vilket? Tänder de rentav på det?
Är nyfiken på psykologin hos dessa personer.
Så länge ingen pratar om och nämner det så njuter de av det. De är själva medvetna om det men nåde den som tar upp detta uppenbara faktum för då måste hon kanske erkänna det uppenbara. Givetvis väljer hon att förneka ("nej det här handlar bara om att jag vill visa Yoga övningar!") och det är ju sjukt pinsamt att förneka något som alla egentligen förstår är en lögn.
"One does not simply speak about the elephant in the room". Det är en social oskriven regel i detta fallet ;)
Själv tycker jag det är helt ok att vilja visa upp sig samtidigt som man visar hur man gör yoga-övningar (2 flugor i en smäll!). Men kvinnor har lite problem med att vara öppen med att det även handlar om att visa upp sig. Man förlorar otroligt mycket status i andra kvinnors ögon om man säger "yes jag visar även upp min kropp eftersom den är tight o fin!" (reaktion = vilken horig bitch!). Det är bättre att det råder lite ambivalens och att man verkar "oförstående" i hur snygg kropp man har och att män dreglar över den. För då kommer en massa kvinnor sitta och vara avundsjuka på en och det ökar ens status eftersom man är mer "ödmjuk" och "oskyldig"/"ovetande" men ändå retar gallfeber på alla andra kvinnor som inte känner sig lika snygga.
Finns tjejer som streamar också som tjänar som vår statsminister för att de har urringning, stora bröst och säger saker som kan tolkas sexuellt. De kanske säger att de streamar när de spelar heartstone eller LOL till sina vänner. Men om nån tjej är call-girl och tjänar sämre på det vem fan kan säga att gamerbruden med urringning gör nåt dumt?
Jag vet inte om de här flickorna på tuben tjänar några pengar att tala om men uppmärksamhet får de. Det är kanske det de vill ha. Vissa kan säkert tjäna en del på det.
Finns tjejer som streamar också som tjänar som vår statsminister för att de har urringning, stora bröst och säger saker som kan tolkas sexuellt. De kanske säger att de streamar när de spelar heartstone eller LOL till sina vänner. Men om nån tjej är call-girl och tjänar sämre på det vem fan kan säga att gamerbruden med urringning gör nåt dumt?
Jag vet inte om de här flickorna på tuben tjänar några pengar att tala om men uppmärksamhet får de. Det är kanske det de vill ha. Vissa kan säkert tjäna en del på det.
Frågan är ju bara hur man kan leva med sig själv, men jag antar att vissa spärrar har släppt. Vissa blir ju galna av pengar också...
mangemani
2016-02-10, 18:16
Ja, men jag undrar hur de själva tänker?
Lever de i förnekelse och tror att folk bara tittar och tänker "oj, det där var snyggt, vad duktigt av henne att ha tränat sig så snygg!", alternativt att de enda som tajjar är chippendalemodeller?
Eller vet de hur det ligger till, men skiter i vilket? Tänder de rentav på det?
Är nyfiken på psykologin hos dessa personer.
en tjej med stora bröst, tajta kläder, inga muskler what so ever, viftandes med 1-5 kilos hantlarna på ett gym, följt utav extremt putande med rumpan och en massa stretchövningar som ser mer ut att vara taget direkt ur kamasutra samtidigt som hon söker ögon kontakt och drar på lite extra när någon snygg person kliver in på gymmet
ger det dig(eller någon tjej) några som helst signaler om "wow, vilken motivation, hon går verkligen all in på gymmet och är verkligen här för att träna"?
de är nog fullt medvetna om hur de ser ut och att de attraherar en hel del, så nog är de medvetna om vad de gör och vilka reaktioner de får. att de sen påstår på tex instragram att de enbart är på gymmet för att träna, är bara en lögn, vilket nog de flesta kan förstå.
Diomedea exulans
2016-02-10, 18:16
Frågan är ju bara hur man kan leva med sig själv, men jag antar att vissa spärrar har släppt. Vissa blir ju galna av pengar också...
De har väl inte samma rigida sexualmoral som vi andra. Vilket det väl inte är något fel med.
På min förra dator hade jag ett porrfilter installerat av min fru och fick kämpa för att hitta erotik. Hade jag bara vetat om detta...
Finns nakenyoga och playboy-brudar som poserar i underkläder på youtube.
Mmm playmate of the month miss march 2015...:naughty:
Jockefoten
2016-02-10, 18:42
Är det någon som minns den där ryska bruden som gjorde träningsvideos för ett par år sedan? Hon var ganska poppis här.
hahavaffan
2016-02-10, 18:44
Är det någon som minns den där ryska bruden som gjorde träningsvideos för ett par år sedan? Hon var ganska poppis här.Va? Nä? Ingen aning.
;)
submarine3
2016-02-10, 18:55
Det verkar i alla fall som att mängder och mängder av tjejer helt plötsligt blivit jätteintresserad i träning nu när instagram och facebook kommit/blivit så populärt.
Förut var det rätt få tjejer som faktiskt brydde sig om gymträning etc, men nu när de kan posta bilder på instagram, då jävlar ska varenda en dricka "locco" (heter det så?) och slänga ut 15 bilder varje dag där man gör tuttarna extra tydliga, alternativt posar med rumpan i vädret under status: "bra benträning idag!!".
Samhället är påväg åt skogen *lol*
svenbanan
2016-02-10, 18:58
Är det någon som minns den där ryska bruden som gjorde träningsvideos för ett par år sedan? Hon var ganska poppis här.
Ja, kom också att tänka på henne.
Hon gjorde ju porr innan hon började med de där träningsfilmerna. Kommer fan inte ihåg vad kanalen hette.
Hur som helst så tror jag de som har den typen av träningskanaler ser på det på samma sätt som de som gör porr. Ungefär som såna som sitter på twitch med världens urringning och "spelar". Dvs man visar upp sig i mer eller mindre utmanande positioner mot betalning. Ifall det man visar upp inte är värre än att betalningen uppväger så tycker man det är okej. De som gör hårdporr har väl helt enkelt högre tröskel.
Ifall de hävdar att de faktiskt gör renodlade träningsfilmer och att sexigheten är en slump, så är det säkert mest för att slippa få så mycket skit i tabusamhället. Sen finns det säkert de som gör sexiga videos bara för att de sett andra sexiga videos och tycker det verkar spännande. De kanske inte tjänar pengar på det, utan hamnar väl i nåt gränsland. Kanske som amatörporr...
Jag tycker inte detta har mycket gemensamt med tjejer som har urringade kläder på sig ute på stan dock.
De lär tjäna riktigt bra pengar för dessa videos. Jag har fått en del utbetalt på mina pissvideos och då handlar det om en kille med för mycket kläder på sig som kör semi-imponerande vikter/övningar för 5-6 år sedan. Reklamvärdet lär ha ökat några 100% sedan dess och därmed även dessa tjejers utbetalningar.
Bara att gratulera att de hittat något som fungerar.
Tapatalk.
Brofessorn
2016-02-11, 14:35
En video kan dra in allt från 2-12 dollar per tusen visningar, kanske lite mindre eller mer. Det avgörs av vilka annonser som visas, och hur många tittare som har Adblock m.m.
Låt oss anta att den första tjejen i trådstarten, med 2,7 miljoner visningar på sin video, får 2 dollar per tusen visningar. Då skulle hon ha fått in ungefär 5 550 dollar, alltså i dagens penningvärde 46 564 SEK. Endast på den videon.
Inte fy skam betalt för att vara lättklädd och träna rumpan i 10 minuter.
En video kan dra in allt från 2-12 dollar per tusen visningar, kanske lite mindre eller mer. Det avgörs av vilka annonser som visas, och hur många tittare som har Adblock m.m.
Låt oss anta att den första tjejen i trådstarten, med 2,7 miljoner visningar på sin video, får 2 dollar per tusen visningar. Då skulle hon ha fått in ungefär 5 550 dollar, alltså i dagens penningvärde 46 564 SEK. Endast på den videon.
Inte fy skam betalt för att vara lättklädd och träna rumpan i 10 minuter.
Jag skulle ta den i röven rått av Charlie Sheen för den timlönen. Och då har jag ett hyfsat välbetalt heltidsjobb och ett rejält sparkapital och jag är hetro, jag bara förstår värdet av pengar.
0x5f3759df
2016-02-11, 16:25
Och den tredje videon där har 18miljoner+ visningar dvs över 25K USD bara på den videon. Givetvis vet skaparen varför just den får så många views jämfört med andra videos samma kanal har och skulle såklart ha tagit bort den om man hade ett problem med "varför". Så det är ett medvetet val att låta den vara kvar och jag skulle nog gjort likadant.
Och den tredje videon där har 18miljoner+ visningar dvs över 25K USD bara på den videon. Givetvis vet skaparen varför just den får så många views jämfört med andra videos samma kanal har och skulle såklart ha tagit bort den om man hade ett problem med "varför". Så det är ett medvetet val att låta den vara kvar och jag skulle nog gjort likadant.
Den timlönen skulle jag göra rätt mycket för....
YuspAOY9S5s
Henne gissar jag på.
I youtubes fall handlar det ju om stålar så varför man fläker ut sig där kan ju ha $ina förklaringar.
På instagram däremot är det inte lika begripligt, speciellt när man inte får mycket kommentarer eller likes.
Zuzana Majorova är tjeckisk, inte rysk.
alphahanen2
2016-02-11, 18:32
Jag hade också gjort träningsvideos i inget förutom speedos om det funnits en markand för det. Nu är det (tyvärr) så att män som tränat hela sina liv och drar 300+ i mark bara får en bråkdel av den uppmärksamhet en lättklädd 18-åring som löptränat ett par gånger får i socialamedier.
Men absolut, om jag skulle casha in flera tusen medan en o annan person jag inte finner attraktiv kollar på mina videos hade jag inte brytt mig särskilt om.
I youtubes fall handlar det ju om stålar så varför man fläker ut sig där kan ju ha $ina förklaringar.
På instagram däremot är det inte lika begripligt, speciellt när man inte får mycket kommentarer eller likes.
Håller med. Där är nån instagrambrud på mitt gym som mest snackar om vinklar för fotografering och ljus när hon tränar med sin pojkvän. Jag tänker mest på vinklar att sätta på henne i för jag är ganska stjärtkåt på henne om man säger så. Hon tränar ibland men hon verkar inte gilla det särskilt mycket, hon är mest naturligt begåvad med vackra gluteus-muskler och ett par pecs med fin inramning om man säger så. Sen byter hon till gymkläder för att de visar mer former och tar lite foton på gymmet för det har bra belysning och hon vill bli instafamous. Får fråga henne om vad hon heter så jag kan nätstalka henne på instagram. Hon är lätt snyggare än den där taniga tjeckiska blondinen som jag visserligen också dreglat en del över.
Jag tycker vi ska sluta fråga oss varför och istället fråga oss hur vi använder det till vår fördel, likt TS verkar ha förstått. :)
Har legat med för många blondiner, tänder mer på allt annat än blondiner. Om man nu ska ha en exotisk brud, varför inte ta en som också ser exotisk ut är också min filosofi. :)
Håller med. Där är nån instagrambrud på mitt gym som mest snackar om vinklar för fotografering och ljus när hon tränar med sin pojkvän. Jag tänker mest på vinklar att sätta på henne i för jag är ganska stjärtkåt på henne om man säger så. Hon tränar ibland men hon verkar inte gilla det särskilt mycket, hon är mest naturligt begåvad med vackra gluteus-muskler och ett par pecs med fin inramning om man säger så. Sen byter hon till gymkläder för att de visar mer former och tar lite foton på gymmet för det har bra belysning och hon vill bli instafamous. Får fråga henne om vad hon heter så jag kan nätstalka henne på instagram. Hon är lätt snyggare än den där taniga tjeckiska blondinen som jag visserligen också dreglat en del över.
Jag tycker vi ska sluta fråga oss varför och istället fråga oss hur vi använder det till vår fördel, likt TS verkar ha förstått. :)
Om vi utgår ifrån att dessa tjejer är mera kåta av sig till naturen, typ lite som nymfomaner; Betyder det då att chansen att ligga är större?
Om vi utgår ifrån att dessa tjejer är mera kåta av sig till naturen, typ lite som nymfomaner; Betyder det då att chansen att ligga är större?
Jag tror inte det. Deras kåthet får bara ett annat utlopp, att vika ut sig typ. Det är möjligt att de blir kåta och vill ha sex av det med då tar de nog sin pojkvän. För de brukar ha pojkvän. Du vet det är del av att vara "lyckad" utåt som tjej, om man inte har pojkvän så är det för att ingen vill ha en så det måste de ju ha annars så tror ens följare att de är sjuka i huvudet. Jag menar sån kropp och alla killar flyr ändå, då måste nåt va fel eller? Asså jag pratar om mentaliteten nu inte min åsikt.
Jakobson
2016-02-11, 20:41
Tror det är mycket enkelt, de gillar uppmärksamhet och bekräftelse men ännu mer gillar de pengarna som trillar in på kontot
Finns ju gott om killar som gör detta också.
0Z0xz3gvpfU
Denne ryska killen kan man ju köpa "vip filmer" av t.ex.
pcw73wmu-TI
Scott Herman lär ju också vara med på det tåget osv osv.
Diomedea exulans
2016-02-11, 21:27
Finns ju gott om killar som gör detta också.
Det är inte samma sak, för tjejer tänder inte på killar som står och åmar sig. :)
Det är nog mest killar som runkar till de där killarna.
Så länge man #aldrigvilar #IcanIwill #nejbetyderja så är det nog lugnt.
Så länge man #aldrigvilar #IcanIwill #nejbetyderja så är det nog lugnt.
21H8KL6Ok3Y
?
Har legat med för många blondiner, tänder mer på allt annat än blondiner. Om man nu ska ha en exotisk brud, varför inte ta en som också ser exotisk ut är också min filosofi. :)
Hon är snyggast. Frågor på det?
svenbanan
2016-02-12, 17:21
Den stora frågan är om hon också twerkar i genomskinliga trosor på youtube?
Nä. #Vigillarolika. Du får henne så får jag alla med mörkt rakt/krulligt hår och fast rumpa, deal?
filmjölk
2016-02-12, 18:41
Haha+1. Jag gillar egentligen inte det där öststatsutseendet, men trots min aversion är hon är ändå snyggast.
Diomedea exulans
2016-02-12, 19:37
Är det Zuzka Light ni menar?
svenbanan
2016-02-12, 19:38
Hon har förövrigt mörkt hår nuförtiden. Jag blev tvungen att snoka fram henne på youtube igen...
Så både fast rumpa och mörkt hår kan du bocka av. Fler ursäkter? ;)
0x5f3759df
2016-02-12, 19:39
Ja det är hon men hon var från början bodyrock.
svenbanan
2016-02-12, 19:40
Zuzana Nånting. Jag tror hon har flera psudonymer. Före och efter porrkariären kanske?
Bodyrock (eller Bodyrock TV) heter kanalen på tuben i alla fall.
filmjölk
2016-02-14, 23:42
Var hon verkligen porrstjärna? Allt jag hittat är ganska tama soloscener, inte för att jag klagar då det är mer tilltalande än hårdporr...men ändå. Behöver inte länka något, hon är alldeles för fin för att jag skulle vilja se det. Bara svara om det finns eller ej.
svenbanan
2016-02-15, 03:05
Var hon verkligen porrstjärna? Allt jag hittat är ganska tama soloscener, inte för att jag klagar då det är mer tilltalande än hårdporr...men ändå. Behöver inte länka något, hon är alldeles för fin för att jag skulle vilja se det. Bara svara om det finns eller ej.
Stjärna kanske hon inte var, men porr gjorde hon. Det var nån som länkade till en sajt eller torrent nånstans. Fast det kanske inte var på detta forumet.
Hon var dock supersmal och inte alls lika snygg som senare i hennes träningsvideos, så det är ingen större förlust om du inte hittar detta. Jag minns förövrigt inte vad hon kallade sig i denna filmen.
Susana Spears, era noobs. ;)
Hon har förövrigt mörkt hår nuförtiden. Jag blev tvungen att snoka fram henne på youtube igen...
Så både fast rumpa och mörkt hår kan du bocka av. Fler ursäkter? ;)
Hennes bak är för liten fortfarande. Man borde ge henne halva Nicki Minaj's rumpa, i fast tillstånd, då skulle de båda bli snyggare. Men klart bättre med mörkt hår. :)
Jag skulle råda henne att bulka 5 kilo i långsam takt och se därefter. Det är precis som de där fitness tjejerna. De är sjukt snygga off-season, sen blir de ohälsosamma, får annorektiskt utseende och tappar en del av de kvinnliga attributten.
Hon var dock supersmal och inte alls lika snygg som senare i hennes träningsvideos, så det är ingen större förlust om du inte hittar detta. Jag minns förövrigt inte vad hon kallade sig i denna filmen.
Vissa gillar detta. En gammal gympolare dreglade över en fullt anorektisk tjej på gymmet...*screwy*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.