handdator

Visa fullständig version : Synephrine bra eller anus?

sebbanboy14
2016-02-05, 13:19
Tjenare alla! Läste lite om att det skulle pigga upp samt att det dämpar sötsug. Körde i fem dagar nu och upplever alla fall att sötsuget är mindre. Har brottats med fruktansvärt högt sötsug under typ en månad innan. Kan ju bara vara socker pills effekt men men. Någon som har testat själv och har egna erfarenheter?

Skickas från min iPhone via Tapatalk

sebbanboy14
2016-02-05, 13:26
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160205/8dd587594e18aca716bcfab9ad4fece1.jpg

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Beemel
2016-02-05, 17:39
http://examine.com/supplements/Synephrine/

kallebaah
2016-02-06, 11:51
Anus

Cerberus
2016-02-06, 11:53
Anus. Skräp enligt min erfarenhet.

Knaz
2016-02-06, 15:20
Jag blir piggare om jag kombinerar koffein och synephrine än om jag bara tar koffein.

Sheogorath
2016-02-06, 15:46
Anus (om du inte besväras av lågt blodtryck, då är det förmodligen fortfarande anus, men kanske ett lite mindre anus).

Grotesk
2016-02-06, 15:53
Ingen prestationshöjande effekt av Synefrin:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=224426&highlight=Synefrin

Slaxes
2016-02-06, 17:17
Det är riktigt grymt. Effekten får jag dock inte på gymmet, utan efteråt. När jag tränat uppemot 2,5h så är jag oftast ganska död när jag kommer hem (när jag inte tagit synefrin och koffein).

Tar jag 80mg synefrin och 180mg koffein innan gymmet så kommer jag att kunna fortsätta göra precis vad jag vill efter passet precis som om jag inte har tränat. Tröttheten kommer helt enkelt inte. Har använt detta i snart 2 år nu och det har haft samma effekt typ 5 ggr i veckan.

Har dock slutat med detta nyligen då jag ser väldigt sliten ut om dagarna ( fast jag känner mig pigg). Jag inser att eftersom detta har en såpass stark effekt på mig så kommer det alltid bieffekter, som med allt.

Det ger inga prestationshöjande effekter vid lyften, men jag orkar även stanna på gymmet längre utan att känna trötthet.

Fler bieffekter jag upplevt är tung andning samt att svetten bara rinner vid minsta fysiska aktivitet och det på ställen som jag normalt inte svettas på.

Nåväl.

Skulle rekommendera i perioder där man har mycket åtaganden i vardagen och behöver all energi man kan få. Denna kombination av ämnen och mängd skapar stor effekt hos mig.

sebbanboy14
2016-02-07, 01:18
Jag kör en tab synepherin tillsammans med 200mg koffein. Känner mig piggare om dagarna. Men de är nog mycket tack vare koffeinet. Men jag tycker att mitt sötsug har minskat.
Kan hålla med föregående talare lite. Tycker svettningarna kommer igång mycket mer då jag väl tar i. Hade inte tänkt på de innan jag läste va han skrev.
Kör la denna burk tills den är slut. Kostade mig inte många kronor iaf. Så får man göra en riktigt utvärdering om någon månad. Har iaf inte märkt av några bi effekter än, men inge mirakeleffekter heller :D

exevision
2016-02-07, 11:55
Det är väll dåligt för hjärtat att blanda med koffein.

Clajj
2016-02-14, 10:25
Hade stor effekt på mig, så pass att jag fick lov o sluta ta det.

Men så är jag extremt känslig för stimulanter och får mindre psykoser på koffein. Synefrinet fick verkligen igång mig, jag var pigg o hade tillochmed svårt att sova. Tog jag det senare än 11 på fm så va d kört sen. I kombination med kaffe var det som att bli katapulterad ut i stress/babbelmaja/glädje-rymden. Iaf i början.

Så det funkade i uppiggande syfte. Men jag orkade inte lyfta tyngre på gymmet för det. Sötsuget försvann visserligen. Men vågar inte ta det igen pga den kraftiga effekten på vakenhet på mig.

Clajj
2016-02-14, 10:39
Tillägg: Jag brukade ta det de dagar jag var helt ledig från åtaganden (skola, jobb, aktiviteter med vänner) för jag blev alldeles för skakis och skör rent psykiskt. Kändes inte bra att vara runt folk o må sådär.

Kischen
2016-02-14, 10:42
Händer att jag tar en halv av dom kapslarna som mm säljer. Förvånande starka jämfört med andra synefrinpridukter.