Visa fullständig version : Bra gps till bil? runt 1600 kr.
Feelgood
2015-12-06, 20:22
Tja! ska köpa en gps till far i julklapp, och undrar ifall ni vet någon bra för runt 1600? Har tittat lite på tomtoms men finns ju så många olika osv..
Installera en app på mobilen =).. Gps app.
och köp ett mobilställ till bilen =)...
Om du nu just ska köpa en vanlig gps så se till att köpa en med gratis uppdateringar samt att de uppdaterar kartorna också... Hmm tror tomtom har detta till sina gps?
Om du nu just ska köpa en vanlig gps så se till att köpa en med gratis uppdateringar samt att de uppdaterar kartorna också... Hmm tror tomtom har detta till sina gps?
gpsunderground.com finns det tutorials på hur man intallerar senaste kartorna på de flesta gpser utan kostnad. Inte speciellt svårt heller.
Bara ett tips. :)
Har använt Here från Nokia i ett år nu. Funkar hur bra som helst så jag ser inte heller varför man ska köpa en GPS.
Har använt Here från Nokia i ett år nu. Funkar hur bra som helst så jag ser inte heller varför man ska köpa en GPS.
Anledningen jag ser är väll om man ska ut å köra i Europa och vill slippa dyra teleräkningar sen.
Anledningen jag ser är väll om man ska ut å köra i Europa och vill slippa dyra teleräkningar sen.Finns offlinekartor.
Både Nokia Here och google maps har offlinenavigering, fria kartor och fler funktioner.
Köp en schysst surfplatta, kanske med 3g och kör en app istället. touchskärmen är bättre dessutom.
annars är ju Waze en dröm.
Jag hade köpt en MI pad eller MI pad 2 och installerat alla tre gps alternativen och låtit personen välja själv.
Och ett riktigt bra bilfäste.
http://www.swedroid.se/xiaomi-introducerar-farggranna-plattorna-mipad/
http://www.prisjakt.nu/konsument/xiaomi-lanserar-mi-pad-2-och-redmi-note-3/
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.