Visa fullständig version : Citmal + Agmatine?
hej igen.
Skulle behöva lite åsikter kring om det är värt att köra på både citmal och agmatine eller om jag ska nöja mig med citmal i min pwo. (Åsikterna skall baseras på erfarenhet), har inget intresse i vad ni har läst på nätet om det. Har själv läst att agmatine ska ha en hög topp under kort tid, medan citmal hållet "pumpen" kvar längre.
//SEW
Sheogorath
2015-10-11, 12:18
Jag får ingen pumpeffekt av någon av dem (jag antar att du menar citrullinmalat).
Tjugofemton
2015-10-11, 12:41
Jag har använt mig av 6-10g citrulin malat (2:1) 60min innan träning i snart ett år och är väldigt nöjd. Prövade att komplettera agamtin under en kortare period, men upplevde ingen skillnad.
Jag har använt mig av 6-10g citrulin malat (2:1) 60min innan träning i snart ett år och är väldigt nöjd. Prövade att komplettera agamtin under en kortare period, men upplevde ingen skillnad.
Tack för respons!
Hmm, ja frågan är om det är värt att tillägga agmatine för att testa skillnaden...
Tjugofemton
2015-10-11, 13:09
Tack för respons!
Hmm, ja frågan är om det är värt att tillägga agmatine för att testa skillnaden...
Finns en färdigblandad pumpprodukt som heter Prime Pump som jag tyckte fungerade bra. Har för mig att den hade lite agmatin i kombination med citrulin malat. Dock ganska dyr om man ser till innehållet, men kanske något att titta in? :)
Finns en färdigblandad pumpprodukt som heter Prime Pump som jag tyckte fungerade bra. Har för mig att den hade lite agmatin i kombination med citrulin malat. Dock ganska dyr om man ser till innehållet, men kanske något att titta in? :)
Tack för tipset!
Ska jag absolut göra:)
Jag tyckte att gplc faktiskt fungerade men tyvärr är det så pass dyrt sedan primaforce slutade sälja det.
PureWhey
2015-10-15, 10:17
2:1 till vad?
Tjugofemton
2015-10-15, 12:47
2:1 till vad?
Fördelningen mellan citrulin och malat? :)
PureWhey
2015-10-15, 14:15
L Citrullin är bundet till malat, brukar det stå ratio? Oo
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.