Visa fullständig version : Disney infinity
Minikubik
2015-10-04, 17:21
Funderar på att köpa något sådant till ungarna nu när det är jul snart. Men är totalt pantad i allt som gäller teknik så jag frågar här, någon som vet något om denna mackapär? Enda jag vet är att det finns bilar figurer till den och lillgrabben älskar bilar
Läs den här recensionen (svenska) så lär du kunna skapa dig en uppfattning om vad det är som helhet
https://www.gamereactor.se/recensioner/119524/Disney+Infinity/?sid=d7e69284bf524c29d9368e9048fb9a20
Minikubik
2015-10-04, 20:22
Tack å bock
Finns ju 3 versioner nu. Första är mest med figurer ifrån Pixar-filmerna. Version 2 är superhjältar, marvels. Tredje är Star Wars.
Kolla upp vilka figurer funkar med vilken version.
Köp ett startpaket. Sen är det bara o köra :)
Dessutom går det ju att hitta alla figurer skitbilligt på ställen som Game Stop eftersom det verkar ha floppat (i förhållande mot Skylanders) rejält. Vad som antagligen kommer att bli stört stort är nya Lego Dimensions men dels kostar det ju multum just nu och dels finns ju inte dina barns favoriter (dvs Disney Bilar) där, iaf inte än.
Minikubik
2015-10-04, 21:07
Vad jag förstod funkar det framåt, alltså figurer från v1 funkar på v2 osv men inte bakåt. Bilar som är det Intressant är v1,alltså bör en v2 bli bra då skillnaden i pris är några hundra. Tror nämligen inte ungarna börjar hetsa om nya star wars figurerna när det finns så många andra att välja på.
Vad jag förstod funkar det framåt, alltså figurer från v1 funkar på v2 osv men inte bakåt. Bilar som är det Intressant är v1,alltså bör en v2 bli bra då skillnaden i pris är några hundra. Tror nämligen inte ungarna börjar hetsa om nya star wars figurerna när det finns så många andra att välja på.
Figurerna i version 1 funkar enbart i toy box-läget på version 2. Vill du att t.e.x Cars (version 1) ska åka runt i sin egna värld o göra uppdrag så måste du ha version 1-spelet.
Minikubik
2015-10-05, 21:47
Hmm invecklat det där
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.