Visa fullständig version : Ny predator
Starke75an
2015-10-02, 17:17
Om det skulle komma en ny predator som är överlägset människan, vad skulle då människan användas till?
Knappast dom föda, då vi växer sakta.
Ja, vad tror ni?
Pudzianovski
2015-10-02, 17:24
Va fan...jag trodde det skulle komma en ny predatorfilm :d
svenbanan
2015-10-02, 17:33
Trodde jag med. Hoppet grusat... :(
TS: Vad får dig att tro att människan skulle "användas till nånting"? Vad använder vi människor alla myror till? Eller vargar, koalor etc... Blir man utkonkurrerad så får man mindre och mindre utrymme och resurser helt enkelt. Ungefär som neandertalarna blev utkonkurrerade en gång i forntiden kan jag tänka mig, eller som indianerna i amerika som blev ihopskyfflade i reservat.
Vafan, det ska dock komma en ny Predator, eller uppföljare.
http://www.imdb.com/title/tt3829266/?ref_=nm_flmg_wr_3
Mer här:
http://www.avpgalaxy.net/predator-movies/predator-4/
OnT:
Vi skulle ätas när tillfälle fanns.
Diomedea exulans
2015-10-02, 18:28
Du får nog specificera "predator" lite mer. Jag antar att du menar en predator som, i likhet med människan, är intelligent nog och har tillräckliga fysiska resurser för att kunna hålla andra djurarter fångna?
Finns en del japansk forskning på området som pekar mot tentakelmonster vilka kommer äta upp den manliga befolkningen och använda kvinnorna som avelsdjur.
Diomedea exulans
2015-10-02, 18:41
Finns en del japansk forskning på området som pekar mot tentakelmonster vilka kommer äta upp den manliga befolkningen och använda kvinnorna som avelsdjur.
Sant, men det finns amerikansk forskning som pekar på att människorna kommer bygga gigantiska människostyrda robotar som kan klubba ner monstren.
mattilainen
2015-10-02, 18:42
finns många bra dokumentärer i det ämnet. Mycket naket är det också *popcorn*
Jag tror att hade det kommit en överlägsen predator hade den utrotat människan, predatorn vill inte äta oss då den äter på smartare sätt, den vill inte ha oss som slavar heller då vi är för dumma och svaga i jämförelse med predators :)
Diomedea exulans
2015-10-02, 18:56
finns många bra dokumentärer i det ämnet. Mycket naket är det också *popcorn*
Godzilla har inte en tråd på kroppen i någon av filmerna, i den nya får man se honom simma under vattnet dessutom. *drool*
Vi skulle dödas som villebråd är min gissning, tänk vad vissa tycker det är spännande med troféjakt på helt oskyldiga djur fatta då vad de skulle tycka det var roligt att jaga oss som både blir rädda, springer och gör "motstånd".
Diomedea exulans
2015-10-02, 19:02
Om nu predatorn är "super" så kanske den är supermoralisk också, och vägrar döda kännande varelser?
Om nu predatorn är "super" så kanske den är supermoralisk också, och vägrar döda kännande varelser?
I filmen Predators från 2010 ( http://www.imdb.com/title/tt1424381/ ) så är det ju bara vissa utvalda som jagas och dödas. Oftast soldater eller folk med vapenvana, dvs andra "jägare".
Att döda kvinnor och barn kanske inte är deras grej nej.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.