Visa fullständig version : Betaine(TMG)
Tycker det är väldigt lite snack om betaine. Finns knappt att få tag på rent här på den svenska kosttillskottsmarknaden, var ett ställe som hade men dom slutade sälja pga dålig efterfrågan.
Såg att king grub hade postat lite studier om det, men det verkar rätt så okänt här i sverige.
Är det några fler här inne som använder sig av betaine eller?
Tycker det är väldigt lite snack om betaine. Finns knappt att få tag på rent här på den svenska kosttillskottsmarknaden, var ett ställe som hade men dom slutade sälja pga dålig efterfrågan.
Såg att king grub hade postat lite studier om det, men det verkar rätt så okänt här i sverige.
TMG var hyffsat populärt på mitten av 90:talet men sen kom Paulun bok ut om korstillskott och sa det var verkningslöst och efter det hörde man(jag) inte så mycket om TMG.
Innan dess var det dom som tyckte om fick högre effekt av creatin om dom tog TMG samtidigt.
Tror Skip fortfarande säljer det i sin tränings aktivator (eller nått annat namn)
MVH
Owe
Tjugofemton
2015-09-24, 07:34
Jag började komplettera betain till mitt kreatin för snart ett år sedan och vill tro att det fungerat utmärkt. Vill tro att det hjälpt mig öka min styrka något...
Jag köper mitt i påsar om 100g från Bulkpowders. Men ser nu att det börjar dyka upp mer och mer på svenska marknaden dock främst ihop med EAA.
PureWhey
2015-09-29, 20:25
Jopp. http://www.ergo-log.com/betaine-archives.html
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.