handdator

Visa fullständig version : Uppladdning inför fotografering

Mello
2015-09-09, 09:53
Jag ska plåtas snart och jag undrar om någon kan dela med sig av tips/trix för att bli så lean som det bara kan gå.
Jag har legat på underskott hela sommaren så detta blir det sista innan jag langar upp mer mat på tallriken.

Ska jag träna fler/färre rep, tyngre/lättare vikt, cardio? Dra ner på kcal intag dagen innan plåtning?
Sparris ska vara bra för att ta bort överflödig vätska så det kommer jag iallafall att trycka i mig ;)

tack!

J.V
2015-09-11, 06:32
Skippa det, om du inte ar flera veckor bort och du hinner gora en traningstomning och -laddning.

Det ar svart att gora en bra tomning och laddning forsta gangen och risken i stor att du bara blir blot och platt istallet. Drick sa lite det bara gar sista dygnet och tryck i dig kolhydrater istallet, det lar du komma en bra bit pa.

Mello
2015-09-12, 08:18
Skippa det, om du inte ar flera veckor bort och du hinner gora en traningstomning och -laddning.

Det ar svart att gora en bra tomning och laddning forsta gangen och risken i stor att du bara blir blot och platt istallet. Drick sa lite det bara gar sista dygnet och tryck i dig kolhydrater istallet, det lar du komma en bra bit pa.

Tack för svar. Jag höll faktiskt på att dra ner på kolhydraterna. Antar att jag kan trycka i mig lite gröt till frukost då :D