Visa fullständig version : Joe Kinney från Extreme Power
Hej!
Jag beställde Get a Grip With Joe Kinney från Extreme Power för snart 3 veckor sedan och för några dagar sedan skickade jag ett mail till dom och frågade om status på beställningen, om den var på väg m.m. men jag får inget svar från dom.
Någon som beställt från dom tidigare och har erfarenhet att det tar lång tid att få det man beställt?
Mvh
Schysst hemsida.
Har du testat ringa honom?
Hmm, såg inget telenummer under "Kontakta oss". Där fanns bara ett kontaktformulär. Får kika igen.
Mvh
Hej!
Jag beställde Get a Grip With Joe Kinney från Extreme Power för snart 3 veckor sedan och för några dagar sedan skickade jag ett mail till dom och frågade om status på beställningen, om den var på väg m.m. men jag får inget svar från dom.
Någon som beställt från dom tidigare och har erfarenhet att det tar lång tid att få det man beställt?
Mvh
Det var några år sedan jag handlade därifrån. Men har stött på smärre problem vid två tillfällen. Ena gången ringde han mig ca 10-14 dagar efter jag beställt och berättade att varan inte fanns i lager, och en annan gång blev fel vara skickad.
Om inte mitt minne sviker har jag även läst om andra som haft problem med extreme power.
Beställer från Powerzite istället.
http://www.hitta.se/tahvo+jauhoj%C3%A4rvi/tr%C3%A5ngsund/person/xlPsmkkkko?vad=Tahvo+Jauhoj%C3%A4rvi%2C+Forsfararv %C3%A4gen+Tr%C3%A5ngsund
0x5f3759df
2015-08-19, 17:13
Om du hellre vill ringa och beställa så går det också bra.
Du kan nå oss på 070 – 520 04 21
eller mail
info[at]extremepower.se
Om du hellre vill ringa och beställa så går det också bra.
Du kan nå oss på 070 – 520 04 21
eller mail
info[at]extremepower.se
Den sidan hade jag missat :)
Mvh
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.