Visa fullständig version : Något bra gym i Norrtälje?
Letar efter ett bra gym i Norrtälje, var sugen på KAC men det verkar ju tyvärr ha stängt. Finns det något bra alternativ?
JacobHeitmann
2015-06-28, 21:23
Nordic Wellness tar ca 350:- i månaden, 300 om du är student. Fresh och nytt, och du kanske stöter på Grub om han är där samtidigt. De har haft lite problem med ventilationen under sommarböljorna men jag tror de har fixat det. Mycket Celciusdrickande så förvänta dig någon enstaka burk liggandes bland lösa vikterna. :D Ligger mitt emot H&M.
Friskis och Svettis tror de tar 2500-ish i månaden, stort utrymme och typ det man behöver. Ganska populärt, ligger vid Flygfyren och flygfältet.
Finns ett billigt källargym vid Norrköp eller Arholmagatan i de gula husen, tror de tar 1000:- om året men har för mig att de inte tar in vem som helst. Snacka med dem, eller så vet någon här.
Jag har snackat med KAC-ägaren flera gånger spontant på stan och det är på gång. De måste vänta på lite saker bara men 160 kvadrat blir det nog så jag håller tummarna. Kommer nog ligga nere mot industriområdet.
Sen finns det ett Gym vid McDonalds i hotellet men jag har aldrig varit där och det ska kosta en del.
Va, tränar Grub på ett nytt och fräscht gym? Trodde han var en riktig källar-råtta.
King Grub
2015-06-28, 22:14
Wellness är bäst. Trivs utmärkt. Titta in och säg hej. Förutom Jacob ovan kör både jag och Robban där. Jag brukar hålla hov på eftermiddagarna.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.