Visa fullständig version : Beställa Bio gro från utlandet.
Hej!
Finns det någon som har köpt ISatoris Bio Gro från utlandet och har någon bra sida att tipsa om. Helst inom europa för att slippa frakttiden från staterna.
Den ligger på 500/burken(90g) hos GG vilket är dubbla priset jämfört med bodybuilding.com som ej skickar till sverige.
Tack på förhand!
Är inte kolostrum stendött:confused:.
Varför betala dyra pengar för något som ändå bara bryts ned i tarmen. Mer spännande med vassle som bevisligen spjälkas till små peptider som har effekt hos oss. Vassleprotein finns här i shopen.
KeBaBaLf
2015-08-08, 12:11
Verkar väldigt onödigt att lägga pengar på nått som inte ens fungerar på människor. Jag skulle inte ens ta det om jag fick det gratis...
Tack för tipsen.
Bio - gro är extrakt från kolostrum. Kolostrum som ni mycket rikitgt påpekar inte klarar sig genom tarmen.
Dock har bio gro's peptider bevisats fungera i flera studier ex(http://www.isatori.com/assets/PDF/BioGro-Abstracts.pdf) Väl medveten om att det är samma företag som betalat studien som säljer produkten, läs hur den genomfördes om ni tvivlar på resultatet.
Så åter till min frågeställning.
Finns det någon som köpt bio gro från utlandet och kan tipsa om vart/hur?
>Tack på förhand!
Finns det någon som köpt bio gro från utlandet och kan tipsa om vart/hur?
>Tack på förhand!
Med tanke på:
§3. Länkar till andra butiker som säljer likartade varor som Kolozzeum undanbedes. Kolozzeum är ett vinstdrivande företag som erbjuder denna tjänst helt gratis till alla som är intresserade av träning.
Så nej.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.