Visa fullständig version : Sjukanmäla sig vid nackspärr ?
Sayonara
2015-06-14, 03:57
Vakna nyss med världens jävla nackspärr, endast haft detta 1 gång förut och det var över 12 år sedan
Huvudet är liksom låst snett ner åt vänster och kan fan inte röra ett en millimeter åt höger för då nyper det till nått fördjävligt.
Arbetar på lager, men känns lite fel att använda de som ursäkt även om det är en.
Vad tror ni ?
Låter ju som att det kan innebära en risk för dig, kollegor och produkter. Stanna hemma.
Jag vet att du ringer in en sjukanmälan, och säger att du ska snarast till vårdcentral, naprapat, eller vad du nu tycker är ett bra alternativ.
Tricklew
2015-06-14, 09:03
Har sjukanmält mig vid nackspärr, kunde inte klä av eller på mig själv, äta var ett helvete utan dess like.
Var sedan hemma två dagar extra när jag kunde göra lätta saker igen, men tänkte inte riskera att bli halvt förlamad igen.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
mattilainen
2015-06-14, 09:11
jag sjukanmälde mig INTE vid nackspärr och ångrade mig när jag jobbade men nu i efterhand tänker jag inte sjukskriva mig vid eventuell ny nackspärr. Bara att genomlida och försöka göra sånt som inte gör ont.
Linjedomarn
2015-06-14, 09:41
Låter som en legit anledning att inte jobba på lager.
Det är ingen som kommer tacka dig för att du sliter ut dig på jobbet i alla fall, ett lagerjobb låter knappast som ett karriärsyrke så sjukanmäl dig du.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.