Visa fullständig version : Estimera denna modells kroppsfettsprocent
Vad skulle ni säga att han ligger på för ungefärliga kroppsfettprocent?
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xap1/t51.2885-15/e15/10723854_326659094178689_1670350345_n.jpg
BobaFett
2015-06-12, 22:21
Att veta hans fettprocent kommer inte få dig att bli lika snygg pöjk. *slap*
Att veta hans fettprocent kommer inte få dig att bli lika snygg pöjk. *slap*
Jag är redan snyggare. Jenni kan bekräfta ;)
Nädå skojade bara
Jag är redan snyggare. Jenni kan bekräfta ;)
Nädå skojade bara
jflycore?
12-13% kanske.
Oj jävlar, så pass högt alltså?
Arne Persson
2015-06-13, 08:23
Oj jävlar, så pass högt alltså?
Du kanske hinner deffa ner dig till badstranden innan säsongen är över. Tänk på brudarna...! Fullt ös alltså! :d
Hövdingen
2015-06-13, 08:28
12-13% kanske.
Man har knappast synliga magrutor på 12% bf.
King Grub
2015-06-13, 08:32
Inte under 10% i alla fall.
Sheogorath
2015-06-13, 08:40
Det kan man absolut ha. Man kan ha det på 16% också. Det handlar helt om hur man lagrar in fett och hur stora rutor man har.
filmjölk
2015-06-13, 08:46
Jag tror att han har lågt, kanske 10% som någon sade. Han har en ganska modest mängd muskelmassa, vilket gör att han trots sin låga fettprocent inte ser särskilt "rippad" ut.
Du kanske hinner deffa ner dig till badstranden innan säsongen är över. Tänk på brudarna...! Fullt ös alltså! :d
Får du lite nostalgi Arne? Tänker tillbaka på din strandraggarperiod en sisådär 50 år tillbaka? :d
Kanske 15 %
Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk
Kanske 15 %
Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk
:laugh:
Hövdingen
2015-07-24, 17:16
Det kan man absolut ha. Man kan ha det på 16% också. Det handlar helt om hur man lagrar in fett och hur stora rutor man har.
Har du något exempel?
Sparven från Minsk
2015-07-24, 19:01
Har du något exempel?
Hade jag haft en bra bild skulle jag lagt upp den.
Sitter inne med relativt väldefinierade magrutor men har mycket mer fett runt baksida lår, nedre rygg och benen överlag.
Captainwide
2015-07-25, 11:12
Du menar alltså att det finns någon magisk gräns? Får man ölmage direkt när man passerat 12%? Får man tillbaka synliga rutor precis under denna magiska 12% gränsen?
11,3579%
Är helt säker på det!
nisse1976
2015-07-25, 16:13
Du menar alltså att det finns någon magisk gräns? Får man ölmage direkt när man passerat 12%? Får man tillbaka synliga rutor precis under denna magiska 12% gränsen?
Nej det menar han såklart inte.
Om man säger att man inte har magrutor vid 40% fett betyder inte det att man har magrutor vid 39,9% fett.
Jag har det på 16%. Men hur menar du med synliga synliga?
Och den där modellen är bara smal, käka ett äpple om dagen i några veckor så är du nog där. Kanske 11% fast inga muskler bara skelett.
Kropp som en sprutnarkoman. Fan vad trist.
Hans primära fokus är ju att vara fysiskt attraktiv. En överväldigad majoritet av tjejer finner den där kroppen något så ofantligt mycket mer attraktiv än byggare/styrkelyftares.
David_wigren
2015-07-25, 17:41
Man kan definitivt ha magrutor vid +15 % kroppsfett.
Hans primära fokus är ju att vara fysiskt attraktiv. En överväldigad majoritet av tjejer finner den där kroppen något så ofantligt mycket mer attraktiv än byggare/styrkelyftares.
Är väl lite modernt och hippt med sprutnarkomaner då.
Är väl lite modernt och hippt med sprutnarkomaner då.
Har inget med modernitet eller vad som är "hippt" att göra men helt enkelt det faktum att kroppsbyggare/styrkelyftare inte innehar sexuellt attraktiva fysiker, något som ironiskt nog enbart kroppsbyggarna/styrkelyftarna själva tycks tro att dom har, medans kvinnor i regel föredrar män som är någorlunda "fit" och möjligtvis har någon/några rutor synliga.
Rätt kul det där må jag säga. När jag var yngre och började träna, ville bli "biff" och "stark" så hade jag fokus att bli mer attraktiv för brudar. I själva verket hade jag uppnått detta efter typ 1 års träning, efter det så resulterade ökad storlek/styrka enbart i fler komplimanger från män :laugh:
Att bli mirad av andra män är ju minst lika bra som att få tjejer efter sig, skäms inte.
Att bli mirad av andra män är ju minst lika bra som att få tjejer efter sig, skäms inte.
Not surprised :d
Pitepalt
2015-07-26, 05:58
Har inget med modernitet eller vad som är "hippt" att göra men helt enkelt det faktum att kroppsbyggare/styrkelyftare inte innehar sexuellt attraktiva fysiker, något som ironiskt nog enbart kroppsbyggarna/styrkelyftarna själva tycks tro att dom har, medans kvinnor i regel föredrar män som är någorlunda "fit" och möjligtvis har någon/några rutor synliga.
Rätt kul det där må jag säga. När jag var yngre och började träna, ville bli "biff" och "stark" så hade jag fokus att bli mer attraktiv för brudar. I själva verket hade jag uppnått detta efter typ 1 års träning, efter det så resulterade ökad storlek/styrka enbart i fler komplimanger från män :laugh:
*facepalm*
Sparven från Minsk
2015-07-26, 07:09
Tycker dock det svänger mer och mer åt fitness-hållet. Allt fler tjejer uppskattar en mer atletiskt byggd fysik.
Som jag uppfattar det springer det oftast runt otroligt snygga fitnesstjejer runt dessa herrar, som hundar under höglöp och i princip gnider sig mot dom.
Denna tonårskropp som länkades på bilden som tjejer kan beundra har mer med fejset att göra, släng dit hawkings nuna på kroppen eller på Nick augers fysik så får vi se vilken som lättast får ett kvart i tre ligg
http://www.myfitnessstudio.co.uk/wp-content/uploads/nickauger.jpg
Iof går det säkert hem hos dominatrixer
Sheogorath
2015-07-26, 08:50
I själva verket hade jag uppnått detta efter typ 1 års träning, efter det så resulterade ökad storlek/styrka enbart i fler komplimanger från män :laugh:
Funny 'cos it's true. :D
Alltså, nja...
Han är söt men absolut inte sexig, men sen tänder jag på män och inte pojkar som ser ut som 17år :D
tefached
2015-07-26, 14:06
Killar som tränar väldigt mycket verkar alltid så saltiga att majoriteten av tjejer inte verkar gilla muskelberg över lite mindre killar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.