Visa fullständig version : tjena vila då och då från pass?
JeffSeid
2015-05-27, 15:23
Tjena har kört alla stora muskler 2 ggr i veckan nu i en månad så det har blivit 6 dagars träning sedan en månad tbx och tänkte kika med er om det är bra/viktigt att kanske hoppa ett bröst/rygg pass efter mycket träning? Har kört bröst 3 ggr i veckan i 3 veckor nu och ska köra rygg 3 ggr nu och tänkte om det kanske är bra om jag vilar idag från rygg och bröst passet ☺ vad anser ni?
Action Fighter
2015-05-27, 15:28
Varför skulle du behöva det? Känner du dig sliten?
Jansson_84
2015-05-27, 15:41
Du märker när du ska hoppa över pass helt naturligt i och med att din kropp säger ifrån.
Om du funderar på att hoppa över pass i "förebyggande" syfte att inte bli övertränad så låter det bara som att det är latmasken i dig som talar. :whipped:
JeffSeid
2015-05-27, 15:50
Du märker när du ska hoppa över pass helt naturligt i och med att din kropp säger ifrån.
Om du funderar på att hoppa över pass i "förebyggande" syfte att inte bli övertränad så låter det bara som att det är latmasken i dig som talar. :whipped:
Haha ja om det ändå vore så nej men funderar på det då jag nyligen kom hem från axelpasset och sitter och pluggar till mitt sista prov i ekonomi 😉
JeffSeid
2015-05-27, 15:51
Varför skulle du behöva det? Känner du dig sliten?
Nja har dock kört mitt axelpass för ca 1 h sedan ☺
Pretorian
2015-05-27, 16:16
Näää, tror inte du behöver vila om du inte känner att passen börjar gå dåligt. Men ta en paus om du måste plugga min son.
JeffSeid
2015-05-27, 16:23
Näää, tror inte du behöver vila om du inte känner att passen börjar gå dåligt. Men ta en paus om du måste plugga min son.
Nej det stämmer nog , lär nog dra iväg ikväll isf. Har en dag imorgon på mig också så lär nog dela upp pluggandet, far.
Jansson_84
2015-05-27, 16:27
Kan vara skönt att ta ett break och skingra tankarna om man pluggat hårt/länge.
Action Fighter
2015-05-28, 09:05
Haha jaha det är plugget som du funderar över! ;)
Se till att du prioriterar träningen över plugget, det har jag gjort hela studietiden och det har ju gått fint med flertalet omtentor som ligger kvar. Men bra form är man i! ;)
PureWhey
2015-05-28, 10:57
haha jaha det är plugget som du funderar över! ;)
se till att du prioriterar träningen över plugget, det har jag gjort hela studietiden och det har ju gått fint med flertalet omtentor som ligger kvar. Men bra form är man i! ;)
+1
:d
oscarovegren
2015-05-28, 11:32
Tjena har kört alla stora muskler 2 ggr i veckan nu i en månad så det har blivit 6 dagars träning sedan en månad tbx och tänkte kika med er om det är bra/viktigt att kanske hoppa ett bröst/rygg pass efter mycket träning? Har kört bröst 3 ggr i veckan i 3 veckor nu och ska köra rygg 3 ggr nu och tänkte om det kanske är bra om jag vilar idag från rygg och bröst passet ☺ vad anser ni?
Du kör bröst 3 dagar i veckan men inte ben?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.