Visa fullständig version : Fenomenet "wrap"
Dessa "wraps" som folk försöker sälja som smör i solsken, varför tror folk att det fungerar? Är de allmänt dumma i huvudet eller vill hitta genvägar?
Ni som ej vet, googla ultimate body wrap eller liknande så ser ni. cofffee
hahavaffan
2015-05-04, 13:21
Håller helt med. Semmelwraps var inte ens gott!
dluddeckens
2015-05-04, 13:49
Ganska okej wraps på Donken, bättre än att äta nuggets liksom.
Red Apple
2015-05-04, 13:52
Åt en halloumiwrap till lunch, absolut inget fel på den din hejter.
Subways wraps är också ganska goda. Bra macros om man vill hålla fettet lågt dessutom. Förstår inte vad du klagar på.
Wraps är väl rätt gammalt nu? Är väl en 15år+ sen det blev populärt i skolmaten.
Wraps är väl rätt gammalt nu? Är väl en 15år+ sen det blev populärt i skolmaten.
Men många försöker nyansera tekniken nu, som tidigare nämnt, semelwrap exempelvis. Jag är lite skeptiskcofffee
MojjMojj
2015-05-04, 14:35
Standardmåltid/lunch på jobbet under diet/deff. "Hälsowrap" 250 kycklingfilé, 100g keso, sallad, avocado, balsamico och sen salta och peppra + dijonsenap :D
Jockefoten
2015-05-04, 14:36
Vad tror ni om att döpa om Kebabrullar till Kebabwrap? Kan det vara en hit?
Vad tror ni om att döpa om Kebabrullar till Kebabwrap? Kan det vara en hit?
jag skulle sluta äta det.
wraps är grymt.
brukar käka det typ varje fredag.
semmelwraps låter dock dumt.
Jag tycker bacon wraps fungerar.
Jag tycker bacon wraps fungerar.
lätt. bacon är bäst
Som en fylld mjuk taco aka tortilla. Jag ser inte problemet.
Linjedomarn
2015-05-04, 16:24
Av en händelse så såg jag på dokusåpan "ex on the beach" där det var en partysugen ung man som hällde lite kryddor från kryddskåpet på plastfolie, som han sedan snörade runt magen för att ha på några timmar. Hans hypotes var att kryddorna skulle suga ut fettet samt "slaggprodukter" (ospecificerade). Visste ärligt talat inte om jag skulle skratta eller gråta. Sen några veckor efteråt får man se det här...
http://mustanglist.com/ml_images/356/2012-12-04_16.06.40.jpg
Fantastiska resultat, drog in magen på bara 72h!.
Av en händelse så såg jag på dokusåpan "ex on the beach" där det var en partysugen ung man som hällde lite kryddor från kryddskåpet på plastfolie, som han sedan snörade runt magen för att ha på några timmar. Hans hypotes var att kryddorna skulle suga ut fettet samt "slaggprodukter" (ospecificerade). Visste ärligt talat inte om jag skulle skratta eller gråta. Sen några veckor efteråt får man se det här...
Ser reklam för den där över hela Facebook, och alla tjockisar frågar vad det kostar direkt. *whatever*
StarkaUlf
2015-05-04, 16:32
:laugh:
Linjedomarn
2015-05-04, 16:45
Ser reklam för den där över hela Facebook, och alla tjockisar frågar vad det kostar direkt. *whatever*
Vad har du för vänner på facebook om sådant kommer upp på din feed?
shadowfire
2015-05-04, 17:18
Vad har du för vänner på facebook om sådant kommer upp på din feed?
1+ vad har du googlat på? ;)
Linjedomarn
2015-05-04, 17:23
Gillar förövrigt disclaimern på deras hemsida
Individual results can and will vary. These descriptions are not intended to make claims that these products can be used to diagnose, treat, cure, mitigate or prevent any disease. These claims have not been clinically proven or evaluated by the FDA or any regulatory or governmental agency. Supplements in Canada have been approved by Health Canada and have been assigned an NPN.
Nu tycker jag vi går tillbaka till ursprungsfrågan och pratar mat!
lätt. bacon är bäst
+1*drool*
Red Apple
2015-05-04, 18:07
Linjedomarn är en jävla partypooper.
Luca Brasi
2015-05-04, 18:28
Jag bildgooglade och resultatet liknar det man får om man bildgooglar ...nvm förresten.
bacon i all ära, men fan vilken vidrig wrap.
hade de serverat mig det där runt hörnet hade jag kastat den i ansiktet på
dom och styckmördat ägaren.
Linjedomarn
2015-05-04, 18:54
Man behöver inte gå helt vilda västern bara för man går in på allmänt... :Virro
JacobHeitmann
2015-05-04, 19:03
Det är helt ok att vara så här i allmänt.
https://i.imgur.com/jPkUlKZ.gif
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.