handdator

Visa fullständig version : Vi som spelar hearthstone eller tänker börja göra det

shut teh face
2015-04-24, 17:55
Är det några här som spelar hearthstone?

Favoritklass? Är det pay-to-win?

Hearthstone är ett spel som är gratis, men man kan köpa kort, men man måste inte, det går att tjäna dem med hederligt arbete

Jag tycker det är ett bra spel när man inte har så mycket tid till övers

Jag är väldigt förtjust i IRL-samlar-bräd-karaktärspel så detta fungerar perfekt

shut teh face
2015-04-24, 17:57
Men! Flytta till allmänt någon snälla.. :)

baton69
2015-04-24, 17:57
Passar väldigt bra i kost och näring måste jag säga :)

Linjedomarn
2015-04-24, 19:31
Finns en tråd: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=205990&page=66 Men gör väl inget med en till :P.

Jag spelar lite olika klasser men främst lock och mage. Har inte köpt ett ända pack utan nött lite för att få hyffsade kort. Går att nå rätt hög rank med ganska basic kort ändå så.

tefached
2015-04-24, 20:38
Är det några här som spelar hearthstone?

Favoritklass? Är det pay-to-win?

Hearthstone är ett spel som är gratis, men man kan köpa kort, men man måste inte, det går att tjäna dem med hederligt arbete

Jag tycker det är ett bra spel när man inte har så mycket tid till övers

Jag är väldigt förtjust i IRL-samlar-bräd-karaktärspel så detta fungerar perfekt

Jag tycker hearthstone är pay to compete. Förstår inte varför folk förväntar sig allt utan kostnad bara för att man kan får tillgång till spelet. Tycker du spelet är kul får du betala lite likadant med de flesta spel fast här får du mer chans att pröva det iallafall. Har en kompis som har nästan alla decks helt i guld och vart rank 1 legend många gånger utan att ha köpt ett enda pack.