Logga in

Visa fullständig version : Sista chansen i livet att vara en festprisse

YoloKolo
2015-04-08, 19:23
Jag börjar närma mig 30 år och är snart färdigutbildad. Jag är attraktiv på arbetsmarknaden och kommer bli tvungen att göra karriär rätt omgående. Jag vill hitta mig ett seriöst förhållande, bilda familj och hela den biten.

Bredvid studier och jobb har jag tränat väldigt länge och seriöst. Resultatet är bra och i år är första gången jag gör en riktigt seriös "deff" för att komma i min bästa sommarform någonsin. Planen är att, eftersom att jag har ambitionen att ordna ett stadigt och seriöst familjeliv, leva ut till fullo den här sommaren och samtidigt som jag är i min bästa form någonsin.

Jag ska ligga, festa, utforska och ha allmänt syndigt och skoj! Jag tror att detta också bara skulle vara nyttigt för mitt framtida, mer seriösa, liv. Att ha "levt livet" ni vet så man inte får världen ålderskris senare och köper motorcykel och skinnbyxor.

Då är bara frågan, vart ska jag resa i sommar? Gärna flera ställen, nyckelorden är alkohol, brudar, lite kläder, stränder, sola, ****** och så vidare. Det ska gärna även vara något förslag som man kan resa själv till utan att klassas som ett plockmongo. Många av mina vänner har ju redan ingått det där seriösa livet, så dem som resesällskap är tyvärr uteslutet. Vill någon på Kolo hänga med, så PM:a!

SimonV
2015-04-08, 19:45
Jag börjar närma mig 30 år och är snart färdigutbildad. Jag är attraktiv på arbetsmarknaden och kommer bli tvungen att göra karriär rätt omgående. Jag vill hitta mig ett seriöst förhållande, bilda familj och hela den biten.

Bredvid studier och jobb har jag tränat väldigt länge och seriöst. Resultatet är bra och i år är första gången jag gör en riktigt seriös "deff" för att komma i min bästa sommarform någonsin. Planen är att, eftersom att jag har ambitionen att ordna ett stadigt och seriöst familjeliv, leva ut till fullo den här sommaren och samtidigt som jag är i min bästa form någonsin.

Jag ska ligga, festa, utforska och ha allmänt syndigt och skoj! Jag tror att detta också bara skulle vara nyttigt för mitt framtida, mer seriösa, liv. Att ha "levt livet" ni vet så man inte får världen ålderskris senare och köper motorcykel och skinnbyxor.

Då är bara frågan, vart ska jag resa i sommar? Gärna flera ställen, nyckelorden är alkohol, brudar, lite kläder, stränder, sola, ****** och så vidare. Det ska gärna även vara något förslag som man kan resa själv till utan att klassas som ett plockmongo. Många av mina vänner har ju redan ingått det där seriösa livet, så dem som resesällskap är tyvärr uteslutet. Vill någon på Kolo hänga med, så PM:a!

Ullared

R Scarpa27
2015-04-08, 19:51
& efter ullared hade jag besökt bingohallen och spelat bingo, många erfarna kvinnor där.
+ att där blir du lammkött och behöver inte stressa med åldern och nojan.

& just ja du kanske vinner på bingon som bonus också, en varukorg med torra kex, kaffe & bingolotter och en duttpenna.

BlötSnö
2015-04-08, 19:56
Innanför eller utanför landets gränser?
Om du vill kalasa med somriga svennebananer så skulle jag säga Smögen och där i krokarna.
Utomlands... Jadu, det finns hur många ställen som helst, beroende på budgeten.

YoloKolo
2015-04-08, 19:58
Lever i fel land.

YoloKolo
2015-04-08, 20:02
Innanför eller utanför landets gränser?
Om du vill kalasa med somriga svennebananer så skulle jag säga Smögen och där i krokarna.
Utomlands... Jadu, det finns hur många ställen som helst, beroende på budgeten.

Både och, jag har 50 000 kr att spendera på sommaren.

Red Apple
2015-04-08, 20:05
Berlin, Prag och Budapest kan va göa för ändamålet. Ta inte emot gratis godis från främlingar och blanda inte för mycket. Skogsrejv är det bästa dom finns i festväg i Sverige sommartid, så gå på såna när du inte är bortrest.

R Scarpa27
2015-04-08, 20:08
Både och, jag har 50 000 kr att spendera på sommaren.

köp en husvagn och dra runt med.
kan ju inte bli bättre.

Jokester
2015-04-08, 20:11
Vad du än gör se till att du åker till ett ställe med folk i din ålder. Finns inget mer patetiskt än en nybliven 30-årig singel som ska springa runt bland 18-20 åringar och leka av sig.

jenni
2015-04-08, 20:12
Jag skulle säga att satsa på kvalitet ist för kvantitet

R Scarpa27
2015-04-08, 20:13
vad du än gör se till att du åker till ett ställe med folk i din ålder. Finns inget mer patetiskt än en nybliven 30-årig singel som ska springa runt bland 18-20 åringar och leka av sig.

+1

Maverick
2015-04-08, 20:14
Budapest, Rio, Panama, Colombia, Cuba, Reykjvik, St Lucia, Berlin, Barcelona, Madrid... några iaf, vissa är det ju bättre årstider på än andra under sommaren dock...

Jokester
2015-04-08, 20:18
Budapest, Rio, Panama, Colombia, Cuba, Reykjvik, St Lucia, Berlin, Barcelona, Madrid... några iaf, vissa är det ju bättre årstider på än andra under sommaren dock...

Det stavas Kuba och dit åker man inte och raggar (köper) själv om man inte är 60+ med ölmage.

Maverick
2015-04-08, 20:23
Det stavas Kuba och dit åker man inte och raggar (köper) själv om man inte är 60+ med ölmage.

Köpa kan man göra om man är 60+, och finns ganska mycket softa ställen om man vet vart man ska, eller fanns iaf är några år sedan jag kom hem.

Och förlåt Kuba...

King Grub
2015-04-08, 20:23
Tidigare bannat troll.