Logga in

Visa fullständig version : Om du var en fluga.

R Scarpa27
2015-03-27, 21:08
Hörde en ganska kul sak på radio, där ämnet var " om du var en fluga" var får du upp dina första tankar att flyga in och sitta och spana på? eller göra??

nu leker vi med tanken att du är en fluga 24 timmar och är även odödlig under dessa 24h och återgår sedan till människa, så hur spenderar du dessa 2 timmar bäst ? :)

jag själv har ingen ide ännu faktist =/ hmm svårt...
men kommer nog på något senare i tråden...

så vad skulle du göra?

billmaier
2015-03-27, 21:14
Började tänka på denna bild :D

http://idiot.se/bilder/atabajs.jpg

R Scarpa27
2015-03-27, 21:20
så hur spenderar du dessa 2 timmar bäst ? ska ju vara 24 timmar bäst... inte 2 ;)
någon får vänligen skriv dit 24 ist för 2 och radera detta inlägg annars läs detta =P

R Scarpa27
2015-03-27, 21:22
Började tänka på denna bild :D

http://idiot.se/bilder/atabajs.jpg

haha

Latissimus Dorsi
2015-03-27, 21:44
Begå självmord alternativt styra upp folkmord på alla flugor, hatar flugor.

jenni
2015-03-27, 22:55
Självklart spionera på USAs ledare sedan rapportera till Putin,

Captainwide
2015-03-27, 23:00
Skulle tränat upp mig så jag utvecklades till en Broms.

J.V
2015-03-28, 07:14
Tjuvlyssnat någon kod till något system som kräver kod och sedan skulle jag använt koden till att få mig en massa pengar.

Exdiaq
2015-03-28, 07:21

Flyga från skithög till skithög m.a.o.?

Arf Pingvin
2015-03-28, 12:42
Första tanken är så omogen att det behöver man inte skriva ut.

svag74
2015-03-28, 12:46
Flyga in i första bästa omklädningsrum för motsatta könet, och klaga över att upplösningen är så jäkla låg *gah!*

micke81
2015-03-28, 13:01

Det var inte oväntat.

Har du provat lyxsemester på Krim än?

Kåtlett
2015-03-28, 13:07

Tjejernas omklädningsrum? :naughty:

jenni
2015-03-28, 13:13
Det var inte oväntat.

Har du provat lyxsemester på Krim än?

Ja, eller mr president har ju planerat in en vecka rätt snart, självfallet är att tacka nej inget alternativ*cupid*

C h r i s
2015-03-28, 13:45
Tjejernas omklädningsrum? :naughty:

Att äta bajs såklart!

XXXL
2015-03-28, 13:54

Sen internets intåg så är man inte lika intresserad av "tjejernas omklädningsrum" längre, att få se lite nakna bröst är lika vanligt som att handla mjölk.

Pherall
2015-03-28, 13:59
Skulle nog bara flyga omkring skrikandes och känna hur ballt det var.

Äta bajs kan man ju göra när som helst.

micke81
2015-03-28, 17:52
Sen internets intåg så är man inte lika intresserad av "tjejernas omklädningsrum" längre, att få se lite nakna bröst är lika vanligt som att handla mjölk.

Så vitt jag minns så kunde man kika på nakna bröst i mataffären medans man handlade mjölk redan innan internet dök up:smash:

VoDaresVins
2015-03-28, 18:39
Skulle ge mig på den ultimata uppgiften i flugans liv. In i nåns sovrum när de försöker sova. Klättra på deras armar och ansikten så fort de slumrat till igen. Bra tillägg att man hade livsförsäkring. :d

supercharge
2015-03-28, 18:49
Är det en fluga med teleporteringsmöjligheter? Annars kommer man inte långt tänker jag. Men jag skulle nog köra följande Schema:

* Vita huset
*CIA
* NSA
* Area 51
* Jessica Albas duschrum

R Scarpa27
2015-03-28, 19:34
Är det en fluga med teleporteringsmöjligheter? Annars kommer man inte långt tänker jag. Men jag skulle nog köra följande Schema:

* Vita huset
*CIA
* NSA
* Area 51
* Jessica Albas duschrum

ja vi kan köra med teleporteringsmöjligheter då blir ämnet bredare, annars hinner man inte mkt på 24H med 8 km/h och jo en fluga kan flyga upp till 25 km/h när den har bråttom =).

Kom även ihåg att Ni är en odödlig fluga under 24h

ARMSTARK
2015-03-28, 19:49
Man brukar se flugor sitta och flyga två och på ryggen på varandra...typ det skulle jag göra, hela tiden.

XXXL
2015-03-28, 20:42
Så vitt jag minns så kunde man kika på nakna bröst i mataffären medans man handlade mjölk redan innan internet dök up:smash:

Ja eller skara sommarland ( http://www.sommarland.se ) på 80-talet,

http://imgur.com/a/4alT9#WDT3L7s

OBS BRÖST OBS NSFW OBS OBS OBS INTE SÄKERT FÖR JOBB/FRU/FAMILJ

R Scarpa27
2015-03-28, 20:57
oo minns även som barn när jag tänker efter att det var mkt topless på stränder. ska nog kika in på länken din xxxl skara sommarland är för övrigt kul / var kul iaf.

XXXL
2015-03-28, 21:00
Vet inte om det är "okej" att posta en länk till en sida där det är naket men jag informerar om det rätt tydligt annars är de väl bara ta bort. Det är ju inte direkt porr, vanliga fotografier tagna från Skara Sommarland på 80-talet.

Hoppas de kommer en sån trend snart igen :)

Gober
2015-03-28, 21:07
Vet inte om det är "okej" att posta en länk till en sida där det är naket men jag informerar om det rätt tydligt annars är de väl bara ta bort. Det är ju inte direkt porr, vanliga fotografier tagna från Skara Sommarland på 80-talet.

Med tanke på att det är småflickor så får en väl hoppas att det inte anses vara porr. Aningen suspekt att lägga ut just de bilderna på nätet.

R Scarpa27
2015-03-28, 21:13

är väl redan påväg, fb har ju nu börjat tillåta breast pictures osv...

finns faktist sanning i det många tjejer säger... varför ska killar och män få visa brösten? och inte tjejer/kvinnor? bara att de står ut lite mer. (sjukt egentligen)

finns ju även stora instagrakonton med free womens nipples osv osv...
helt rätt på sitt sätt.

dock tror jag bikin uppkommit mkt också för att det finns folk som inte kan hantera att se vissa nakendelar och beter sig illa dumt åt.

XXXL
2015-03-28, 21:15
är väl redan påväg, fb har ju nu börjat tillåta breast pictures osv...

finns faktist sanning i det många tjejer säger... varför ska killar och män få visa brösten? och inte tjejer/kvinnor? bara att de står ut lite mer. (sjukt egentligen)

finns ju även stora instagrakonton med free womens nipples osv osv...
helt rätt på sitt sätt.

dock tror jag bikin uppkommit mkt också för att det finns folk som inte kan hantera att se vissa nakendelar och beter sig illa dumt åt.

Va vart har du läst det?

R Scarpa27
2015-03-28, 21:17
Med tanke på att det är småflickor så får en väl hoppas att det inte anses vara porr. Aningen suspekt att lägga ut just de bilderna på nätet.

dock på de yngsta är de ordentligt skymda.

dock tror jag inte dom är minderåriga och speciellt inte idag... de är säkerligen äldre än oss alla här :D

R Scarpa27
2015-03-28, 21:21
Va vart har du läst det?

var visst specifikt att visa brösten för ammande kvinnor.

står på flesta medier bla här http://www.metro.se/nyheter/facebook-tillater-bara-brost/EVHnfp!xnAcggOg8AQ/

men många tjejer klagar ju även att få visa brösten även utan att amma, så det kan säkert bli normalt det med i framtiden, det är ju en naturlig kroppsdel faktist.

Fuark
2015-03-28, 21:33
Hade nog hängt inne hos Valve i Washington och kollat vad dom pysslar med. Eventuellt sno några hårstrån från Gaben som jag kan glasa in och hänga upp på väggen

R Scarpa27
2015-03-28, 21:42
åka med i massa sportbilar =) så har man upplevt ett gäng sportbilar sen också :D man kan ju tom sitta på taket! :hbang: och även dra på lyxrestauranger och smaka på lyxmat och sen flyga runt och skita på folk hahahahhaa.

jo hade även se hur det hade varit att kommunicera med andra flugor och insekter och uppleva deras värld lärt mig språket på 24h så kan man kommunicera med dom som sen =P

Fuark
2015-03-28, 21:50
jo hade även se hur det hade varit att kommunicera med andra flugor och insekter och uppleva deras värld lärt mig språket på 24h så kan man kommunicera med dom som sen =P

Jag är övertygad om att en konversation med en fluga inte kommer att vara speciellt givande :d

R Scarpa27
2015-03-28, 21:52
Jag är övertygad om att en konversation med en fluga inte kommer att vara speciellt givande :d

vem vet? =) han kanske tänker likadant om människan, och visst fan har han rätt inte mkt givande från en människa får man inte heller =P.

kanske dra in i ett getingbo och utmana getingarna och ragga upp drottningen!