Visa fullständig version : Tråden för Facebookstatusar du aldrig vågade skriva
Diomedea exulans
2015-03-06, 17:07
Alla är vi med om ibland att det kliar i våra fingrar att skriva en statusuppdatering på Facebook, men att vi inte vågar eftersom den är för grov, självutlämnande eller pinsam för att vi vill att den ska läsas av våra svärmödrar, chefer, högstadiemobbare, psykiatriker osv. Jag tänkte att vi kunde ha en tråd där vi kan ge utlopp för våra dolda Facebookstatuslustar.
Jag börjar. Idag tänkte jag skriva:
Jag börjar märka ett mönster:
Kvinnor som vill ha sex med mig tycker att jag är snyggast i gigantiskt helskägg.
Kvinnor som aldrig skulle få för sig att ha sex med mig tycker att jag är snyggast utan skägg.
Guuu, vad svårt att bestämma sig för vilken målgrupp man vill tillfredsställa... *Kastar hyveln åt helvete*
Du vet att du kan göra grupper så kan du välja vilken publik du skall adressera. (även ifall jag tycker det är fegt)
Sen undrar jag varför du inte vågade skriva ut den där, den var väl ganska harmlös
Meh, jag vill vara med och leka men det enda jag brukar censurera är jobbrelaterade saker. Det blir inte mindre olämpligt att skriva sånt här.
Annars har jag både naket, snuskskämt, politik- och religionskritik på min FB.
Diomedea exulans
2015-03-06, 17:27
Du vet att du kan göra grupper så kan du välja vilken publik du skall adressera. (även ifall jag tycker det är fegt)
Sen undrar jag varför du inte vågade skriva ut den där, den var väl ganska harmlös
Det visste jag inte, men jag visste att man kan göra så enskilda vänner inte kan se.
Jag tycker allt som har med sex att göra känns lite tveksamt att ha som status.
Diomedea exulans
2015-03-06, 18:10
Oxe: Med ditt stöd i ryggen vågade jag lägga upp den statusen iallafall!
Ibland när jag är för öppen på Facebook brukar min storebror och mina föräldrar skälla på mig. Hoppas jag inte blir arvlös nu.
Köpte en ny fin bong en dag. Tänkte lägga upp bild på den som facebook-status men kycklingade ur.
Jag har aldrig vågat skriva:
"Gilla om jag är snygg
kommentera om jag är ful
dela om jag är en hemsk attentionwhore till människa" "
Tricklew
2015-03-06, 18:20
Ta bort din familj från facebook och skriv vad du vill sedan, nu har jag stängt min facebook, men innan dess hade jag både hårdporr och våldtäktsskämt på min sida.
filmjölk
2015-03-06, 18:25
Jag har ungefär tusen mlm. rasistiska facebookstatusar som jag vill lägga upp men av diverse skäl inte vågar lägga upp, som inte passar sig här heller.
Diomedea exulans
2015-03-06, 18:53
Oxe: Med ditt stöd i ryggen vågade jag lägga upp den statusen iallafall!
Ibland när jag är för öppen på Facebook brukar min storebror och mina föräldrar skälla på mig. Hoppas jag inte blir arvlös nu.
Min mamma gillade statusen. Verkar som om jag är säker.
Min mamma gillade statusen. Verkar som om jag är säker.
Trodde du skulle sluta ragga 2015? :d
Inte så mycket Facebookstatusar som jag aldrig vågat skriva, mer kommentarer jag inte vågat skriva, ganska många faktiskt. Blir en sån jävla skitstorm så fort man skriver något som inte den personen håller med om...
Diomedea exulans
2015-03-06, 20:01
Trodde du skulle sluta ragga 2015? :d
Du vet hur det är med nyårslöften!
shadowfire
2015-03-06, 20:25
trodde du skulle sluta ragga 2015? :d
:d
Jag har visserligen få FB-vänner, och hårt reglerat i grupper, men ibland vill jag skriva haranger om dumheter som folk delar helt slentrianmässigt, eller när de skriver fånigt, ogenomtänkta grejer. Men jag sitter på händerna. Och trots att jag aldrig har offentliga statusar skriver jag aldrig om mitt jobb, förutom i termer av "spännande och stimulerande dag".
Diomedea exulans
2015-03-06, 20:58
Oxe, du är ett geni, den har fått 11 Likes!
Har ingen lust att skylta med min bitterhet så offentligt, så jag skriver aldrig nåt alls. Enklare här där ingen känner mig. Om jag bara skrev om positiva saker (som faktiskt inträffar) så känner jag att jag ljuger istället.
Jag tänker ofta på familj och släkt. Så mina status är ganska lama xD
Jag slutade med FB uppdateringar när jag började läsa bakåt i tiden och insåg att de kändes så jävla pinsamma. Funderar på om jag borde göra samma sak på kolo ibland
:em::d
Funderar ibland på att posta något om att jag som barn på 90-talet aldrig hade velat att mina föräldrar postade bilder på mig 24/7 på när jag är halvnaken eller klädde mig i konstiga kläder på facebook.
Men jag orkar inte med den shitstormen som skulle bli då jag har många singelmammor i min feed vars största nöje är att minst två gånger per dag posta bilder eller statusar om konstiga saker som deras ungar sagt eller gjort.
Funderar ibland på att posta något om att jag som barn på 90-talet aldrig hade velat att mina föräldrar postade bilder på mig 24/7 på när jag är halvnaken eller klädde mig i konstiga kläder på facebook.
Men jag orkar inte med den shitstormen som skulle bli då jag har många singelmammor i min feed vars största nöje är att minst två gånger per dag posta bilder eller statusar om konstiga saker som deras ungar sagt eller gjort.
"hide all by" har räddat mig från att kasta datorn genom rutan många gånger!
Folk med bebisbilder ryker omgående!
Diomedea exulans
2015-03-06, 21:46
Jag tror att man kan komma förbi en shitstorm genagenom att vara noggrann att uttrycka sig nästan överdrivet artigt. I vissa fall iallafall.
Jag tror att man kan komma förbi en shitstorm genagenom att vara noggrann att uttrycka sig nästan överdrivet artigt. I vissa fall iallafall.
Nej.
http://s3.amazonaws.com/theoatmeal-img/comics/kids/kids_vertical.png
Nej.
http://s3.amazonaws.com/theoatmeal-img/comics/kids/kids_vertical.png
Fyfan vad jag spyr på folk som använde sina barn som reklampelare i sociala medier. Jag ska själv få barn i september och folk är nästan upprörda över att vi inte har annonserat ut något om det på internet. Jag tänker fanimej inte börja sen heller, tur att man har en likasinnad tjej på det!
Jag har nästan inga vänner på facebook så ingen vits med att censurera något, alla som är med där vet ungefär hur jag är och fungerar.
Fyfan vad jag spyr på folk som använde sina barn som reklampelare i sociala medier. Jag ska själv få barn i september och folk är nästan upprörda över att vi inte har annonserat ut något om det på internet. Jag tänker fanimej inte börja sen heller, tur att man har en likasinnad tjej på det!
Nej du är galen! Du förstår väl att du måste ha en egen fb sida redan nu för ditt ännu icke födda barn där ni kan uppdatera som om det vore barnet med små gulliga "ojoj, nu tycker jag att jag sparkar lite i mamma så hon mår lite illa fniss" och sen är det bara att inkassera 100 likes från andra tjejer och mammor. *spy**spy*:d
TheOne1994
2015-03-06, 22:11
Jag har nästan inga vänner på facebook så ingen vits med att censurera något, alla som är med där vet ungefär hur jag är och fungerar.
jag har bara fb vänner,eller jag har 1 riktig vän i livet. En sådan man kan ringa om vad som helst när som helst...resten är elektroniska vänner = inget att ha. Har FB för att följa mina barn.
Har låtit bli att skriva en del grejer med lite sexuell anspelning då jag har fyra syskon som skall slippa se det, samt att jag gjorde det en gång och min syster gick in och kommenterade, samt upplyste min mamma om det som upplyste min pappa om det och sedan blev det obekväm stämning.
Det var egentligen en väldigt harmlös grej om hur enormt attraktiv den genomsnittliga japanska tjejen är, men ändå...
Diomedea exulans
2015-03-08, 15:17
Misstänker att det här är lite för töntig humor för mina bekanta, så vågade inte skriva det:
Idag är det sånt väder där man iförd jacka på nolltid blir genomdränkt i svett från topp till tå men utan jacka lika fort blir förvandlad till en isstod. Vill du ha en gigantisk glasspinne med svettsmak? Stoppa upp en glasspinne i stjärten på mig, ta på mig en jacka, ta av jackan, klart.
filmjölk
2015-03-08, 15:49
Får man inte skriva om varken sina barn eller sin träning så har jag ingenting att skriva.
Med tanke på att ens framtida arbetsgivare kanske kommer kika in i min profil så är jag väldigt mån om vad jag skriver.
Scratch89
2015-03-08, 16:16
Misstänker att det här är lite för töntig humor för mina bekanta, så vågade inte skriva det:
Idag är det sånt väder där man iförd jacka på nolltid blir genomdränkt i svett från topp till tå men utan jacka lika fort blir förvandlad till en isstod. Vill du ha en gigantisk glasspinne med svettsmak? Stoppa upp en glasspinne i stjärten på mig, ta på mig en jacka, ta av jackan, klart.
Kinky.
PureWhey
2015-03-08, 16:47
Med tanke på att ens framtida arbetsgivare kanske kommer kika in i min profil så är jag väldigt mån om vad jag skriver.
Gör den privat? :)
Gör den privat? :)
Går det göra så att bara inläggen blir privata, Vill fortfarande att alla bilder ska synas.
Diomedea exulans
2015-03-09, 08:48
Nu börjar jag bli gammal. Hittade ett vitt näshår igår.
Nu börjar jag bli gammal. Hittade ett vitt näshår igår.
http://www.clasohlson.com/medias/sys_master/8885768060958.jpg
Diomedea exulans
2015-03-09, 08:56
Redan gjort.
Jag skrev många texter och raderade då för någon månad sedan när alla skulle tycka synd om någon unge som blev gripen av en ordningsvakt i Malmö.
Har alltid velat göra detta:
"Mitosis är nu i ett förhållande med sin vänstra hand."
Har alltid velat göra detta:
"Mitosis är nu i ett förhållande med sin vänstra hand."
Någon som min ena syster var vän med på facebook hade skapat ett facebook-konto som hette Lena Handén med en bild på en högerhand som profilbild. Denna användare hade han satt som "i förhållande" med.
Folk använder alltså Facebook fortfarande till annat än att länka diverse artiklar från Buzzfeed, tidningar och annat skit? Hur gamla är ni som skriver statusuppdateringar? Seriösa uppdateringar eller bara "larv" spelar ingen roll.
Förutom min mamma och hennes man som tågar på känner jag nog ingen som fortfarande använder Facebook till annat än chatten. 27 JorDZnuRr gammal.
Diomedea exulans
2015-03-11, 00:06
Folk använder alltså Facebook fortfarande till annat än att länka diverse artiklar från Buzzfeed, tidningar och annat skit? Hur gamla är ni som skriver statusuppdateringar? Seriösa uppdateringar eller bara "larv" spelar ingen roll.
Förutom min mamma och hennes man som tågar på känner jag nog ingen som fortfarande använder Facebook till annat än chatten. 27 JorDZnuRr gammal.
Vad lever du i för värld? Jag har massor 30-plussare som skriver den ena utläggningen efter den andra.
REDaction
2015-03-11, 00:34
Tycker det är tråkigt att den här attityden spridit sig så pass mycket. Det är inte direkt coolt att se ner på statusuppdateringar. Önskar fler på min facebook statusuppdaterade då och då så jag visste vad som hände i deras liv. Jag är ju vän med dom jag är av en anledning, inte bara för att få en till siffra i antal vänner.
Edit: Önskar överhuvudtaget att folk vore mer aktiva på facebook. Nu är det ju 95 % som bara stalkar.
http://1.bp.blogspot.com/-NzCKCBz7Fco/UYKeuWHVDKI/AAAAAAAALd0/vInPz4eGHzo/s1600/down.png
Tycker det är tråkigt att den här attityden spridit sig så pass mycket. Det är inte direkt coolt att se ner på statusuppdateringar. Önskar fler på min facebook statusuppdaterade då och då så jag visste vad som hände i deras liv. Jag är ju vän med dom jag är av en anledning, inte bara för att få en till siffra i antal vänner.
Edit: Önskar överhuvudtaget att folk vore mer aktiva på facebook. Nu är det ju 95 % som bara stalkar.Jag ser inte ner på något, jag blev genuint förvånad med tanke på hur det ser ut i mitt flöde som ändå har bra åldersspridning. Det är knappt någon som använder det för "vanliga" statusuppdateringar längre, utan det är mest reklam, tävlingar, länkar till Aftonbladet och Buzzfeed och Buzzfeed-liknande sajter.
Alla jag känner, är bekant med och släktingar har gått över till Instagram för att meddela om världen vad man gör, oavsett ålder.
TapaTalk.
Diomedea exulans
2015-03-11, 09:15
Konstigt att de använder Instagram istället. Där måstr man ju bifoga en bild till allt.
Jag slutade med FB uppdateringar när jag började läsa bakåt i tiden och insåg att de kändes så jävla pinsamma. Funderar på om jag borde göra samma sak på kolo ibland
:em::d
:em:*cry*
TheOne1994
2015-03-11, 09:45
kanske inte OT men den är ganska sevärd. Frågan är vad vi håller på med..
https://www.youtube.com/watch?v=gxMIpOg3vU0
kanske inte OT men den är ganska sevärd. Frågan är vad vi håller på med..
https://www.youtube.com/watch?v=gxMIpOg3vU0
Haha, låter som en nersaktad The Streets låt.
Man vill skriva mycket, många känslor vill ut. Besviken, arg, confusion, kärlek.. istället jag skriver på papper och slänger. Varför vågar inte dela verkligheten? Verkligheten betalar sig inte.
Konstigt att de använder Instagram istället. Där måstr man ju bifoga en bild till allt.Det är väl det kanske många ser som positivt? Jag vet då att jag gör det. Långt från alltid det är några guldkorn som läggs upp, men ibland händer det ju. Valfri text om vad nära och kära har gjort/gör/ska göra + förhoppningen om en intressant/bra bild vinner då över bara texten för min del.
TapaTalk.
Diomedea exulans
2015-03-11, 11:23
Det är väl det kanske många ser som positivt? Jag vet då att jag gör det. Långt från alltid det är några guldkorn som läggs upp, men ibland händer det ju. Valfri text om vad nära och kära har gjort/gör/ska göra + förhoppningen om en intressant/bra bild vinner då över bara texten för min del.
TapaTalk.
Fast jättofta finns det ju typ ingen intressant bild att ta, så man får ta nån jävla selfie eller nåt istället.
TheOne1994
2015-03-11, 11:35
Fast jättofta finns det ju typ ingen intressant bild att ta, så man får ta nån jävla selfie eller nåt istället.
selfie är inte okej om man är över 30 :)
enbart pinsamt..
Diomedea exulans
2015-03-11, 11:38
selfie är inte okej om man är över 30 :)
enbart pinsamt..
Så vad ska man ta bild på om man vill meddela att man fick ett nytt jobb eller nåt via Instagram? Där är en bild onödig och Facebook hade varit bättre.
TheOne1994
2015-03-11, 11:55
Så vad ska man ta bild på om man vill meddela att man fick ett nytt jobb eller nåt via Instagram? Där är en bild onödig och Facebook hade varit bättre.
hmm känner mig gammal :)
om jag fått nytt jobb hade jag berättat det för min tjej och mina barn.Skriva eller visa det på nätet är det sista jag hade gjort. Man ska känna sig stolt inombords och ej via media. Småtöser tar sefies och fibblar med bilder...men inte vuxna män.
Diomedea exulans
2015-03-11, 12:01
hmm känner mig gammal :)
om jag fått nytt jobb hade jag berättat det för min tjej och mina barn.Skriva eller visa det på nätet är det sista jag hade gjort. Man ska känna sig stolt inombords och ej via media. Småtöser tar sefies och fibblar med bilder...men inte vuxna män.
Jag är en småtös med penis och skägg, och jag skulle inte klara mig om jag inte fick bekräftelsehora på Facebook och Instagram flera gånger i veckan.
Jag är en småtös med penis och skägg, och jag skulle inte klara mig om jag inte fick bekräftelsehora på Facebook och Instagram flera gånger i veckan.
*hug*
TheOne1994
2015-03-11, 12:09
he he jag har undrat varför man har ett "behov" att dela sitt liv på FB. Det var coolt i början men nu är det bara löjligt. Bilder på vinglas en fredag kväll: Så ja nu ska jag njuta av ett glas rött....ser ni mig här är jag !!
Det kommer en dag då du måste sluta typ. Den dagen du frågar dej själv om detta är melodin liksom.
Dock förstår jag dej DX , du har massor med projekt med höns och annat så kör på bara.
Ääh, varför måste man sluta? Du låter som en gammal surgubbe som är bitter över ny teknik du inte hänger med på eller vill lägga pengar på. Du kanske använder svartvit TV fortfarande? Låt folk mata upp selfies om det är vad de vill göra, det är lätt att scrolla förbi.
"Coolt" har det väl aldrig varit, men plattformen var ny och spännande.
TapaTalk.
TheOne1994
2015-03-11, 12:26
Ääh, varför måste man sluta? Du låter som en gammal surgubbe som är bitter över ny teknik du inte hänger med på eller vill lägga pengar på? Du kanske använder svartvit TV fortfarande?
TapaTalk.
ja som jag skrev känner jag mig gammal. Det betyer inte att jag har koll på tekniken. Det är bara att vi lever olika liv, jag kunde nästan vara er fassa :)
Jag tror man måste visa sina barn att Internet är inte vägen.
Som förälder kan jag inte visa den dåliga sidan av att sitta vid datorn. Mitt mål är att få vuxna barn som är motiverade och drivan av andra saker än Internet. Det har funkat förr. Vi har ett problem just med barn som sitter 24-7 vid dator / mobil. Förr eller senare måste det sluta. Man får inte vara så mediakåt helt enkelt.
Jag förstår dock er younsters...ni har ju inget val.
Vad lever du i för värld? Jag har massor 30-plussare som skriver den ena utläggningen efter den andra.
Du vet väl att "vi" 30-plusare är gamlingar
(och det stämmer jag klarar fortfarande knappt av instagram)
Du vet väl att "vi" 30-plusare är gamlingar
(och det stämmer jag klarar fortfarande knappt av instagram)
Är det du inte klarar instagram eller instagram inte klarar din rumpa?
Diomedea exulans
2015-03-11, 12:59
he he jag har undrat varför man har ett "behov" att dela sitt liv på FB. Det var coolt i början men nu är det bara löjligt. Bilder på vinglas en fredag kväll: Så ja nu ska jag njuta av ett glas rött....ser ni mig här är jag !!
Det kommer en dag då du måste sluta typ. Den dagen du frågar dej själv om detta är melodin liksom.
Dock förstår jag dej DX , du har massor med projekt med höns och annat så kör på bara.
Två skäl.
För det första: Bekräftelse. Du verkar ha fru och barn? Kanske flera goda vänner? Rentav en hund? Gissningsvis får du massor bekräftelse på daglig basis av dem. Men tänk om du inte hade haft det?
I egenskap av socialt störd singel så har jag väldigt få källor till bekräftelse IRL. Internetbekräftelsen blir då väldigt viktig för min mentala hälsa.
Allra tydligast blev detta när jag backpackade i Australien, en halv värld från de släktingar och få vänner jag ibland umgås med. Jag försörjde mig där med att jobba med diverse fysiska skitjobb, och eftersom jag är så opraktiskt lagd så sög jag på de jobben. Det var både något som jag märkte själv och något som mina chefer inte var sena med att påpeka för mig. Och på fritiden fick jag förstås inte mycket kontakt med folk. Den bästa stunden på dagen under den perioden var när jag satte mig på internetcafét på kvällen och kollade in kommentarerna på det resdagboksinlägg som jag skrivit dagen innan. Oftast hade folk kommenterat att jag skrev på ett jävligt bra och roligt sätt. Och då, under fem minuter om dagen, slutade jag känna mig som en byfåne och kände mig istället som en ganska häftig snubbe.
Det andra skälet är ren underhållning. Jag har inte direkt några andra glädjekällor i livet än Internetbekräftelsen, iallafall nu när Game of Thones inte går. Om jag hade funnit stor njutning i att måla modellflygplan eller vad normala människor nu gör på fritiden så hade jag kanske kunnat tänka "haters gonna hate" och skita i allt vad bekräftelse heter.
Så visst, jag "klarar" mig utan Internetbekräftelse, men jag blir till en grå skugga av en människa, som sällan känner några positiva känslor att tala om.
Är det du inte klarar instagram eller instagram inte klarar din rumpa?
Bara för jag har det och lägger upp en massa bilder betyder inte att jag behärskar det, men det är väl på gränsen liksom att insta klarar hantera min rumpa det är därför jag mest postar upp bilder på mina kelgrisar
TheOne1994
2015-03-11, 13:08
Två skäl.
För det första: Bekräftelse. Du verkar ha fru och barn? Kanske flera goda vänner? Rentav en hund? Gissningsvis får du massor bekräftelse på daglig basis av dem. Men tänk om du inte hade haft det?
I egenskap av socialt störd singel så har jag väldigt få källor till bekräftelse IRL. Internetbekräftelsen blir då väldigt viktig för min mentala hälsa.
Allra tydligast blev detta när jag backpackade i Australien, en halv värld från de släktingar och få vänner jag ibland umgås med. Jag försörjde mig där med att jobba med diverse fysiska skitjobb, och eftersom jag är så opraktiskt lagd så sög jag på de jobben. Det var både något som jag märkte själv och något som mina chefer inte var sena med att påpeka för mig. Och på fritiden fick jag förstås inte mycket kontakt med folk. Den bästa stunden på dagen under den perioden var när jag satte mig på internetcafét på kvällen och kollade in kommentarerna på det resdagboksinlägg som jag skrivit dagen innan. Oftast hade folk kommenterat att jag skrev på ett jävligt bra och roligt sätt. Och då, under fem minuter om dagen, slutade jag känna mig som en byfåne och kände mig istället som en ganska häftig snubbe.
Det andra skälet är ren underhållning. Jag har inte direkt några andra glädjekällor i livet än Internetbekräftelsen, iallafall nu när Game of Thones inte går. Om jag hade funnit stor njutning i att måla modellflygplan eller vad normala människor nu gör på fritiden så hade jag kanske kunnat tänka "haters gonna hate" och skita i allt vad bekräftelse heter.
Så visst, jag "klarar" mig utan Internetbekräftelse, men jag blir till en grå skugga av en människa, som sällan känner några positiva känslor att tala om.
jag trodde inte kontrasten var så stor. Det är kanske som du säger att man får bekräftelsen av sin familj...utan att tänka på det.
Du får skaffa fruntimmer och bran så löser det sig själv :) då kan du säga upp bredbandet.
"Tfw Chelsea åkte ur CL igår och jag idag fick 83 av 100 på tentan om hjärtsjukdomar."
Vidrigt skryt, men förmedla det vill man ju.
Diomedea exulans
2015-03-17, 08:01
Den här var möjligen homofob:
"En man frågade mig om jag ville ha sex. Jag svarade "det går inte, jag har häcken full"."
Den här var för sexuell och möjligen respektlös mot självmordsbombaroffer:
"En sak som gör att jag aldrig skulle vilja bli muslim är Islams föreställning om att man får ett harem av 72 eviga oskulder när man kommer till himmelriket efter döden. Hur kul är det att ligga med en oskuld egentligen? De har vare sig lärt sig vad de själva vill ha i sängväg eller hur man tillfredsställer en man. Erfarna kvinnor, det är en annan femma. Ge mig fri tillgång till 72 medelålders hippiekvinnor i livet efter detta, och jag självmordsbombar skiten ur vad fan du än pekar på."
Jag har aldrig vågat skriva:
"Gilla om jag är snygg
kommentera om jag är ful
dela om jag är en hemsk attentionwhore till människa" "
hahahah låter som något man såg på bilddagboken för några år sedan! :P
Nattljus
2015-03-17, 12:17
Den här var för sexuell och möjligen respektlös mot självmordsbombaroffer:
"En sak som gör att jag aldrig skulle vilja bli muslim är Islams föreställning om att man får ett harem av 72 eviga oskulder när man kommer till himmelriket efter döden. Hur kul är det att ligga med en oskuld egentligen? De har vare sig lärt sig vad de själva vill ha i sängväg eller hur man tillfredsställer en man. Erfarna kvinnor, det är en annan femma. Ge mig fri tillgång till 72 medelålders hippiekvinnor i livet efter detta, och jag självmordsbombar skiten ur vad fan du än pekar på."
Den här är ju jättegammal. Jag har sett ett otal varianter på den *rolleyes*
Diomedea exulans
2015-03-17, 12:44
Den här är ju jättegammal. Jag har sett ett otal varianter på den *rolleyes*
Hmm, då är den kanske PK ändå... *jorgen*
Diomedea exulans
2015-03-22, 12:48
Den här var lite för mörk och möjligen för långsökt:
"Min förmåga att misslyckas med allt jag gör har ibland fått mig att fundera på om jag borde taga mig av daga. Men sedan slog det mig: med tanke på att misslyckas med allt så kommer ett självmordsförsök garanterat leda till att jag blir 120 år gammal. Så nu försöker jag bli så långlivad som möjligt istället."
"Min förmåga att misslyckas med allt jag gör har ibland fått mig att fundera på om jag borde taga mig av daga. Men sedan slog det mig: med tanke på att misslyckas med allt så kommer ett självmordsförsök garanterat leda till att jag blir 120 år gammal. Så nu försöker jag bli så långlivad som möjligt istället."
Den där får ett EMO-pris.
Nattljus
2015-03-22, 13:50
Tråkig och svart utan att vara humor *popcorn*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.