Visa fullständig version : Gym i/nära Bromma
klenisen55
2015-02-03, 20:55
Tjena. Sökte runt men såg att det inte var så aktuella trådar så jag undrar nu om någon vet om något vettigt gym i eller nära Bromma? Har precis flyttat upp och köpt på Nordic Wellness men byter gärna till något med fler böj/mark/bänk "stationer". Mer fria vikter och mindre tjafs så att säga.
Tacksam för svar!
unsuspected
2015-02-03, 23:54
Finns Friskis & Svettis i Abrahamsberg
Vill du lyfta basövningar och bli stark är det väl sumpan och stk som gäller
NICKXXXXXX
2015-02-04, 08:56
Freshfitness i vinta (johannelund t-bana) har 3 power rackets, 2 snea och plana bänkpressar samt 9 skivstänger i centret. Har själv aldrig stött på något gym i västerort med det utbudet. 175kr per månad!
klenisen55
2015-02-04, 17:19
Finns Friskis & Svettis i Abrahamsberg
Vill du lyfta basövningar och bli stark är det väl sumpan och stk som gäller
Freshfitness i vinta (johannelund t-bana) har 3 power rackets, 2 snea och plana bänkpressar samt 9 skivstänger i centret. Har själv aldrig stött på något gym i västerort med det utbudet. 175kr per månad!
Tack så mycket alla. Ska prova runt lite. :)
Slår ett slag för Friskis & Svettis i Abrahamsberg. Tränar på Bromma Träningscenter just nu men kommer att byta dit så fort min nuvarande tid med BTC går ut.
Var där och provtränade härom veckan och tycker att det var ett fantastiskt gym. Verkar vara mycket rejäl och bra utrustning på inköpslistan också enligt en kunnig arbetande jag pratade med där.
klenisen55
2015-02-10, 14:25
Slår ett slag för Friskis & Svettis i Abrahamsberg. Tränar på Bromma Träningscenter just nu men kommer att byta dit så fort min nuvarande tid med BTC går ut.
Var där och provtränade härom veckan och tycker att det var ett fantastiskt gym. Verkar vara mycket rejäl och bra utrustning på inköpslistan också enligt en kunnig arbetande jag pratade med där.
Håller med. Var och provade där igår. Riktigt trevligt gym. :)
bubbaklubba
2015-02-10, 14:55
hur är det med power racks, stänger och så på friskis?
Kalliban
2015-02-18, 15:24
Bump, det här undrar jag också! Någon här med erfarenhet? Jag har mailat och frågat, så om ingen här har information så uppdaterar jag med svaret på mailet. :)
Lånar tråden lite. Finns möjligtvis inte något gym som även har boxningssäck utöver fria vikter? Har Friskis det, nä?
på abrahamsberg?
har för mig att det ska vara två burar och två fria ställningar.
stängerna är bara eleiko SL och OL.
NICKXXXXXX
2015-02-18, 23:29
Lånar tråden lite. Finns möjligtvis inte något gym som även har boxningssäck utöver fria vikter? Har Friskis det, nä?
Freshfitness har boxningssäck och även handskar man får låna i receptionen
Friskis Farsta har.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.