Visa fullständig version : Vikt efter min ''ätardag''
Lindberj
2015-01-31, 09:50
Hej, igår så tog 1-2 cheatmeals och det blev tacos!! Jag åt så jag blev mätt och belåten. Sen så tog jag ungefär samma portion till kvällsmat.
Morgonen igår vägde jag 79.0, idag väger jag 81.1. Är detta bara vätska osv? Och kommer detta åka bort snabbt?
forslund
2015-01-31, 09:52
Ja, det kommer snart försvinna.
Nä fett och det kommer sitta för evigt. Du kommer att dö vägandes 81.1 kg pga av ett par tacos. Folk kommer se det dagen efter, "vilket fetto" kommer de tänka, han som var så snygg igår, vad hände? Han kanske åt ett par tacos! Vad synd, det är över för hans del, han kommer aldrig ner till 79 igen!"
:d:devil::smash:
Nä fett och det kommer sitta för evigt. Du kommer att dö vägandes 81.1 kg pga av ett par tacos. Folk kommer se det dagen efter, "vilket fetto" kommer de tänka, han som var så snygg igår, vad hände? Han kanske åt ett par tacos! Vad synd, det är över för hans del, han kommer aldrig ner till 79 igen!"
Lördagssarkasm när den är som sarkastiskast. Me like!
Old Nick
2015-02-01, 20:43
Hej, igår så tog 1-2 cheatmeals och det blev tacos!! Jag åt så jag blev mätt och belåten. Sen så tog jag ungefär samma portion till kvällsmat.
Morgonen igår vägde jag 79.0, idag väger jag 81.1. Är detta bara vätska osv? Och kommer detta åka bort snabbt?
Du har gått upp 2.1 kilo från en dag till en annan. Det motsvarar ungefär 14700 kalorier om viktuppgången består av fett. Tror du själv att du ätit 14700 kalorier utöver ditt dagliga behov under ätardagen?
R Scarpa27
2015-02-01, 21:24
ser du större ut i spegeln också?
:laugh::laugh:
Pitepalt
2015-02-03, 10:31
Som du förstår när du blir smashad såhär av övriga så är det absolut inget att oroa sig för. Gå tillbaka till ditt vanliga upplägg igen så ska du se att den där vikten är högst temporär.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.