handdator

Visa fullständig version : starkaste fettförbrännaren ?

Kay123
2015-01-29, 19:56
Undrar vilken ni tycker är den starkaste av dessa fettförbrännare för deffen;
( man får ju inte så bra innehållsförteckning på alla )

Stacker2Europe`s Blackburn ( ************* skriver marknadens starkaste)

Stimutant av mutant

Hydroxycut Hardcore Elite av muscletech

Ripped hardcore from chained nutrition

Någon annan att recka?

tack

King Grub
2015-01-29, 20:01
Är den laglig så är den kass oavsett vad den heter.

henrikl
2015-01-29, 20:02
Om du vill använda i hopp om att öka "fettförbränningen" så avråder jag dig från att köpa något alls då det i princip är pengar i sjön. Ett vasslepulver och kreatin i samband med en bra kost kommer du långt på.

Kay123
2015-01-29, 20:05
jag kör vassle och 2 pass per dag samt rätt kost men vill mer ha för energiboost och aptitdämpande

vilka olagliga är starkast?

King Grub
2015-01-29, 20:14
DNP + GH + Clen i combo. :p Därför proffsen kan deffa på 5-6000 kcal. Men det är livsfarligt och idioti att ge sig på för någon som inte har chans på Olympia.

Kay123
2015-01-29, 20:20
såg ju via en vän visade alexanders instagram.. han körde tydligen ripped hardcore inför sin match i lördags ( visst han kanske får betalt för det men dom brukar ju ofta vilja bli sponsrade av de produkter som faktiskt också använder han kan väl bli sponsrad av vem han själv väljer) så kör nog på det!

Paperbasket
2015-01-29, 20:23
Du är varje säljares dröm.

Beemel
2015-01-29, 20:23
DNP + GH + Clen i combo. :p Därför proffsen kan deffa på 5-6000 kcal. Men det är livsfarligt och idioti att ge sig på för någon som inte har chans på Olympia.

Undrar hur många med kraftigt selektiv perception och osunt intresse för olagliga substanser som kommer få det där till att du rekommenderade dem att köra på den kuren ;-)

henrikl
2015-01-29, 20:25
såg ju via en vän visade alexanders instagram.. han körde tydligen ripped hardcore inför sin match i lördags ( visst han kanske får betalt för det men dom brukar ju ofta vilja bli sponsrade av de produkter som faktiskt också använder han kan väl bli sponsrad av vem han själv väljer) så kör nog på det!

Så du litar hellre på en sponsrad person som får betalt för att säga att en produkt är bra än en av de mest pålästa människorna du kommer komma i kontakt med?

Beemel
2015-01-29, 20:26

Yey!!! Över prissatt koffein, grönt te och chillipeppar.
Du är sannerligen inte snål med dina pengar iallafall.
GG och MM älskar sådana som dig.
Lättlurade idioter that is.

Sheogorath
2015-01-29, 20:27
"Jag har bestämt mig för att köpa en Produkt. Vilken Produkt ska jag köpa?"

-"Ingen funkar."

"Men jag hade ju bestämt mig! Moste kopa. EN Produkt. Vilken?"

Beemel
2015-01-29, 20:32
"Jag har bestämt mig för att köpa en Produkt. Vilken Produkt ska jag köpa?"

-"Ingen funkar."

"Men jag hade ju bestämt mig! Moste kopa. EN Produkt. Vilken?"

Frågan är om en rekomendation av vanligt koffein skulle funka. Det har ju åtminstone, om än marginell, lite effekt. Och det är lagligt.

Kay123
2015-01-29, 20:32
Så du litar hellre på en sponsrad person som får betalt för att säga att en produkt är bra än en av de mest pålästa människorna du kommer komma i kontakt med?

Nej i princip inte .. men samtidigt jag svarade ju varför din vinkling är lite fel.

En person som alex har fått erbjudanden från exact varenda företag i branchen så han väljer nog också den produkt han själv tror på... även för självintresse för han kommer urholka sitt eget varumärke på långsikt om han promotar skitprodukter. Den där tanken är lite väl föråldrat att kändisar säljer sig själva till högst betalande. Speciellt i en branch där målgruppen ändå är relativt bildade och medvetna.

vicarious
2015-01-29, 20:35
Speciellt i en branch där målgruppen ändå är relativt bildade och medvetna.

Den här tråden är bevis på att det där påståendet absolut inte stämmer.

King Grub
2015-01-29, 20:36
relativt bildade och medvetna.

Det är väl få som är så lätta att få att lägga pengarna på värdelöst skräp som personer i den branschen?

Kay123
2015-01-29, 20:41
jag menar att hardcore ufc fans ofta själva är kampsport/träningintresserade och därmed inte sväljer skit... visst nu har ufc blivit så stort att average svenne kollar på det men han skulle nog få mkt skit om han promotar skit.

Skillnad på målgruppen av en rappstjärna som blir sponsrad av budweiser och en kampsportutövare som sponsrad av nåt kosttillskott företag menar jag

Maverick
2015-01-29, 20:47
jag menar att hardcore ufc fans ofta själva är kampsport/träningintresserade och därmed inte sväljer skit... visst nu har ufc blivit så stort att average svenne kollar på det men han skulle nog få mkt skit om han promotar skit.

Skillnad på målgruppen av en rappstjärna som blir sponsrad av budweiser och en kampsportutövare som sponsrad av nåt kosttillskott företag menar jag

Där är bara skräp oavsett hur mycket reklam du kommer få se av Alex för den produkten. Han gör reklam för dom för dom pröjsar bra, inget annat.

F Ultra
2015-01-29, 21:22
Nej i princip inte .. men samtidigt jag svarade ju varför din vinkling är lite fel.

En person som alex har fått erbjudanden från exact varenda företag i branchen så han väljer nog också den produkt han själv tror på... även för självintresse för han kommer urholka sitt eget varumärke på långsikt om han promotar skitprodukter. Den där tanken är lite väl föråldrat att kändisar säljer sig själva till högst betalande. Speciellt i en branch där målgruppen ändå är relativt bildade och medvetna.

Skidlandslaget sponsras av McDonalds, så de äter nog där varje dag för att boosta sin träning.

Luca Brasi
2015-01-29, 21:28
Såatte....hur gick matchen?

Krutpaket
2015-01-29, 21:42
Såatte....hur gick matchen?

Hahaha :)

Till TS: jag kan göra en blandning åt dig med en massa koffein, taurin, grön te extrakt och chilli. Typ det de flesta fatburners innehåller. Du kan få 2 burkar till priset av en dessutom. Vi kan kalla.dem ripped extreme shredded beast om det hjälper. Va säger du, 2 burkar för typ 500kr??

Shqypnia
2015-01-30, 11:38
Hahaha :)

Till TS: jag kan göra en blandning åt dig med en massa koffein, taurin, grön te extrakt och chilli. Typ det de flesta fatburners innehåller. Du kan få 2 burkar till priset av en dessutom. Vi kan kalla.dem ripped extreme shredded beast om det hjälper. Va säger du, 2 burkar för typ 500kr??

I want in on this! *flex*kapitalism*flex*

Luca Brasi
2015-01-30, 12:06
Är verkligen Alexander rippad och supershredded to the benet för övrigt?
Han kanske i själva verket har tagit fettförbrännaren "smalfet extreme"?

DieErste
2015-01-30, 12:15

Vad kan förbränningen bli utan dom preparaten? om vi säger att dom förbänner 1500kcal extra pga preparaten, vad skulle då förloras på att äta 3500-4500kcal istället fast utan preparat?

Latissimus Dorsi
2015-01-30, 12:21
Allt som fungerar är olagligt. Gå tillbaka till gymmet, och läs på.

AeternusRex
2015-01-30, 12:50
Allt som fungerar är olagligt. Gå tillbaka till gymmet, och läs på.

Det finns ju fungerande mediciner för korpulent folk och godis narkomaner vad gäller stoppa matsug och förhindring av att kroppen tar upp allt fett och carbs. Vad det är för bieffekter vet jag ej och vad en tränande person gat för nytta av det vet jag inte heller. Dock så funkade doM på megaton klossen här på jobbet. På riktigt eller som "placebo" vet jag inte heller.

Luca Brasi
2015-01-30, 12:57
Även en hel del av de prepparat som har blivit olagliga sedan de första bantningspreparat började säljas, har nog en ganska marginell effekt på förbränningen och den främsta effekten torde vara att de slår ut aptiten.

Beemel
2015-01-30, 13:54

Det är ju just gruppen "träningsintresserade" som (om man generaliserar) är benägna att svälja vad skit som helst i tron att de ska få snabba resultat.

Beemel
2015-01-30, 13:55
Även en hel del av de prepparat som har blivit olagliga sedan de första bantningspreparat började säljas, har nog en ganska marginell effekt på förbränningen och den främsta effekten torde vara att de slår ut aptiten.

Amfetamin var väl initialt ett bantningsmedel? Eller det kanske bara är en skröna.

AeternusRex
2015-01-30, 14:12
Amfetamin var väl initialt ett bantningsmedel? Eller det kanske bara är en skröna.

I ursprungs form var det ett läkemedel som kallades benzedrin eller nåt sånt. Användes mot allt möjligt. Astma, förkylningar, uppvakningsmedel mot Lathet mot sömnpiller överdoser och som adrenalin substitut och dylikt. Kan icke svara på om det användes till bantning men det är knappast otänkbart. Oklart om benzedrin är amfetamin som vi ser det jag kommer icke ihåg om det är "rent"

Amfetamin som "ren" form testades omfattande på soldater i krig.

spas
2015-01-30, 15:41
Det är ju just gruppen "träningsintresserade" som (om man generaliserar) är benägna att svälja vad skit som helst i tron att de ska få snabba resultat.

Träningsintresserade, småbarnsföräldrar med sitt första barn och golfare. Där har man målgrupperna om man vill sälja tror jag.

Bmwtwinturbo
2015-01-30, 15:44
På vilket sätt skulle Alex vara bättre än random person på att bedöma innehållet i burken han stoppar i sig?

Salami
2015-01-30, 17:43
Snabbt inlägg innan någon börjar med Godwins lag.

Tyskarna i Ww2 körde Chocklad med metamfetamin som kallades pervitin. Men var vanligt överallt och i alla stridande förband oavsett land.

Xead
2015-01-30, 18:21

Tror du tänker på obetrol, det var någon mix av amfetamin och annat gott om jag inte minns helt fel :).

Krutpaket
2015-01-30, 18:58
I want in on this! *flex*kapitalism*flex*

Hahah, inga problem. Du tar södra sverige jag mellersta. Vi utökar marknaden direkt haha :P

TomasB
2015-01-30, 19:03
Episk tråd. Många bra citat i denna.

Donkens
2015-02-02, 00:04
Mr Ibrahimovic kör inte Volvo