Visa fullständig version : Mr Berkhan-citat
PureWhey
2015-01-22, 13:38
Har läst x antal odödliga kommentarer som denna herre droppat genom åren, dock inte sparat mer än ett par... Någon som vart duktigare?
http://i.imgur.com/2UI8h8o.png
http://i.imgur.com/8hgwA30.png
:laugh:
Har läst x antal odödliga kommentarer som denna herre droppat genom åren, dock inte sparat mer än ett par... Någon som vart duktigare?
:laugh:
"I don't spend any time "working the core". I never do ab work. I squat and do triple body weight deadlifts"
"I don't curl"
Martin Berkhan är nog essentiellt den ENDA idolen jag haft inom styrketräningsvärlden då han räddade mig från ortorexi med strikt vetenskapliga artiklar och sin "no bullshit attityd"
Knatcharn
2015-01-22, 14:42
Rådiggar honom. Har tyvärr inga citat men det räcker att läsa hans inlägg på hemsidan för att bli glad. :)
Jokester
2015-01-22, 14:51
"Deffa. Du är oaptitligt fet."
vicarious
2015-01-22, 15:13
Om vi ska vara noga så är det faktiskt
Du börjar bli oaptitligt fet. Deffa.
:D http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4223856&postcount=4
Chk chk BOOM
*cupid* no homo
PureWhey
2015-01-22, 16:23
Om vi ska vara noga så är det faktiskt
:D http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4223856&postcount=4
Hehe ajusteja.
Moar pls.
Carlo Fatface
2015-01-22, 17:04
Är det Grandmaster? :confused:
Är det Grandmaster? :confused:
Ja, Berkhan nickar Grandmaster här men han är inaktiv dessvärre :(
Carlo Fatface
2015-01-22, 17:13
Ja, Berkhan nickar Grandmaster här men han är inaktiv dessvärre :(
Ah,ok.Minns honom från gamla PB,klart rolig!
Som en King Grub med lite vassare(drygare) attityd. :d
Grazzafukkinrazzi
2015-01-22, 17:53
"Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre."
Ah, härlig kille denna Berkhan. Trist att han är så pass inaktiv. Dock förstår jag honom, han verkade riktigt less hela industrin där på slutet.
Favoritcitatet är i signaturen. Minns även en gång på body forum när en användare hade photoshopat sitt ansikte på en annan kropp och Berkhan skrev "du verkar ha bra genetik för stort huvud".
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
PureWhey
2015-01-28, 18:13
Bulletproof coffee? More like bullshit coffee.
*popcorn*
Old Nick
2015-05-02, 13:06
Nån som vet vad denna kille sysslar med nuförtiden? Såg just en tråd om honom på Lyle McDonalds forum där någon undrade vart han tog vägen och Lyles svar var:
He had a complete mental breakdown, wrote a tirade against me and Alan, called me a coward, took it down 4 hours later and then disappeared. I think he's a good case study for what happens when you try to stay 6% year around, your body eats your brain.
McDonald själv är ju dock ett psykfall av rang så man kan väl ta sådant han skriver om sina personliga relationer med en redig skopa salt.
Hur som helst är det väldigt trist att Berkhan inte skriver något längre. Hans blogg var väldigt läsvärd.
Haha you body eats your brain xD
PureWhey
2015-05-02, 13:22
McDonald säger mycket om allt
martin89ek
2015-05-02, 13:28
"I don't spend any time "working the core". I never do ab work. I squat and do triple body weight deadlifts"
"I don't curl"
Martin Berkhan är nog essentiellt den ENDA idolen jag haft inom styrketräningsvärlden då han räddade mig från ortorexi med strikt vetenskapliga artiklar och sin "no bullshit attityd"
Wot känner mig udda som inte kört isolationsövningar på överarmarna sedan tonåren.
Magövningar gör jag knappt heller.
Skön snubbe :D
Sheogorath
2015-05-02, 14:18
Nu är det ju så att jag tränade på samma gym som Berkhan eller period, och jag såg honom både sitta i crunch-maskin och köra tricepspressar bakom nacke med hantel. Även om det var mycket marklyft och chinups och andra basövningar så var det nog mycket/mest image i de där meningarna.
martin89ek
2015-05-02, 14:59
Nu är det ju så att jag tränade på samma gym som Berkhan eller period, och jag såg honom både sitta i crunch-maskin och köra tricepspressar bakom nacke med hantel. Även om det var mycket marklyft och chinups och andra basövningar så var det nog mycket/mest image i de där meningarna.
Jaha... :( det ante mig.
REDaction
2015-05-02, 14:59
:thumbup: Lite komiskt är det. Många som avgudar honom för hans kritik mot broscience osv, samtidigt köper dom allt han säger och gör rakt av utan att ens reflektera.
McDonald säger mycket om allt
Han är ju bipolär så är väl lätt hänt att det kan bli lite snett ibland. Speciellt innan han blev diagnostiserad.
Många som avgudar honom för hans kritik mot broscience osv, samtidigt köper dom allt han säger och gör rakt av utan att ens reflektera.
Bra sammanfattning av vår samtid.
Har han verkligen påstått att han aldrig kör "discoövningar"? Budskapet har väl varit basövningar först och främst, men han har väl aldrig skrivit att han aldrig kört kompletteringsövningar? Sen är det väl också lite image och skämt som slängts ut. Han tränar/tränade väl på Musclezone så det blir ju lite svårt att ljuga helt och hållet om hur han tränar när han kör på ett ganska välkänt gym.
:thumbup: Lite komiskt är det. Många som avgudar honom för hans kritik mot broscience osv, samtidigt köper dom allt han säger och gör rakt av utan att ens reflektera.
Det mesta är väl dock jävligt basic, grejer som fungerat sedan skivstången kom till, iaf om vi snackar träning. Därmed inte sagt att jag tror att han alltid haft rätt då jag varken kört periodisk fasta eller hans träningsupplägg.
Han är ju bipolär så är väl lätt hänt att det kan bli lite snett ibland. Speciellt innan han blev diagnostiserad.
Har han gått ut med det eller är det flashbackskvaller? Men visst, de där sista utfallen vittnade ju om megatrollning eller ett icke så fungerande psykiskt välmående.
Är väl iofs förståeligt om någon går in i väggen när han jobbar hårt med artiklar och studier, försöker få fram tankar och ideér som blir ständigt attackerade av troll världen över. Dessutom var det väl en och annan som snodde Martins koncept och tjänade sig en hacka på det. Det i kombination med att sitta instängd framför datorn hela nätterna (bara en bild jag har av honom ;) ) kan väl knäcka den bästa.
Har han gått ut med det eller är det flashbackskvaller? Men visst, de där sista utfallen vittnade ju om megatrollning eller ett icke så fungerande psykiskt välmående.
Är väl iofs förståeligt om någon går in i väggen när han jobbar hårt med artiklar och studier, försöker få fram tankar och ideér som blir ständigt attackerade av troll världen över. Dessutom var det väl en och annan som snodde Martins koncept och tjänade sig en hacka på det. Det i kombination med att sitta instängd framför datorn hela nätterna (bara en bild jag har av honom ;) ) kan väl knäcka den bästa.
Var Lyle McDonald jag menade. Är han själv som skrivit det, står mer på hans hemsida.
Sorry tumme, missförstod. Att Lyle har mentala problem är välkänt.
Old Nick
2015-05-04, 07:42
Förvånar mig inte. Även om jag verkligen vill att det skall vara så att enbart basövningar kan ge mig Berkhans fysik har jag haft svårt att köpa det helt och hållet.
Sorry tumme, missförstod. Att Lyle har mentala problem är välkänt.
Mentala problem är ju bara förnamnet. Jag skulle inte ens våga regga mig på hans forum med min riktiga mailadress. Säger man någonting som triggar honom vid fel tillfälle verkar han ju bli helt rabiat och stalker-aktig.
Han senaste mentala härdsmälta var ju fullständigt episk. Skrev en bok om hans karriär som sexarbetare och hann väl släppa den som e-bok innan han kraschade fullständigt och drog tillbaka den. Undrar om någon köpte den?
King Grub
2015-05-04, 07:44
Jag är Facebookvän med Lyle och han verkar rätt normal.
Old Nick
2015-05-04, 07:52
Det är han nog också. Tills någon förargar honom. Och då jävlar.
Det var väl Allan som sade det i en best of tråd; "Vad proffsen säger, och vad de gör är två vitt skilda ting".
PureWhey
2015-05-04, 14:11
Han senaste mentala härdsmälta var ju fullständigt episk. Skrev en bok om hans karriär som sexarbetare och hann väl släppa den som e-bok innan han kraschade fullständigt och drog tillbaka den. Undrar om någon köpte den?
Haha what
Old Nick
2015-05-04, 19:43
Haha what
"I walk in two worlds" har jag för mig att den hette.
Det var ingen direkt hemlighet att han jobbade i den branschen men att han var så djupt involverad var lite överraskande.
De personer han får verkliga utbrott på brukar oftast ha en mer eller mindre del med saken att göra även om han i vissa fall har drivit det för långt. Att någon snor hans arbeten och påstår de vara sina egna eller som påstår rätt barocka saker om träning och kost har jag t ex viss förståelse för att han blir förbannad på.
Jag tappade intresset när han började skriva om hundar. Visst, jag älskar hundar men det var inte riktigt det jag ville läsa på hans sida.
Diomedea exulans
2015-05-05, 15:12
På sätt och vis var det lite otaktiskt av honom att förespråka en så enkel träningsmetodik. "Träna böj, bänk, mark och chins. Kom tillbaka om 4 år." Om han istället hade skrivit "du måste variera träningen, logga in på min sida varje vecka för att få nya schemaförslag" så hade han kunnat fortsätta blogga längre. ;)
Vad gör han nu för tiden? Bloggen verkar inaktiv?
King Grub
2015-05-05, 17:01
Vem vet. Han försvann totalt från Twitter och Facebook också i början av december.
filmjölk
2015-05-05, 17:35
"Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre."
haha citerar han Nalle Puh?
Hans senaste artikel är bara några dagar gammal så han skriver i alla fall på hemsidan.
King Grub
2015-05-05, 19:53
Hans senaste artikel är bara några dagar gammal så han skriver i alla fall på hemsidan.
29 maj 2014?
Sheogorath
2015-05-05, 19:54
Jag tror ni får bestämma er för om ni ska prata om Berkhan eller Lyle :D
A.Steinbach
2015-05-05, 20:01
Det verkar vara lite smått förvirrande nu :)
Berkhan gör väl precis samma saker som han gjorde när han skrev bloggen. Men numera delar han inte med sig av sina arbeten för han är less på industrin. Så enkelt var det...
29 maj 2014?
Ah, jag tänkte på Lyle.
Old Nick
2015-05-05, 20:55
De personer han får verkliga utbrott på brukar oftast ha en mer eller mindre del med saken att göra även om han i vissa fall har drivit det för långt. Att någon snor hans arbeten och påstår de vara sina egna eller som påstår rätt barocka saker om träning och kost har jag t ex viss förståelse för att han blir förbannad på.
Han blir ju inte bara blir arg, utan helt rabiat. Det haglar svordomar och sexistiska, rasistiska och hatiska förolämpningar i varenda mening. Och han lugnar aldrig ner sig utan vevar bara upp sig mer och mer ju längre tiden går. Ett fullständigt jävla psykfall.
Men hans böcker och artiklar är bra.
Trist att han gick under jorden. Han var en fin kontrast till den här högvolym-högintensitet-högfrekvenstrenden.
Knatcharn
2015-05-06, 22:52
Trist att han gick under jorden. Han var en fin kontrast till den här högvolym-högintensitet-högfrekvenstrenden.
Haha, va?
Haha, va?
Trenden just nu är ju att man ska #aldrigvila och helst träna varje dag med hög intensivitet och hög volym. Jag gör det själv så jag säger inte att det nödvändigtvis är dåligt. Men det var trevligt att det fanns någon "auktoritet" som då och då bad folk chill the fuck down.
Klassisk Berkhan rekommendation:
Måndag
Mark + Chins
Onsdag
Bänkpress + Triceps
Fredag
Knäböj + Vader, Mage
1-3 set till fail en gång per vecka.
MackeJuve
2015-05-07, 08:25
Trenden just nu är ju att man ska #aldrigvila och helst träna varje dag med hög intensivitet och hög volym. Jag gör det själv så jag säger inte att det nödvändigtvis är dåligt. Men det var trevligt att det fanns någon "auktoritet" som då och då bad folk chill the fuck down.
Måndag
Mark + Chins
Onsdag
Bänkpress + Triceps
Fredag
Knäböj + Vader, Mage
Är det här något han verkligen rekommenderade? Någon poäng med att bara köra igenom kroppen en gång?
Är det här något han verkligen rekommenderade? Någon poäng med att bara köra igenom kroppen en gång?
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4846765&postcount=13
Han byggde ju hela sin image kring lågvolym och leangains.
Han förespråkade höginrensivt väldigt starkt.
PureWhey
2015-05-07, 10:05
Måndag
Mark + Chins
Onsdag
Bänkpress + Triceps
Fredag
Knäböj + Vader, Mage
Hade för mig att det var högre frekvens
Hade för mig att det var högre frekvens
Tror aldrig jag sett han rekommendera ett program med högre frekvens än var sjunde dag. Däremot mindre frekvent än så har jag sett.
Här tex:
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2586301&postcount=12
Där diskuteras det visserligen minimumträning under deff men ändå.
Kan rekommendera att läsa igenom hela den tråden, den är lite kul.
Han tränade på Athletic i Malmö några gånger när jag var där. Såg bara att han körde väldigt tunga marklyft och viktade chins. Oerhört ripped. Såg inte ut som killen man gick fram och småpratade med, men vem vet :)
Sheogorath
2015-05-07, 10:56
Han tränade på Athletic i Malmö några gånger när jag var där. Såg bara att han körde väldigt tunga marklyft och viktade chins. Oerhört ripped. Såg inte ut som killen man gick fram och småpratade med, men vem vet :)
Det var en korrekt bedömning, kan jag meddela. Du kan byta ut "småprata" med "kommunicera" om du vill.
Diomedea exulans
2015-05-07, 10:57
Menar ni bara att han hade ett osocialt ansiktsuttryck, eller att han var så jävla stor att man inte ville riskera att ställa till med bråk?
PureWhey
2015-05-07, 10:59
Det var en korrekt bedömning, kan jag meddela. Du kan byta ut "småprata" med "kommunicera" om du vill.
Har du försökt?
:D
Sheogorath
2015-05-07, 16:52
Menar ni bara att han hade ett osocialt ansiktsuttryck, eller att han var så jävla stor att man inte ville riskera att ställa till med bråk?
Har du försökt?
:D
Jag småkivas gärna med steroidmuppar som jag tycker tar för mycket plats (socialt eller faktiskt) men Berkhan var inte alls den typen. Han är inte jättestor men alltid i ruskigt bra form. Han verkade bara vara väldigt, väldigt sur hela tiden och lite obekväm på något vis. De gånger jag interagerade med honom så var han butter, på gränsen till ohövlig. Lite som att han mest tyckte att han gått kunde ha gymmet för sig själv. Men aldrig "out of his way" om man säger så.
C h r i s
2015-05-07, 18:01
Har alltid tyckt att han haft en halvkonstig ton och attityd i inlägg, gör mig inte förvånad att höra att han också verkar vara en mupp irl. :D
Sheogorath
2015-05-07, 18:06
Jag ser nu att det smugit sig in både tempusfel och stavfel i min post. Ber om ursäkt för detta.
Mvh en annan sorts mupp
Diomedea exulans
2015-05-07, 18:14
Han verkade bara vara väldigt, väldigt sur hela tiden och lite obekväm på något vis. De gånger jag interagerade med honom så var han butter, på gränsen till ohövlig. Lite som att han mest tyckte att han gått kunde ha gymmet för sig själv. Men aldrig "out of his way" om man säger så.
Med andra ord verkar det som om han är mycket trevligare IRL än på internet.
Lade inte Berkhan ut en bild efter att de bombat rättscentrum, eller har jag blandat ihop mina kort helt nu? Jag gillar för övrigt mycket med Berkhan, men visst var säkert mycket image och attityd med hans "I don't curl" osv. Berkhan har en imponerande fysik och verkar besitta en hel del kunskap också, men det känns ändå som att han var upphaussad som en Gud ett tag och det stod väl inte direkt i proportion till verkligheten känner jag. Varken lean gains eller Berkhans träningsfilosofi är väl något magiskt, även om han riktade mycket rättmätig kritik mot en sjuk bransch. Han är dock inte den enda som gör det.
Lyle tog bort mig efter att jag ifrågasatte poängen med att skapa facebooksidor för barn eller husdjur. Därtill skrev han ett argt PM till mig där han förklarade varför han raderade mig. Jag känner att om man blir så kränkt att man börjar lägga tid på att skriva PM till en främling för sådana saker så har man problem. Sen är han en helfestlig figur på många sätt, men tyvärr verkar han ha riktigt svåra mentala problem. Jag trodde att hans påstådda arbete i sexbranschen bara var påhitt, men om det stämmer så är det ju helt fantastiskt.
Lade inte Berkhan ut en bild efter att de bombat rättscentrum, eller har jag blandat ihop mina kort helt nu?
Tror han bor/bodde bredvid och tog en bild från sitt fönster eller liknande? Men jag minns inte riktigt.
Jag småkivas gärna med steroidmuppar som jag tycker tar för mycket plats (socialt eller faktiskt) men Berkhan var inte alls den typen. Han är inte jättestor men alltid i ruskigt bra form. Han verkade bara vara väldigt, väldigt sur hela tiden och lite obekväm på något vis. De gånger jag interagerade med honom så var han butter, på gränsen till ohövlig. Lite som att han mest tyckte att han gått kunde ha gymmet för sig själv. Men aldrig "out of his way" om man säger så.
Känns kanske rimligt att bli lite osocial och paranoid när du skapat en "internetpersona/profil". Han var väl inte alltid jättesnäll som grandmaster och då kanske man får ha lite ögon i nacken :d
Har för övrigt bara sett honom en gång på stan, då gick han med raska powerwalkingsteg i ett par tighta jeans och såg sig omkring med stirrande och paranoid blick.
Ungefär som Store Abraham när vi tränade på samma gym om någon minns honom. Han har jag dock träffat på ett par gånger utanför gymmet på sistone och då var det en artig och snäll pojk.
Old Nick
2015-05-15, 08:16
Så ingen vet vad Berkhan sysslar med nuförtiden? Han skriver ingenting och är mer eller mindre osynlig? Trist.
Kan ju iofs hända att han ledsnade på att köra enbart basövningar RPT-style och ha noll kroppsfett året om. Och med tanke på hur kraftigt han målade in sig i det hörnet finns det väl ingen roll att fylla om han ändrat upplägg.
Han gjorde ett experiment med högre frekvens som han lovade att posta så småningom eftersom han tyckte att det fungerade bra. Det blev aldrig något av det däremot. Ursäkten var att han inte ville posta det då det byggde så mycket på auto-regulation så alla skulle klanta till det.
Så han har faktiskt gått ut med att högre frekvens kan fungera men att HIT ger mest resultat per investerad tidsenhet.
Han gjorde ett experiment med högre frekvens som han lovade att posta så småningom eftersom han tyckte att det fungerade bra. Det blev aldrig något av det däremot. Ursäkten var att han inte ville posta det då det byggde så mycket på auto-regulation så alla skulle klanta till det.
Så han har faktiskt gått ut med att högre frekvens kan fungera men att HIT ger mest resultat per investerad tidsenhet.
wat?
wat?
Reglera programmet efter hur kroppen känns, typ.
Magnus Larsson
2015-05-15, 13:01
Känns kanske rimligt att bli lite osocial och paranoid när du skapat en "internetpersona/profil". Han var väl inte alltid jättesnäll som grandmaster och då kanske man får ha lite ögon i nacken :d
Har för övrigt bara sett honom en gång på stan, då gick han med raska powerwalkingsteg i ett par tighta jeans och såg sig omkring med stirrande och paranoid blick.
Ungefär som Store Abraham när vi tränade på samma gym om någon minns honom. Han har jag dock träffat på ett par gånger utanför gymmet på sistone och då var det en artig och snäll pojk.
Det var också tider det. Har du sett honom på sistone?
PureWhey
2015-05-15, 13:04
wat?
rpe
Old Nick
2015-05-15, 13:10
Visst, men RPT och Leangains var ändå hans grej. Det och ingenting annat. Att börja med någonting annat skulle vara som att Mark Rippetoe började propagera för highbar eller att Benedikt Magnusson gick över till flugfiske istället för marklyft. Ingen skulle vara speciellt intresserad.
Och med det sagt så vet jag förstås ingenting om vad Berkhan gör. Han kanske fortfarande har sjukt låg kroppsfettnivå och marklyfter imponerande vikter. Jag säger bara att hans totala tystnad mycket väl skulle kunna indikera att han inte längre är intresserad av det som gjorde honom känd.
Har tar emot klienter ännu så jag antar att han har så pass stort kundunderlag att kan leva på det.
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Leifallan
2015-05-26, 22:05
Lade inte Berkhan ut en bild efter att de bombat rättscentrum, eller har jag blandat ihop mina kort helt nu? Jag gillar för övrigt mycket med Berkhan, men visst var säkert mycket image och attityd med hans "I don't curl" osv. Berkhan har en imponerande fysik och verkar besitta en hel del kunskap också, men det känns ändå som att han var upphaussad som en Gud ett tag och det stod väl inte direkt i proportion till verkligheten känner jag. Varken lean gains eller Berkhans träningsfilosofi är väl något magiskt, även om han riktade mycket rättmätig kritik mot en sjuk bransch. Han är dock inte den enda som gör det.
Lyle tog bort mig efter att jag ifrågasatte poängen med att skapa facebooksidor för barn eller husdjur. Därtill skrev han ett argt PM till mig där han förklarade varför han raderade mig. Jag känner att om man blir så kränkt att man börjar lägga tid på att skriva PM till en främling för sådana saker så har man problem. Sen är han en helfestlig figur på många sätt, men tyvärr verkar han ha riktigt svåra mentala problem. Jag trodde att hans påstådda arbete i sexbranschen bara var påhitt, men om det stämmer så är det ju helt fantastiskt.
Lyle gick ut med för en tid sen om sin svåra bipolaritet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Action Fighter
2015-05-27, 09:07
Tycker det härligaste med Berkhan var hans avslappnade attityd mot alkohol. Något som verkligen kan behövas i branschen imo.
"Let the good times roll..."
Det var också tider det. Har du sett honom på sistone?
Nja, förra sommaren. Såg riktigt bra ut :-)
C h r i s
2015-05-27, 10:12
Har tar emot klienter ännu så jag antar att han har så pass stort kundunderlag att kan leva på det.
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Från hans fb-sida, nu vet jag inte om detta stämmer eller inte men:
"Garrett Wheeler
den 5 januari kl. 12:00
You still owe me $795. You never provided training and never sent my money back. It's been over 3 months. This makes you a thief."
Tror jag såg mr Berkhan idag. Såg ut att väga 20kg mer än när jag såg honom sist (med reservation för att det var en annan snubbe).
StarkaUlf
2015-05-27, 15:22
Tror jag såg mr Berkhan idag. Såg ut att väga 20kg mer än när jag såg honom sist (med reservation för att det var en annan snubbe).
Han kanske bytte till vanlig cheesecake.
King Grub
2015-05-27, 16:28
Späck eller lean gains?
Späck eller lean gains?
Om det nu var han så såg han grov ut. Eftersom han varit så rippad när jag tidigare sett honom så har han ju inte sett särskilt stor ut i kläder. Men säg att han nu ligger på 12% så ser han ju plötsligt stor ut i kläder. Fast det är kanske att vara fet i din värld :d
Om det nu var han så såg han grov ut. Eftersom han varit så rippad när jag tidigare sett honom så har han ju inte sett särskilt stor ut i kläder. Men säg att han nu ligger på 12% så ser han ju plötsligt stor ut i kläder. Fast det är kanske att vara fet i din värld :d
Det är ju ganska lätt att avgöra. När striationerna i skinkmuskulaturen blir otydlig, då är man fet.
Det är ju ganska lätt att avgöra. När striationerna i skinkmuskulaturen blir otydlig, då är man fet.
Såg inga "striationer" genom hans jeans. Han sitter säkert och läser tråden och garvar åt hur patetiskt det är att folk sitter och spekulerar om honom på ett internetforum :d
Såg inga "striationer" genom hans jeans. Han sitter säkert och läser tråden och garvar åt hur patetiskt det är att folk sitter och spekulerar om honom på ett internetforum :d
Eller onanerar han och äter kvargtårta i glädje av uppmärksamheten ;).
King Grub
2015-05-27, 17:55
Låter oaptitligt.
Han satte mig på detta experiment. Slutade med axeloperation efter 2 års axelskada :laugh:
Han satte mig på detta experiment. Slutade med axeloperation efter 2 års axelskada :laugh:
Du borde tränat Borges program med 6-dagar helkropp i veckan istället, det är kanon.
Från hans fb-sida, nu vet jag inte om detta stämmer eller inte men:
"Garrett Wheeler
den 5 januari kl. 12:00
You still owe me $795. You never provided training and never sent my money back. It's been over 3 months. This makes you a thief."
Då vänder man väl sig till Polisen/Kronofogden och inte FB?
C h r i s
2015-05-27, 21:30
Då vänder man väl sig till Polisen/Kronofogden och inte FB?
Ok? :)
Ok? :)
Ang trovärdigheten i sådana poster. Sådana poster kan vem som helst skriva när som helst och man kan påstå precis vad som helst i dem.
Hade jag blivit bestulen på 7000:- så hade jag inte bara skrivit en arg post på fb iaf.
PureWhey
2020-01-23, 14:59
Efter att ha träffat/pratat (med) honom ett par gånger på tävlingar och skrivit stundtals på FB tycker jag han är trevlig. Möjligen kort och koncis, men det är jag med och föredrar att prata utan massa onödigt skitsnack. Kan förstå att vissa tolkar det som 'ohövlig', men det är nog inte syftet.
Sheogorath
2020-01-23, 15:01
Mother of bump!
Skickat från min SM-A405FN via Tapatalk
PureWhey
2020-01-23, 15:15
Mother of bump!
Skickat från min SM-A405FN via Tapatalk
Letade efter Berkhan-citat och hittade denna tråd :D
På tal om Lyle Mcdonald. Har han forskat om fysiologi eller varifrån kommer kunskapen i hans böcker?
EDIT: Sorry för OT, men tråden verkar vara rätt meningslös i alla fall. :D
På tal om Lyle Mcdonald. Har han forskat om fysiologi eller varifrån kommer kunskapen i hans böcker?
EDIT: Sorry för OT, men tråden verkar vara rätt meningslös i alla fall. :D
Han har ju läst på kolo.
Fun fact of the day. Han ser ut som han kunde vara Mike Israetels deffade brorsa (bilder från instagram respektive nån podcast).
https://i.imgur.com/49GC6j9.png
Fun fact of the day. Han ser ut som han kunde vara Mike Israetels deffade brorsa (bilder från instagram respektive nån podcast).
https://i.imgur.com/49GC6j9.png
inga likheter
ban
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.