Visa fullständig version : Vilka av de vanliga märkena av chips/choklad etc har lägst kcal/100g?
Gosti123
2015-01-20, 14:19
Funderar ifall man kan byta ut något utav de vanliga gottigheterna på lördagarna då jag nu oftast köper marabou mjölkchoklad, ostbågar, chilinötter etc utan att ta bort själva smaken (Alltså samma eller liknande varor men lägre kcal, inga morötter med dipp eller valnötter :D).
Kom gärna med tips som man kan hitta i t.ex. ica.
Tack!
//Gosti
StarkaUlf
2015-01-20, 14:33
OLWs ugnsbakade chips.
Gosti123
2015-01-20, 18:00
OLWs ugnsbakade chips.
Nice, tack för tipset!
Stjarnan
2015-01-20, 20:55
Verkar som de slutat med OLW ugnsbakade? Flera av de affärer som kag handlar i har tagit bort dem ur sortimentet!
Verkar som de slutat med OLW ugnsbakade? Flera av de affärer som kag handlar i har tagit bort dem ur sortimentet!
Inte konstigt att de inte säljer med tanken på det hutlösa priset de tar/tog för dem...
mattilainen
2015-01-20, 21:20
proteinbars.
chokladpudding med lättmöjk
R Scarpa27
2015-01-20, 21:54
OLWs ugnsbakade chips.
lätt en av de godaste... =)
läsk till det? 5 liter pepsi max kanske?
chokladen tycker jag inte du ska snåla ner på =) köp den du gillar och njut ist =) ffs lördag en dag av sju why care so much...
och ffs köp inte marabous sockerfria bara....
sockerfri så finnes cavalier i vissa scyssta kombos... dock betyder inte sockerfritt kalorisnålare alltid men mindre socker iaf =P
Stjarnan
2015-01-21, 06:59
Inte konstigt att de inte säljer med tanken på det hutlösa priset de tar/tog för dem...
Jo, de är dyra men köper man 1-2 påsar i månaden så är det lugnt.. Synd att jag inte hittar dem längre :(
lätt en av de godaste... =)
läsk till det? 5 liter pepsi max kanske?
chokladen tycker jag inte du ska snåla ner på =) köp den du gillar och njut ist =) ffs lördag en dag av sju why care so much...
och ffs köp inte marabous sockerfria bara....
sockerfri så finnes cavalier i vissa scyssta kombos... dock betyder inte sockerfritt kalorisnålare alltid men mindre socker iaf =P
Har du köpt Ungsbakade senaste 2-3 veckorna? Hoppas dem finns kvar!?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.