Visa fullständig version : Kolozzeums Fetischtråd!
Hej allesammans, efter att ha ögnat datingtråden och hur snygg är du tråden insåg jag att denna typ av tråd saknades.
Här skriver vi alltså våra preferenser, försök gärna undvika fetischer i sängkammaren då detta kan vara stötande för vissa.
Jag som exempel är svag för:
Solbrända tjejer
Tjejer med färgat hår
Tjejer med mörkt lockigt hår
Muskulösa tjejer (tänk crossfit/sl)
Go!
Vet inte om min favorit stämmer in men Skor.
Högklackade skor. Titta på tjejer som går och tar på sig högklackade skor är en stor grej :)
En snygg tjej med ett snyggt löpsteg *cupid*
Helst på morgonen. Tighta kläder, bra hastighet, blicken rakt fram och (den gärna blonda ) hästsvansen som svänger åt sidorna. Vackrare än en regnbåge! :)
Tjejer med blont kort hår, typ: vignette2.wikia.nocookie.net/ocwikia/images/a/a9/Tn2_samaire_armstrong_2.jpg
Tjejer med rött hår (färgat rött, inte de där utan själ), oavsett längd på håret.
Tjejer med antydan till magrutor.
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/347/402/f6f.gif
Korta och SMALA. Tjockisar går bort direkt.
Stora tatueringsleeves är också sexigt. Enstaka små tatueringar här och där är däremot avtändande.
Och de ska se unga ut såklart.
Och de ska helst inte se ut som de röstar på F!
filmjölk
2015-01-02, 15:44
Jag tycker att tjejer som röker eller snusar är sexigt, fast på olika sätt.
Red Apple
2015-01-02, 15:46
Tjejer med hyfsat mycket volym i håret är rätt obligatoriskt, om håret ligger alldeles platt så är det rätt avtändande. Naturlig solbränna och lukt är grymt. Desto svettigare det blir i sängen, desto bättre. Sex är alltid bättre på sommaren, när solen gassar in i rummet mellan persiennerna och båda luktar lätt av saltvatten som fått soltorka bort från kropparna.
Edit: Fast den här tråden handlar väl mer om preferenser än fetischer?
mangemani
2015-01-02, 15:47
tjejer som cinderela landholt.
LÅNG, muskulös tjej med en fin röst.
gör mig knäsvag.
En del verkar uppfatta fetischbegreppet lite vagt, vilket det till viss del är, men försök att göra en skillnad.
Exempelvis: Att attraheras av blonda tjejer är ingen fetisch, att attraheras av fötter är det, därav den egna falangen fotfetisch.
Jag har själv alltid haft en sjuk dragning åt munnar/läppar/delvis munhåla, och nyligen näsor (nasophilia) på sistone. Helst båda i kombination. När båda delar överensstämmer med varandra i form, skepnad, färg, storlek, miljö och situation så är det en sexuell dröm som jag går igång hårt på.
En del verkar uppfatta fetischbegreppet lite vagt, vilket det till viss del är, men försök att göra en skillnad.
Exempelvis: Att attraheras av blonda tjejer är ingen fetisch, att attraheras av fötter är det, därav den egna falangen fotfetisch.
Jag har själv alltid haft en sjuk dragning åt munnar/läppar/delvis munhåla, och nyligen näsor (nasophilia) på sistone. Helst båda i kombination. När båda delar överensstämmer med varandra i form, skepnad, färg, storlek, miljö och situation så är det en sexuell dröm som jag går igång hårt på.
Munhåla var märkligt. Men vissa näsor och/eller läppar har verkligen något speciellt. Jeez vad man kan vilja drunkna i ett par sprudlande kvinnoläppar!
Åh, kul tråd :)
Humor
Långa killar
Skägg
Tatueringar, många många (ochpå händerna är väldigt sexigt oxå:D)
En snygg tjej med ett snyggt löpsteg *cupid*
Helst på morgonen. Tighta kläder, bra hastighet, blicken rakt fram och (den gärna blonda ) hästsvansen som svänger åt sidorna. Vackrare än en regnbåge! :)
Normalt sett fastnar jag inte för blonda tjejer lika hårt som för svarthåriga eller med färgat hår.
Men herregud just detta fall är verkligen speciellt +1000!!!!!
Gärna ganska så skarpt ansikte med kristallblå ögon!
Jo jag vet att begreppet är lite felaktigt egentligen ... men det låter så mycket mer intressant än "vad är du attraherad av".
Månhåla var märkligt. Men vissa näsor och/eller läppar har verkligen något speciellt. Jeez vad man kan vilja drunkna i ett par sprudlande kvinnoläppar!
Det är märkligt, men munhåladelen är inte like stark för mig som läppar/näsa, utan det förutsätter att tjejen/kvinnan har ett exceptionellt fint yttre eller andra drag (som läppar/näsa ihop, fina ögon med mera) som gör att munhålan i sig accepteras och blir intressant. Inte alla delar i den, men tungan är klart framträdande, som helst ska vara ren och fin, annars tappar jag lusten.
Det finns en del (inte jag, alltid) som har en uvula-fetisch. Likartat är vore (vorarephilia) i kombination med giantess, där man drömmer om att bli uppäten av en gigantisk kvinna. Det har vissa associationer till det jag finner attraktivt med munnen; att träda in i en vacker kvinnas gap och därmed göra inträde i hennes kropp och själ – det är attraktivt!
http://farm5.static.flickr.com/4040/4639062767_70aaff6d8f_m.jpg
Nu går vi vidare…
Diomedea exulans
2015-01-02, 16:06
Muskulösa tjejer.
Stora rumpor.
Dreadlocks.
Vilda tjejer.
Glasögon.
BobaFett
2015-01-02, 16:24
I like big butts I can not lie :kinky: *cupid*
http://thechive.files.wordpress.com/2012/09/big-booty-girls-1.jpg
I like big butts I can not lie :kinky: *cupid*
Is this real life
filmjölk
2015-01-02, 16:48
Is this real life
Om det inte är photoshoppat är det nog injektioner av industrisilikon/"fillers"/synthol eller dylikt. Det är tydligen senaste trenden i Brasilien och är väldigt mycket billigare än en plastikkirurg. Det kan ju säkert vara gjort helt legalt och väldigt mycket säkrare av en kirurg med, så skall ju inte döma för hårt.
Jakobson
2015-01-02, 17:25
Smala tjejer med stora bröst
Långhåriga med mörk bruna ögon eller svarta (ju mörkare desto bättre )
Tatueringsfria
filmjölk
2015-01-02, 17:44
Smala tjejer med stora bröst
Långhåriga med mörk bruna ögon eller svarta (ju mörkare desto bättre )
Tatueringsfria
Skulle nog klassa det som en preferens och inte en fetisch. Skulle du lägga till att du vill smörja in storbystade smala tatueringsfria brunögda kvinnor med smält päronglass och att de sedan tillfredställer dig med sina glasskladdiga fötter är det en fetisch.
StarkaUlf
2015-01-02, 18:11
Skulle nog klassa det som en preferens och inte en fetisch.
Som typ 90% av inläggen hittills.
En fetisch är väl något som är absolut nödvändigt för att skapa upphetsning? I.e man blir endast upphetsad av att lukta på fotsvett. Annars är det väl olika former av "kinks"?
mangemani
2015-01-02, 19:03
yepp. behöver ju nödvändigtvis inte vara något udda eller konstigt.
En fetisch är väl något som är absolut nödvändigt för att skapa upphetsning? I.e man blir endast upphetsad av att lukta på fotsvett. Annars är det väl olika former av "kinks"?
Det är väl snarare att attraheras av saker som inte är typiskt sexuella? Stor rumpa t ex är en preferens, små fötter en fetisch.
R Scarpa27
2015-01-02, 19:30
gröna monstren och jordnötssmör...
Ozziking
2015-01-02, 20:04
Smalare tjejer, gärna med lite bröst & rumpa.
Bra personlighet, snälla och inte för blyga. Gärna bra självförtroende.
Älskar också kläderna, magtröjor och underkläder är soft.. Korsetter är också :thumbup:
Hår - gärna lockigt, mörkt & fylligt.
Bonus: skratt & leende & solbränna så klart ;)
Minus: dålig social kompetens och ointelligenta party-brudar stilar.
ol-brudar, hgggnn.
+9999!
Men fine vi kan väl ändra trådens namn till Kolozzeums preferenstråd, var bara så väldigt mycket säkrare på att denna skulle få mer svar och ibland lite roligare preferenser dtvs. äkta fetischer ;) MOD PLZ.
Jag är OFANTLIGT svag för all typ utav cosplay exempelvis, har bruden färgat hår, någon tatuering och är nörd uti fingerspetsarna faller jag pladask alla gånger.
Det är relaterat till en gigantisk crush jag hade på en tjej som var i princip exakt såhär genom hela gymnasiet.
Solbrännegrejen inbillar jag mig har att göra med min egen genetik som har otroligt lite pigment, vill ju inte att min framtida avkomma skall vara bleka som britter de med ;)
Det jag vill få fram med detta är att jag nog kan klassa detta som fetischer då jag är attraherad av essentiellt alla tjejer med dessa attribut utan undantag.
Tjejer som kör lyftning och yoga samt har någorlunda låg till normal fettprocent brukar vara svårslagna. Många friidrotts- och handbollstjejer ligger också högt i kurs.
Gemensam nämnare:
pn1VGytzXus
alphahanen2
2015-01-02, 20:20
+Fint leende och skrattar mycket
+Klär sig stilrent
+Tränad kropp (bröst o rumpa)
+Allmänbildad
+Fina händer o fötter
+Lugn o sansad
+Lojal
*drool**drool**drool*
R Scarpa27
2015-01-02, 20:34
tråden har ju utvecklats till (beskriv din drömtjej)
en fetisch behöver inte ha ens med snygghet och en människa att göra...
det som diskuteras här är sexualla fetischar. :) men tråden rubrik lyder fetisch... kom igen lite mer fetischar...
någon kanske har fetisch för prinskorvar.
Diomedea exulans
2015-01-02, 21:03
tråden har ju utvecklats till (beskriv din drömtjej)
en fetisch behöver inte ha ens med snygghet och en människa att göra...
det som diskuteras här är sexualla fetischar. :) men tråden rubrik lyder fetisch... kom igen lite mer fetischar...
någon kanske har fetisch för prinskorvar.
Sjuan. Det är det roligaste kortspelet.
filmjölk
2015-01-02, 21:19
De där ytliga små groparna som vissa tjejer har högt upp på skinkorna/lågt på ryggen. Välvårdade bara kvinnofötter.
jflycore
2015-01-02, 21:55
Tjejer med hyfsat mycket volym i håret är rätt obligatoriskt, om håret ligger alldeles platt så är det rätt avtändande. Naturlig solbränna och lukt är grymt. Desto svettigare det blir i sängen, desto bättre. Sex är alltid bättre på sommaren, när solen gassar in i rummet mellan persiennerna och båda luktar lätt av saltvatten som fått soltorka bort från kropparna.
Edit: Fast den här tråden handlar väl mer om preferenser än fetischer?
Håller med om mycket här.
Hår är sjukt viktigt för mig. På huvudet då alltså. Ett fylligt, långt, gärna halvlockigt. Men annars, välskött. Annars finns inte ens intresset från början.
Undergivenhet. Till en viss del.
Låter kanske lite halvt sjukt, men en gång under sex så började tjejen att gråta. Kom typ direkt. Tänder absolut inte på något våldtäktsliknande fenomen, så ni inte tror något sådant.
Kroppslukt. Men bra hygien. En nyduschad kropp/mus, utan parfym osv. Ni fattar.
Diomedea exulans
2015-01-02, 22:00
Hår är sjukt viktigt för mig. På huvudet då alltså. Ett fylligt, långt, gärna halvlockigt. Men annars, välskött. Annars finns inte ens intresset från början.
Intressant, för hår spelar verkligen ingen roll för mig (jag vet att jag skrev att jag gillar dreads, men det är inte viktigt. Bara en liten bonus om hon råkar ha det). Jag skulle inte bli avtänd om en tjej t ex rakade skallen med hyvel. Samma med kläder, det är helt egalt vad de har på sig. Utseendemässigt bryr jag mig bara om kroppsformen och ansiktsformen. Kan nästa bli lite irriterad över hur tjejer lägger massa tid på något så meningslöst som hår och kläder när de kunde lagt den tiden på att få en snyggare kropp.
Undergivenhet. Till en viss del.
Låter kanske lite halvt sjukt, men en gång under sex så började tjejen att gråta. Kom typ direkt. Tänder absolut inte på något våldtäktsliknande fenomen, så ni inte tror något sådant.
Jag tror det är väldigt vanligt bland män, medan de flesta kvinnor älskar en dominant partner. Ett av mina många relationsproblem är att jag är tvärtom här. Gillar när tjejer bestämmer. Vilket betydligt minskar mitt utbud.
R Scarpa27
2015-01-02, 22:05
Sjuan. Det är det roligaste kortspelet.
jag tror säkerligen du har fetisch att sitta och skita och äta samtidigt på toaletten :D
Diomedea exulans
2015-01-02, 22:07
jag tror säkerligen du har fetisch att sitta och skita och äta samtidigt på toaletten :D
Haha, nej, faktiskt inte, det förekommer väldigt sällan.
en gång under sex så började tjejen att gråta. Kom typ direkt.
:d
jflycore
2015-01-02, 22:14
Intressant, för hår spelar verkligen ingen roll för mig (jag vet att jag skrev att jag gillar dreads, men det är inte viktigt. Bara en liten bonus om hon råkar ha det). Jag skulle inte bli avtänd om en tjej t ex rakade skallen med hyvel. Samma med kläder, det är helt egalt vad de har på sig. Utseendemässigt bryr jag mig bara om kroppsformen och ansiktsformen. Kan nästa bli lite irriterad över hur tjejer lägger massa tid på något så meningslöst som hår och kläder när de kunde lagt den tiden på att få en snyggare kropp.
Jag tror det är väldigt vanligt bland män, medan de flesta kvinnor älskar en dominant partner. Ett av mina många relationsproblem är att jag är tvärtom här. Gillar när tjejer bestämmer. Vilket betydligt minskar mitt utbud.
För mig så är hår sjukt viktigt.
Ett välskött vackert, kvinnligt hår är A och O.
Men visst, en vacker kropp är inte att förakta. ;)
Jo, alltså. Jag ser gärna att en kvinna visar vad hon vill och att hon visar att hon vill ha en. Men jag gör det hellre.
Dödfisk-tjejer går dock fetbort.
Har alltid gillat dominans, och vid trekanter så ser jag hellre 2 killar/1 tjej än tvärtom, som visar vart skåpet ska stå. Osv..
PureWhey
2015-01-02, 22:15
Krulligt hår / mycket lockigt. Omnomnom
jflycore
2015-01-02, 22:15
:d
Haha alltså. Sen den gången har det varit lite av en sjuk tanke.
Men det är inte så ofta det händer, och det är väl inget man ber en tjej om.
"Babe, hur vore det om du grät lite.....?"
Diomedea exulans
2015-01-02, 22:19
och vid trekanter så ser jag hellre 2 killar/1 tjej än tvärtom, som visar vart skåpet ska stå. Osv..
Vad f-n, har du haft trekant? Nu blev jag ännu mer avundsjuk på dig.
jflycore
2015-01-02, 22:23
Vad f-n, har du haft trekant? Nu blev jag ännu mer avundsjuk på dig.
Haha det va väl lite av en "fetish" när man va yngre.
Nu va det många år sen.
Inget att vara avis på heller. Mest awkward många gånger.
Har bl.a en störd historia, men man kanske inte ska om den i den här tråden. :D
Diomedea exulans
2015-01-02, 22:24
Haha det va väl lite av en "fetish" när man va yngre.
Nu va det många år sen.
Inget att vara avis på heller. Mest awkward många gånger.
Har bl.a en störd historia, men man kanske inte ska om den i den här tråden. :D
Ja det har varit en fetisch för mig sedan barnsben också, men inte fasen har jag fått ha det för det. :P
R Scarpa27
2015-01-02, 22:27
Ja det har varit en fetisch för mig sedan barnsben också, men inte fasen har jag fått ha det för det. :P
satsa och testa en.
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQpfKXqNhq3Nze_mUrox4XSNfyxJgEff PRQQdejtNgFa2ib_UPnah_7AQ
ist.
jflycore
2015-01-02, 22:27
Tror det är många kvinnor/män som vill prova en trekant.
Borde inte vara så svårt för dig att få till.
Sex utan känslor osv osv.
Du får väl regga dig på nån Kn*ll-sida annars :D
R Scarpa27
2015-01-02, 22:30
swingersklubbar för diomedea kanske? :D
Diomedea exulans
2015-01-02, 22:31
Du får väl regga dig på nån Kn*ll-sida annars :D
Kn*llsidor är de sidor jag får minst ragg på! För hög konkurrens, med för många killar som ser snyggare ut på sina nakenbilder än vad jag gör på mina.
Den enda sida jag verkligen fick brudar på var Happy Pancake (av någon anledning), men därifrån blev jag ju avstängd. Håhå, jaja…
swingersklubbar för diomedea kanske? :D
Enligt en dokumentär jag såg en gång är alla tjocka och fula på såna. :P
jflycore
2015-01-02, 22:34
Kn*llsidor är de sidor jag får minst ragg på! För hög konkurrens, med för många killar som ser snyggare ut på sina nakenbilder än vad jag gör på mina.
Den enda sida jag verkligen fick brudar på var Happy Pancake (av någon anledning), men därifrån blev jag ju avstängd. Håhå, jaja…
Haha om jag är singel om 5 år ska jag regga mig på en sån sida.
Beroende på hur formen ser ut.
Usch för HP. Tristare sida får man leta efter. Iofs, inte alls aktiv.
Jag har aldrig haft tur på nån typ av dejting-sida.
Iofs har jag aldrig haft tur på nån sida. Bara IRL.
Är snyggare IRL än på bild kanske? :D
R Scarpa27
2015-01-02, 22:35
har sett motsatsen... det där är nog olika såklart :)
testade happy pancake en g¨ång fan ja tröttnar lika fort ja blir reggad på dejting sidor... vet ej varför...
Diomedea exulans
2015-01-02, 22:40
Usch för HP. Tristare sida får man leta efter. Iofs, inte alls aktiv.
testade happy pancake en g¨ång fan ja tröttnar lika fort ja blir reggad på dejting sidor... vet ej varför...
Badoo måste ju ändå vara värre? Så krångliga regler att jag höll på att få stroke bara av att registrera mig. När jag försöke ladda upp en visningbild och plöstligt råkade överföra 250 bilder från Facebook till mitt galleri utan möjlighet att ta bort dem, då gav jag upp. Efter totalt 10 minuter avregistrerade jag mig.
Iofs har jag aldrig haft tur på nån sida. Bara IRL.
Är snyggare IRL än på bild kanske? :D
Som mig fast tvärtom!
Vilken missvisande titel. Jag är besviken ^^
jflycore
2015-01-02, 22:45
Badoo måste ju ändå vara värre? Så krångliga regler att jag höll på att få stroke bara av att registrera mig. När jag försöke ladda upp en visningbild och plöstligt råkade överföra 250 bilder från Facebook till mitt galleri utan möjlighet att ta bort dem, då gav jag upp. Efter totalt 10 minuter avregistrerade jag mig.
Som mig fast tvärtom!
Badoo sög också gigantisk getballe...
Även Tinder. Usch. Trött på'et.
Haha lyckos mig! :D
Diomedea exulans
2015-01-02, 22:48
Även Tinder. Usch. Trött på'et.
Haha, ja, fy tusan. Idén går ut på att man ska gilla eller ogilla massor ansikten på tjejer som dyker upp i följd. Om man gillat någon som gillat ens ansikte kan man börja prata med henne, men inte innan dess. Efter tre dagar hade jag gillat kanske 60 ansikten varav ingen hade gillat mitt. Då gav jag upp.
R Scarpa27
2015-01-02, 22:59
Som mig fast tvärtom!
vbadoo testade jag 3 minuter... eller 2 kanske...
massaa fakemail och skit bara på några minuter..
och verkade omständigt också.
hellre maverick än att utsätta sig för krångliga nätdejtsidor :)
gillade upplägget på lunarstorm... bra funktioner och enkla att förstå =)...
och ffs man kunde ju samla status poäng :D haha.
Diomedea exulans
2015-01-02, 23:00
gillade upplägget på lunarstorm... bra funktioner och enkla att förstå =)...
Jag hade det ända tills det stängde. Det enda dumma var att man bara fick skriva en gång i timmen på klotterplanket.
Haha alltså. Sen den gången har det varit lite av en sjuk tanke.
Men det är inte så ofta det händer, och det är väl inget man ber en tjej om.
"Babe, hur vore det om du grät lite.....?"
Varför grät hon ens?
Diomedea exulans
2015-01-02, 23:04
Varför grät hon ens?
Han har så stor balle!
Haha, ja, fy tusan. Idén går ut på att man ska gilla eller ogilla massor ansikten på tjejer som dyker upp i följd. Om man gillat någon som gillat ens ansikte kan man börja prata med henne, men inte innan dess. Efter tre dagar hade jag gillat kanske 60 ansikten varav ingen hade gillat mitt. Då gav jag upp.
Du bör nog gilla 60 ansikten per session istället om du ger dig ut på datingsajter. Inte för att jag specifikt testat tinder men med upplägget där låter 60 personer på 3 dagar otroligt ineffektivt / slöseri med tid. Eller så har helt enkelt för avgränsad sökning (du bor inte i nån storstad direkt va? Om man nu kan ställa in såna grejer på tinder, vad vet jag.) eller en viss standard som du inte vill sjunka under.
Det bör ju gå rätt snabbt att komma upp i 60 "gilla-swipeningar" dessutom.
jflycore
2015-01-02, 23:09
Varför grät hon ens?
Kommer fan inte ihåg faktiskt.
Han har så stor balle!
Haha I wish... :(
//Lagom och nöjd
Diomedea exulans
2015-01-02, 23:10
Jag kom förresten på att en tjej jag träffade i somras började gråta under sex, eftersom hon kände sig "emotionellt överväldigad" eller vad det var. Eftersom jag är motsatsen till jflycore så tände jag dock inte på det. :P Tyckte ärligt mest att det verkade lite våpigt.
Du bör nog gilla 60 ansikten per session istället om du ger dig ut på datingsajter. Inte för att jag specifikt testat tinder men med upplägget där låter 60 personer på 3 dagar otroligt ineffektivt / slöseri med tid. Eller så har helt enkelt för avgränsad sökning (du bor inte i nån storstad direkt va? Om man nu kan ställa in såna grejer på tinder, vad vet jag.) eller en viss standard som du inte vill sjunka under.
Det bör ju gå rätt snabbt att komma upp i 60 swipeningar dessutom.
Jag klickade bara tills det stod att det inte fanns fler i min närhet, och gjorde detta en gång per dag. Jepp, bor i en liten håla.
filmjölk
2015-01-02, 23:45
Nu har ni tappat tråden pojkar.
Kamouflagefärger på kläder.
jflycore
2015-01-02, 23:50
Jag kom förresten på att en tjej jag träffade i somras började gråta under sex, eftersom hon kände sig "emotionellt överväldigad" eller vad det var. Eftersom jag är motsatsen till jflycore så tände jag dock inte på det. :P Tyckte ärligt mest att det verkade lite våpigt.
Hon hade jag gillat.... hehe.. ;)
Hade en tjej som typ nästan skrattade eller log som bara den under sex.
Kändes sjukt konstigt... Det passade inte bara.
Vilken missvisande titel. Jag är besviken ^^
HAha plus ett!1 Riktigt tråkig blev den, hade otrolig potential!
Fokus nu!
Relationssnack får ni ta i RELATIONSTRÅDEN
Red Apple
2015-01-03, 02:45
Okej, här är en småsjuk fetisch. Blod.
Alltså, jag tänder inte på blod i tid och otid, men i sexuella sammanhang är det jävligt hett. Typ om någon biter för hårt någonstans, eller att bli riven på ryggen och se sitt blod på lakanet efter ett tag. Om det blir obekvämt för någon är det ju hemskt, men annars är det galet nice. Ger en känsla av att vara mer inne i/förenad med någon än vad man redan är.
Det får mig inte att insta-komma men jag blir definitivt hårdare och mer "hungrig".
Okej, här är en småsjuk fetisch. Blod.
Alltså, jag tänder inte på blod i tid och otid, men i sexuella sammanhang är det jävligt hett. Typ om någon biter för hårt någonstans, eller att bli riven på ryggen och se sitt blod på lakanet efter ett tag. Om det blir obekvämt för någon är det ju hemskt, men annars är det galet nice. Ger en känsla av att vara mer inne i/förenad med någon än vad man redan är.
Det får mig inte att insta-komma men jag blir definitivt hårdare och mer "hungrig".
Det är ju perfekt för dig om du är heterosexuell! Några gånger per månad blir det extra trevligt.
tror folk behöver se över sitt begrepp för fetish.
Bondage, S&M, Latex & Olja
Dominanta kvinnor går fetbort.
inställning utklassar alltid utseende också.
Red Apple
2015-01-03, 12:28
Det är ju perfekt för dig om du är heterosexuell! Några gånger per månad blir det extra trevligt.
Nja, blod i det området är direkt avtändande/avskräckande :(
Korta tjejer, framförallt gymnaster. :em:
tjejer som kör lyftning och yoga samt har någorlunda låg till normal fettprocent brukar vara svårslagna. många friidrotts- och handbollstjejer ligger också högt i kurs.
+1.
filmjölk
2015-01-03, 13:27
Är det kombinationen av: perfektionism, negativ förstärkning, doping och sexuellt utnyttjande av tränaren som lockar?
Som Emelie Hollsten?
Är det kombinationen av: perfektionism, negativ förstärkning, doping och sexuellt utnyttjande av tränaren som lockar?
Nej.
Som Emelie Hollsten?
Typ. Andra bra exempel är Veronica Wagner, Stephanie Pizzignacco, Suzanne Svanevik, Björk Odinsdottir,Christmas Abbot, Shawn Johnson.
Typ. Andra bra exempel är Veronica Wagner, Stephanie Pizzignacco, Suzanne Svanevik, Björk Odinsdottir,Christmas Abbot, Shawn Johnson.
Jag kan bara instämma. Sådana typer av tjejer verkar alltid ha en glad personlighet också. Utstrålning och "mycket att ge".
Korta tjejer
Nu först kom den? Korta tjejer är ju överlägset!!
I övrigt:
Rött hår (gärna mörkare)
Fint leende
Tränad/vältränad
Bra röfv/lår
Humor, glad, självständig, öppen.
+ om hon kör marklyft och lyssnar på metal!
Stora gröna ögon, smilgropar, tatueringar och småhes röst *cupid*.
NICKXXXXXX
2015-01-04, 12:31
småhes röst *cupid*.
Scarlett johansson i filmen Her!
Stora gröna ögon, smilgropar, tatueringar och småhes röst *cupid*.
Låter som jag är något för dig.
Låter som jag är något för dig.
Taget! Pax för top!
filmjölk
2015-01-04, 14:01
Nej.
.
Isåfall är det inte en gymnast, utan något slags substitut. En äkta gymnast tränar 6-10timmar om dagen, dopar sig, hatar sig själv för minsta lilla fel, är neurotisk och perfektionist samt blir sexuellt utnyttjad av sin tränare.
småhes röst *cupid*.
Hnnngh
Isåfall är det inte en gymnast, utan något slags substitut. En äkta gymnast tränar 6-10timmar om dagen, dopar sig, hatar sig själv för minsta lilla fel, är neurotisk och perfektionist samt blir sexuellt utnyttjad av sin tränare.
Haha hårda ord de där.
Latino brudar är något jag faller extremt för!
Tapatalk
Hår - mycket hår! På huvudet då, i övrigt vill jag inte ha hår.
Näsor - jag gillar baltiska/öststatsnäsor (hittade just på det begreppet).
Ben - snygga ben i korta kjolar... hhhnnnnnggghh! Rumpa hör förstås till.
Sen måste jag förstås nämna boobies. Jag älskar boobies.
Diomedea exulans
2015-01-04, 19:50
Hår - mycket hår! På huvudet då, i övrigt vill jag inte ha hår.
Jag gillr massor hår på kroppen. Det är något sexigt i att bara skita i att vilja följa skönhetsidealet, på något vis.
filmjölk
2015-01-04, 19:51
Näsor - jag gillar baltiska/öststatsnäsor (hittade just på det begreppet).
.
Jag vet precis vad du menar med ditt begrepp, men tycker precis tvärtom :D
Skall vi sätta ord på det? Näsan är dominant i ansiktet, oavsett om den är stor eller liten och är rak eller lätt "örnnäbbisk" istället för ariskt aningens uppåtböjd. Smala näsvingar även om näsan råkar vara bred.
Förklarat med bild:
http://www.fashionbloc.co.uk/wp-content/uploads/2014/07/Eastern-European-Women-EastEuropeanWomen3.jpg
Turkisk/iransk hudfärg med blå/gröna ögon och höknäsa tillsammans med arga ögonbryn typ ametist azordegan fast med gröna ögon *drool*
Jag vet precis vad du menar med ditt begrepp, men tycker precis tvärtom :D
Skall vi sätta ord på det? Näsan är dominant i ansiktet, oavsett om den är stor eller liten och är rak eller lätt "örnnäbbisk" istället för ariskt aningens uppåtböjd. Smala näsvingar även om näsan råkar vara bred.
Förklarat med bild:
[.IMG]http://www.fashionbloc.co.uk/wp-content/uploads/2014/07/Eastern-European-Women-EastEuropeanWomen3.jpg[/IMG]
Spot on! Både beskrivningen och bilden... gah, jag vill äta upp henne! *gah!*
VoDaresVins
2015-01-04, 21:08
Blå ögon och jag är såld.
Det låter inte som att ni beskriver fetisher, mer saker ni är attraherade av i allmänhet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fetishism
jflycore
2015-01-04, 21:11
Det låter inte som att ni beskriver fetisher, mer saker ni är attraherade av i allmänhet.
Håller med.
R Scarpa27
2015-01-04, 21:13
Blå ögon och jag är såld.
aha i c.
http://31.media.tumblr.com/0988cfc31dd98427821cbafba4ce867e/tumblr_mxsbs4K4zu1rqhhzfo1_r1_500.gif
Påminner om en polska jag tvingades lägra...
VoDaresVins
2015-01-04, 21:25
aha i c.
http://31.media.tumblr.com/0988cfc31dd98427821cbafba4ce867e/tumblr_mxsbs4K4zu1rqhhzfo1_r1_500.gif
Spontana tanken är icke homo, men visst känner jag ett svagt intresse. :naughty:
An Iron Soul
2015-01-05, 19:06
http://oi60.tinypic.com/4j7psx.jpg
http://oi57.tinypic.com/iliufk.jpg
Behöver jag ens motivera? :d
Tricklew
2015-01-05, 21:25
http://oi60.tinypic.com/4j7psx.jpg
Nejdå, söt frilla på killen.
Ont: Swinging, cuckolding, bukkakes och ätandes av creampies.
Ja, motivera var fetischen ligger.
R Scarpa27
2015-01-05, 21:40
Spontana tanken är icke homo, men visst känner jag ett svagt intresse. :naughty:
tadamm..
heres a girl, svimma inte av kärlek nu.
http://i40.tinypic.com/156d455.jpg
Diomedea exulans
2015-01-05, 21:56
tadamm..
Den är briljant. Hur gjorde du den?
VoDaresVins
2015-01-05, 22:26
tadamm..
http://i40.tinypic.com/156d455.jpg
En sån kreativitet. :laugh:
Strypsex med en transsexuell finsk latsbilschaffis i en nedrökt mini-hytt på en slijaline-båt som filmas av mor & dotter inlindade i gladpack.
Det är en fetisch. Inte era jävla tönt-fasoner. Begrips?
R Scarpa27
2015-01-05, 22:50
Strypsex med en transsexuell finsk latsbilschaffis i en nedrökt mini-hytt på en slijaline-båt som filmas av mor & dotter inlindade i gladpack.
Det är en fetisch. Inte era jävla tönt-fasoner. Begrips?
ditt yrke är möjligtvis inte lastbilschaffis? :d :confused:
Vi har gått igenom detta, ja jag satte fel rubrik, jag har bett en mod att ändra, vad mer begär ni :/
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.