Visa fullständig version : myfitnesspal
Terminatorgunde
2015-01-01, 16:12
Har börjat använda mig av myfitnesspal nu men det verkar inte fungera att ändra gram i de varor man scanar in. Nån som har samma problem ? Finns det annars nå bättre apparsom man kan göra det med? Hade shapeup förut men den verkar ju inte finnas längre
PontusAndersson
2015-01-01, 16:42
Jag har inte använt myfitnesspal, men jag vet att shapeup har bytt namn till lifesum och det funkar hur bra som helst.
Terminatorgunde
2015-01-01, 17:33
Jag har inte använt myfitnesspal, men jag vet att shapeup har bytt namn till lifesum och det funkar hur bra som helst.
Tack,men den verkar inte fungera för mig"enheten är inte kompatibel med den här verisionen" står det.Nån som vet vadbdet kan bero på?
Har inte några sådana problem med scanning eller ändra gram. Testa uppgradera mjukvaran?
Terminatorgunde
2015-01-02, 18:38
Har inte några sådana problem med scanning eller ändra gram. Testa uppgradera mjukvaran?
Hur ändrar man det? Jag lyckas bara ändra antal portioner
Hur ändrar man det? Jag lyckas bara ändra antal portioner
Du kanske fick upp en vara som bara har portioner. Testa något annat, problemet med att scanna är att du får upp en endast. Sök och du får upp fler val :)
daniieleriksson
2015-02-22, 11:08
Ni som använder myfitnesspal hur gör ni med aktivitets nivån och stegen? För jag har så det loggas automatiskt och undrar hur jag bör göra när jag ställer in min aktivitets nivå? Ska man ha den på stillasittande?:)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.