Visa fullständig version : Animerad bakgrund, Smart-TV?
Sheogorath
2014-12-31, 12:15
Lite sent ute men wtf. Tänkte ha något roligt på Smart-TV:n under nyårsfesten. Ingen aning vad jag ska söka på. Kan tänka mig en brinnande eld-stad, raketer som skjuts upp eller vad som helst.
Att leta upp något 10-timmars-klipp på YouTube är ju ett alternativ men det borde väl finnas snyggare lösningar?
Spanks!
/Sheo
Ska ni ha musik på festen? Gör en stadig playlist med musikvideos och liveframträdanden på Youtube och spela upp den. Bra musik, något att titta på och det är ett bra sätt att undvika 10 second DJ:ing. ;)
Sheogorath
2014-12-31, 12:52
Ljudkvalitén från YT är ganska varierande så jag kommer köra via Spotify Connect eller lossless-filer från dator/NAS. Så gärna inte ljud via TV:n, nej.
"Fireplace torrent" lär generera någonting :)
Ljudkvalitén från YT är ganska varierande så jag kommer köra via Spotify Connect eller lossless-filer från dator/NAS. Så gärna inte ljud via TV:n, nej.VA?! Jag har närt en ljudbög vid min barm!
Lite sent ute men wtf. Tänkte ha något roligt på Smart-TV:n under nyårsfesten. Ingen aning vad jag ska söka på. Kan tänka mig en brinnande eld-stad, raketer som skjuts upp eller vad som helst.
Att leta upp något 10-timmars-klipp på YouTube är ju ett alternativ men det borde väl finnas snyggare lösningar?
Spanks!
/Sheo
Rekommenderar batman huehue 10-timmarsversionen.
Rekommenderar batman huehue 10-timmarsversionen.
Alternativt denna.
OWFBqiUgspg
Plugga in en Chromecast så kör den ett bildspel med läckra bilder.
Eller:
kxopViU98Xo
PureWhey
2014-12-31, 13:27
Amazing horse garanterar succé.
Pudzianovski
2014-12-31, 13:28
Fascinerande att det finns så mycket på tuben.
Som denna klassiker med 700 000 visningar cofffee
RDfjXj5EGqI
Sheogorath
2014-12-31, 13:47
Fascinerande att det finns så mycket på tuben.
Som denna klassiker med 700 000 visningar cofffee
RDfjXj5EGqI
Najs! Riktigt bra. Tack!
Nu ska jag söka efter lite med lasrar och krejjor.
Scratch89
2014-12-31, 16:04
FWO5Ai_a80M
/ tråd låst
Haha, åh. Den är så svängig. Jag ska nog ha på den nu när jag diskar.
Nordenator
2014-12-31, 16:12
Dammit. Den fanns redan gömd i en spoiler! :D
[.YT]kxopViU98Xo[./YT]
Sheogorath
2015-01-01, 03:34
Tack för all inspiration! Denna blev succé och rullade på när vi inte kollade på twerkande ryssar osv.
gxxqdrrpgZc
Tack för all inspiration! Denna blev succé och rullade på när vi inte kollade på twerkande ryssar osv.
gxxqdrrpgZc
Den här hjälpte som fan när jag kom hem, full som ett drägg, och behövde steka hamburgare. Jag uttrycker min tacksamhet inför denna uppladdade video då den lugnade mig trots extrem hunger, trötthet och törst.
*hug*
Only in Sweden :)
(som folk oroar sig över vad som ska visas på TV under en fest)
Sheogorath
2015-01-01, 14:23
Only in Sweden :)
(som folk oroar sig över vad som ska visas på TV under en fest)
"Oroar sig" kanske inte beskriver situationen särskilt bra... Allt som kan tillfredsställa sinnena är ju bra. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.