Visa fullständig version : Herr talman ...
Detta är ju så roligt att jag har svårt att hålla mig för skratt! :D
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20035657.ab
Dom tjänar bra på det där vuxendagiset.
Det saknar ju inte underhållningsvärde. Men samtidigt uppför de sig som pajaser i Sveriges riksdag, vilket tar udden av det en del.
eternallord
2014-12-17, 16:33
Total lekstuga
Dinamarca är bara rent olämplig. Men dessa individer möter Söder med humor, det gillar jag! :D
Men visst, deras arvode är väl tilltaget.
Och folk undrar varför vi gnäller om att betala skatt.
Det känns så bra att betala skatt till vårt vuxendagis så de kan få leka av sig i godan ro. :)
PureWhey
2014-12-17, 17:18
Sån idioti, helt otroligt. Flyr landet så fort jag kan och är klar med min utbildning.
Hemskheter.
Jag vill inte betala ett öre för den jävla lekstugan som det är i nuläget. Något form av respekt kan man väl ändå visa den demokratiska ordningen som dom på något sätt skall vara frontfigurer för.
Jävla töntar! Inte minsta roligt.
Arne Persson
2014-12-17, 18:23
Föga oväntat att det är clowner från riksdagens rabiata extremvänsterfundamentalistpartier (MP och V) som kör efter sin egen "demokratiska" agenda...
Magnus N
2014-12-17, 18:41
Inte förvånad att den sidan av våra folkvalda beter sig så
TheOne1994
2014-12-17, 19:35
Sån idioti, helt otroligt. Flyr landet så fort jag kan och är klar med min utbildning.
Hemskheter.
det gör du rätt i !!
detta är helt sjukt hur det går till. Svenska idioter är vad dom är.
Förr när man var utomlands fråga folk var man kom ifrån. Sweden , you know Björn Borg , Ingmar Stenmark ? Numera säger jag Norway...
R Scarpa27
2014-12-17, 19:36
man börjar ju undra om det är cirkus, och allt larv ska vi medborgare egentligen inte tillåta...
uppror mot politiken...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.