Visa fullständig version : Kolos partymix 2014
Det är fredag. Biccarna pumpade, penixen fluffad, byggarlinnet på och linorna med proteinpulver står framme på vardagsrumsbordet. Shakesen står redo och kön av fitnessbrudar väntar utanför dörren.
Det är fest.
Vad spelas det för musik?
Traditionell festmusik a la pitbull och best of Rix FM på högsta volym äcklar mig. Lyssnar helst på något lugnt. Skön och allmänt bra musik på normal volym.
Den här t. ex; bara för att nämna nåt
e80qhyovOnA
// Introvert och avslappnad
tFqz4_sSaAk
_mTRvJ9fugM
85emN5eQpZo
Typ så.
shadowfire
2014-12-15, 21:08
A state of trance / Armin live at ultra europe eller annat bäst som boom jinx
WHITEFOLKS
2014-12-15, 21:14
Är det fredag? Hur full är jag egentligen
R Scarpa27
2014-12-15, 21:15
K70lu5sQ6Hw
Helkväll:
För att intala mig att det fortfarande är 90-tal:
llyiQ4I-mcQ
Sen går vi på tequila racet:
FwNOmS78q-o
Fylledansen:
Sk9MSeE1l80
Ligget:
för bra stämning och självförtroende ;):
EjMNNpIksaI
Efterfesten:
_EDMoc0MQOU
d3ZIrqxSvFA
Denna användes till nåt av koloträffa videon
Man sprättar ett par pissga ljusa lager, poppar Eddie meduza och gamla tonårspunkplattor och drömmer att man är 15 och rebell!
Runke balle, som jag inte tänker länka, för jag vill inte banna mig själv. (TJv_Cce6_GQ) går på repeate på plasman i vardagsrummet och jag äter Rachchips som det vore 1996
PureWhey
2014-12-16, 00:59
6PAVN0_eta8
[Y.T]9D-QD_HIfjA[/YT]
och liknande
Jag blev sugen på vita loafers och pastellfärgad kostym.
Jag blev sugen på vita loafers och pastellfärgad kostym.
Färsking
eBShN8qT4lk
http://www.techno-livesets.com/2014/12/marco-carola-superclub-club-la-hebraica.html
Bara sätta på detta och köra igång. Marco Carola - Liveset från Club La Hebreica i Peru. Förutsätter att man gillar techno dock.
filmjölk
2014-12-20, 15:54
Jag går så gott som aldrig på den typen av fest längre, men när jag var 16-19 så började det alltid med något städat typ Billy Idol, U2, Depeche Mode, Metallica, iron Maiden. Man ville ju inte skrämma bort brudarna. Efter någon timme eller två avancerade det till Ultima Thule, Völund Smed, Midgårds söner, det kunde brudarna ta tyckte vi. Någon timme till och det var Vit Aggression, Swastika och Horst Wessels "Die Fahne Hoch" och frenetiskt heilande.
Fyfan, ni hade säkert bakochframvända kepsar, drack Sofiero och kollade fotboll också...
Depeche Mode och Billy Idol funkar såklart alltid, och Leonard Cohen till efterfesten.
Boom!
/watch?v=E-2ilWa_odY
/watch?v=z9eTDuaO_sY
Jag gillar dirty house och dancehall/mombathon vid FEST vilket för mig = fuldans
Annars är det lugnare instrumentalisk elektronisk musik som gäller, vid fest vill jag bara ha en grym takt och basgång som går att röra sig till.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.