Visa fullständig version : rygg efter rygg?
Patrik Cutler
2014-12-05, 13:18
Min plan igår var att köra marklyft och sedan lite latsövningar, men jag hade haft lite huvudvärk hela dan, så efter 3 synnerligen bra set med marklyft så bestämde jag mig för att ge upp så inte värken blev värre.
vill träna ryggen färdigt idag. skulle ni rekommendera detta? Egentligen så är det min tricepsdag idag, så det blir isåfall rygg-triceps idag.
Varför skulle det inte fungera?
Jag skulle vilat och kört igen 2 dagar efter passet, när musklerna är helt återhämtade från det lilla du utsatte dom för igår.
Patrik Cutler
2014-12-05, 13:23
Varför skulle det inte fungera?
stor muskelgrupp..kanske skulle va bra att återhämta den dagen efter marklyft..vad vet jag? ingenting.
Det är bara att köra, det hade iaf jag gjort :)
Commando1980
2014-12-05, 17:11
Min plan igår var att köra marklyft och sedan lite latsövningar, men jag hade haft lite huvudvärk hela dan, så efter 3 synnerligen bra set med marklyft så bestämde jag mig för att ge upp så inte värken blev värre.
vill träna ryggen färdigt idag. skulle ni rekommendera detta? Egentligen så är det min tricepsdag idag, så det blir isåfall rygg-triceps idag.
Inga problem. Det är bara att köra.
Patrik Cutler
2014-12-05, 18:27
Tack alla:)
Ozziking
2014-12-05, 18:37
kör på!
OT har du en egen dag för triceps? varför? cofffee:)
Patrik Cutler
2014-12-05, 18:45
kör på!
OT har du en egen dag för triceps? varför? cofffee:)
Av nån helt ofattbar anledning så glömde jag av min bästa muskelgrupp triceps när jag bakade mitt nya schema, så jag körde utan tricepsövningar i över 2 veckor innan jag kom på att nåt fattades.
Dock var jag så nöjd med mitt nya schema så jag ville inte trycka in triceps någonstans, så den fick en egen dag :)
Ozziking
2014-12-05, 19:09
Av nån helt ofattbar anledning så glömde jag av min bästa muskelgrupp triceps när jag bakade mitt nya schema, så jag körde utan tricepsövningar i över 2 veckor innan jag kom på att nåt fattades.
Dock var jag så nöjd med mitt nya schema så jag ville inte trycka in triceps någonstans, så den fick en egen dag :)
haha alright! :D
Triceps får ju en del stryk i pressövningar. Så att du glömde dem är nog lite screwy ;)
PureWhey
2014-12-06, 11:00
Inte nog med armdag, nu kör folk tricepsdag. wat
Ont; det går att köra.
DieErste
2014-12-06, 23:44
lite off topic men hur ser spliten ut?
Patrik Cutler
2014-12-07, 20:54
lite off topic men hur ser spliten ut?
Urdålig. Har bara försökt ett fåtal gånger i mitt liv, men kommer knappt hallvägs som bäst. Möjligtvis att mitt vänstra ben är lite flexiblare än det högra men brukar få ont i båda benen så fort jag försöker. Har alltid haft problem med både split och spagat.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.